Stencil per mehendi

L'arti di revestimentu di a pelle cù parechje mudili è muderni, hà urigginatu parechji misi di millenniu, anu sempre esistente. E appressu a pittura di u corpu ùn fece micca solu per a decorazione, ma hà purtatu un significatu sacru prufunnu è ùn puderanu dì assai di u so patronu (fede, origine, status sociale, etc.). Aduprà a foto nantu à u corpu hà usatu una varietà di tecniche è tipe di pintures.

Mehendi hè una tecnulugia per pittura u corpu cù Henna. Hè un tipu di tatuanu temporale sicuru è senza aspirazione, tk. Ci hè l'usu di u viticulu vegetale è l'appiecu di u patru solu à a superficia di a peddi, è micca à capi più profonda. Dumandanu mehendi per dui ghjorni. I più mehendi in i paesi arabi, Africa, India, Malasia è Indonesia. In l'Auropa, sta tecnulugia hè stata rifinitu, ma hè oghje prestu popularità rapidamente.

Mehendi per u stencil

Henna di pittura con l'aiutu di l'arte mehendi oghje hè una decorazione moderna è stilosa, chì si usa principarmenti per spencerà a so individualità, cridite l'attenzione. I disegni sò stati bastanti primitivi è rapprisentanu l'ornamenti cchiù cumplicati è cumpunimenti cun assai elementi. I pruduttori sò artisti chì ananu sapè qualità, chì cunnosci l'intricacies di travaglià cù l'henna, chì sò versed in i stili di a pintura.

Tuttavia, pudete fà un disegnu nantu à a pelle, micca solu da u maestru in u salonu, ma ancu in modu indipinditu in casa. Per fà facilità u prucessu, ponu esse realizatu u pittura senza mani, ma da travagliu di stensilite ready-made, i.e. cù una tecnica di mudellu. Stu prucessu hè assai simplice è accessibile, perchè qualcunu pò applicà.

Sketches e stensils per mehendi sò reutilizati è ponu utilizà un nùmulu illimitatu di volte. Puderanu cumprà à e magazzini specializate. In questu casu, unepoce stensilite sò cumpulenti ready-made, mentre chì altri pò esse usatu cum'è elementi per a pittura grande nantu à u corpu. Inoltre, hè abbastanza facilitatu di fabricà stensilas da un film self adhesive.

Cumu fà a cumpagnia in un stencilu?

Per fà un mehendi à una stencil, pudete ancu cumprà:

E avà avemu a piglià un visu urdintu a usu di a stencil per mehendi, per esempiu, gràzia un pianu nantu à a manu:

  1. A pre-pulita cun una machja o un pappu cù sapuniu, l'area di a pelle è i paralìzii anu da esse trattatu cù un swab di cotti cù l'oliu d'eucalyptus.
  2. Sittiti da u stencilu una strata cun u patru di a basa è una film protettiva.
  3. Densamente pate u stencil (per affidabilità hè ancu ricurvatu per utilizà per a fastening cù cinta adhesiva).
  4. Start fill the free space of the Henna stencil with a layer of medium thickness, lightly pressing on the cone (in tube), in ogni sequenza.
  5. Cumplì cumplittamenti tutte l'inturniato stencil per assicurà u prutore chjamatu è sughjettu à seccu micca (secondu a stufa utilizata, questu quì, di media, 20-60 minuti).
  6. Sguassà quessa u stencilu da a pelle.
  7. L'excess henna hè eliminata cun un pappu di carta, una mano battuta di un cuteddu o l'altru.
  8. Pruvate a trama cù un mudellu prima cù u zitellu di limonu, è po cù l'oliu d'eucalyptus.

Dopu à quattru ori dopu u prucedimentu, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà a zona di a pelle cù a mehendi applicata. In principiu u patronu sarà ligere, ma dopu un pocu tempu acquistà un santu più intensu è scuru.