Cumu ùn scantanu à u zitellu?

A relazione in a famiglia hè un tema eternu. Ùn importa micca quantu film hè sparatu, libri è articuli foru scritti, i testi publicati, ùn era micca una famiglia chì puderia evitari prublemi. In questu articulu seguiteremu u tema di crià i zitelli, o più bien, parranu nantu à cumu u chianu di i genitori avè infruie figlioli, seppuru oghje à u zitellu, cumu capiscenu à cuntrollu sè stessu è ciò chì faria se u sposu scena à u zitellu. È pruvate ancu mette in modu efficau di manera di firmà ghjustu à u zitellu, ma ùn turnate a rilazione di famiglia trà u cultu di u zitellu, è u to figliolu in un tiranu egoista.

L'ecunumia cchiù cumuni per i rè parenti hè a notoria: "Ellu (ùn) ùn capisce micca in altru modu!". Ma quantu i paisani justificati, in a prufundità di l'ànima, ci hè ancu un zucculu di dubbitu in a so solvenza in quantu parente è educatore, è u sensu subunzettivu di culpabilia fa faciti cuncessioni, indulge e iniquità è dumande di u zitellu, prumettimu chì mai più Ùn aghju scuttu u mulinu ... Ma u tempu di tempu tuttu ripetuta torna. A relazione mutuale in a famiglia hè aggravata, chì hè a ragione di novi disposti. Parir, un ciri viciosu. Ci hè qualchissia modu fora da questu?

Perchè ùn puderete chianciri à u zitellu?

Quandu pudete chianciri?

Chiancinu pò fà u bè in situ situ extreme. Ci hè quelli chì u pettu pò paralìzià una persona - u focu, un carru avvicinatu, un attaccu. Ma u chianciu averà accade in sti situazione solu quandu ùn avete micca a ghjurnata in rutina. E, sicuru, hè bisognu di spiegà à i zitelli l'algoritmu di l'azzioni in parechji situazione imprezzari è periculosi.

Cumu si tratta di irritabili è un scopu di gridà à u zitellu?

  1. Per minimisà di disputa famigliali, studia a psicoluggìa è a teoria di l'educazione. Interessi in i vostri figlioli, truverete cumune cù l'intrattenimentu: skating, pesca, ghjocu sports, drawing - anything.
  2. Insegnite à u to figliolu per ne neutralizate emozioni negativi, ùn nece di i persone. Per fà quì, pudete sparà u ghjurnale, vendu u pughi à u pillow, o chiancianu cù tuttu u vostru pudore. I mani à massa, pruvate uni pochi è dicite chì si cungiatle più bellu.
  3. Aprènza di rilassate. Hè difficiuli di cumbattà a disprezza à gridà à quelli chì sò stati in un statu constantu di stress, crescita, etc. Truverete amu a piaciri è ùn avete micca paura volte à avè un restu senza un maritu (sposa) è i zitelli.
  4. Ùn scurdate micca chì l'ughjettu di l'educazione ùn hè micca per castiguà, ma per insignà, per ùn avè cambiatu è fate l'attu "ghjustu", ma per vede a via giusta. Piuttostu spessu pruvate à vede è a situazione cum'è un ingridimentu da l'esternu. Pruvate per esse ghjudiziali negativu, ghjudicamenti nantu à a pirsunalità di u zitellu (per esempiu, invece di "tu hè male" pudete dì "avete fattu u male" - cusì avale a valutate cumpurtamentu chì pò esse rimpiazzatu, micca u zitellu stessu). Ricurdativi chì un ziteddu hè una persona chì mire rispettu, cum'è tè.