U mortu mortu hè una variità è cumu per fà?

Molti cariculturi cunfirmanu chì u pianu mortu hè bè immagatu hè cumpratu in a lista di i migliori eserciti per u sviluppu di massa è forza musculare. Hè nutata chì u risultatu ponu esse calculatu solu se l'eserciti sò fatti curnici, pigliati in tutte tutti i matte.

Chì hè u mortu?

Per quellu chì vole à travaglià i so corpi rapidamente è effettuamente, hè cunsigliu chì i exercici basi sò include in a furmazione, chì implicanu molti musculi in u so travagliu. Questu cumporta u pianu mortu, chì deve esse aghjustatu in a furmazione di i persone chì vulete perdiri pesu è travaglià un corset musculu. Deadlift hè un esercitu per a quale hè una barbarella o pescuvaghi. Per minimisà u risicu di ferita, pudete aduprà strapelli di u volu chì fate a barata in e vostre mani.

Chì ghjè u pisci u mortu?

A popularità è l'efficacità di stu sercitu veni à u fattu chì stimula perfettamenti u crescitu di musculu. Duranti a furmazione, i musculi chì seguitanu participà in u travagliu:

  1. Torna . A carica principale si cuncintra nantu à a cintina, chì travaglia nantu à a rimette / estensione. I musculi latissimus di u spinu sunnu puru sviluppati.
  2. Legs and buttocks . Per quellu chì interessa in quale hè u pianu mortu, hè bisognu di sapè chì perfetta studia a più problematichi in u corpu umanu, è questu hè impurtante per e donne.
  3. Avanzi è raspalli . Avete bisognu di mantene a vigna.
  4. Press . Impurtante per stabilisazione di u casu, per mantenisce a pusizioni curretta.
  5. Trapeziu, i musculi vitturi è e crosei interi .

Deadlift - pros è cons

Ogni exercitu hà l'aspettu pusitivu, ma in certi casi fanu perduce, aiuta à capiscenu s'ellu si valerà o micca. Cuminciamu cu quali u pattu mortu, quì, chì vantaghji hà:

  1. Un exercitu basatu chì aiuta à esercitu diversi gruppi musulmani assai.
  2. A significativamente aumenta a forza di a persona, chì permette di esse realizatu altre esercitazioni cù assai pesu.
  3. Aiutà u pattu mortu per sguassà l'excrementu grassu è a cellulite da e cosce è i buttiglii, dà una bona forma.
  4. Cù frunfidi prublemi cù u spinu, pudete riesce cù sensazioni doloroso.
  5. Aumenta a stamina di u corpu.
  6. Aghjunghje à rinfurzà l'articuli, più impurtanti, eseguite rializà u realizazione.
  7. Affetta avè a cundizione di u cori, i vini è u sistema respiratorju.

Hè impurtante per sapè cumu hè mortu pisu perchè, perchè refatiese à eseriti chì spessu causanu feriti, in particulare ligati à a spina. Per evitari avà, hè bisognu di seguità a tecnica di l'esecutzione è seguite a pusizione di u spinu, chì deve esse diretta cù una luminu di distrughju in a cintura.

Traction static - macchine

Ind'un modu di u tipu di impulse elettu, hè necessariu di piglià parechji elementi tecnici impurtanti.

  1. Pusete e to pedi per chì i calcutti sò in una stesa linea recta, perchè l'asimetri hè inacceptable.
  2. Accumincia praticanti cù un pocu pisu per fossu a tecnica di esecutà.
  3. Aduprà tutte e scatuli di mortu, ùn pò micca strapate i vostri stile da u pianu. Hè ricumandemu per aduprà calzetti cù un sole fino è uniformu.
  4. Per prutezzione di i vostri ghjinochjavvi da frenu, utilice viaghji.

Clàssic deadlift

A versione classica di l'esercitu hè spissu usata. Cumincià a furmazione deve esse cù un warm-up, è piacevule nantu à i rigni è i ghjinochji. U primu enfaticinu si deve esse realizatu senza pancakes per calenderà i musculi. Per esse cunnisciutu à fà cumu prughjettu propriu per un pianu mortu, hè impurtante prestu una cura particulari à a situazione iniziale.

  1. Pudava a barta nantu à a chjappia è stà vicinu da quì chì i petti sò sottu à u collu, questu hè chì deve passà per u centru.
  2. A distanza annantu à e so pere sò stati naturali è còmode. Sottu i calcutti à u liceu.
  3. Pigliate u collu cù l'aghjustatu abituale, u mette à una distanza ligeramente più larga ca l'spalle. Se prefete di travaglià cù una pesura pesante, uttene un magu un aghjustu.
  4. Fasce i vostri ghjinochji, rializeghja una sella, perchè i piaceni chjucheghja chjucu a testa. L'Immagine hè stata quasi parallella à u pianu.
  5. Duranti l'esercitu tutale, avete bisognu à vede l'avanti, altri ùn hè risicu di perde u vostru equilibriu.
  6. Mantene a vostra direzzione diretta perchè s'ellu si pò esse arrugata, pudete esse ferite. U distrughju in u spinu infernu pò esse chjuchissima.

Dopu chì tutti i punti di a pusizione iniziale sò rializati, puderete prucede à l'esercitu. Per capisce cumu fà u mortu, hè impurtante per passà parechje steppi impurtanti.

  1. Ùn pudete micca rimettulà a barbellata è ùn ne hà micca bisognu à pull it. Aghjustu deve esse naturali.
  2. Avanzate da u capu, è raghjunghjenu i ghjinochje, perlevà.
  3. Quandu u barcellu culleghju i ghjinochje, hè necessariu di furnisce i zucchetti forward.
  4. Ùn vi trattà e vostre ghjinochje chjenu. Fate avà, indumenta a pelvis, per avè tentatu d'impegnà a porta cù i cuddini.
  5. U muvimentu di a vela devendrà nantu à una sola trajectoria.

Clàssic deadlift

U mortu capitale rumanu

Questa opzione hè cunsiderata ligera, cusì hè spessu scelta per i rapprisentanti di u sessu di dèttili. U mortu mortu rumanu cun una barbell, se compara cù a versione classica, più forte cundite i naghti è i maletti, ma i musculi in u spinu estenu implicati minimamente. Questa opzioni d'esercitu hè realizata nantu à diritti o ghinchi diretta pò esse intattitu assai pocu. U bar hè abbuccatu à a mezza linea di u spinu. U mortuu rumanu per a perdita di pisu è u sviluppu musculu hè fattu d'esempiu da u schema:

  1. A manera d'accettà a pusizione di partenza hè scritta prima. Mantene a corpu per quessa chì e palme hè signalatu. A distanza annantu à e mani ci anu da esse ligeramente menu di l'larghezza di i spaddi.
  2. Exhalà, sullivanu a bar, è fate chjucu senza mozzarella.
  3. Rindite u zuccadoru, alimentendu a pelvis. In u scopu, exhalate.
  4. In novu, falate, trasfurmendu a pelvis.

U mortu capitale rumanu

Deadlift à i peri recta

Questa hè a variante diffirenti di l'esercitu fattu, chì hè ancu chjamatu pianu mortu. Duranti a furmazione, molti musculi sò attrazzati in u travagliu, ma i malati è i càcciate di u bicep ricevenu a carica principale. Egiunelli deadlift hè parti di u prugramma di furmazione pè e persone chì anu involuttu in u sport, induve hè impurtante corse è salto bè.

  1. Acepta a posicione principale, chì era scritta prima in a description of the technique of classical deadlift.
  2. Inundamentu, bassa a barra, mantene e vostre peri. Ùn vi scurdate micca da a poca volta.
  3. Ritorna à u PI nantu à l'exhalazione.

Deadlift à i peri recta

Suez crave

A versione prisentata di l'esercitu era inventatu da powerlifters è in altri direzzione sportivi ùn hè praticamente micca utilizzatu. U mortu in u stilu di sumo hè distinatu da l'insemi di i pedi, a larghezza tra quale hè più grande ca l'spalle. Grazie à questu, i malati è i buttiglii travaglia à una maiurezza maiò. Quandu ci hè eseguitu accustatu da questa volta, pudete scancerà qualche di a carica chì passa à i pedi. A maiò tense hè sientiutu nantu à a superficia interna di a coscia. Pianu mumentu di Sumo hè stallatu secondu u schema:

  1. Putevi i vostri pezzi più largu chì i vostri spalle, perchè i vostri pezzi sò vicinu à i pancakes. Socks unfold in i bandei. Fendite e so gammi è pigliate u collu. Dappanu, perchè i vostri braccia sò trà e vostri pierri, e i vostri spalle hè sopra à u bar è erani unipochi rilassati.
  2. Intrecciate à l'attrachjata è, dopu chì aspirazione, invece a righjione di a barra.
  3. Quandu ella hè nantu à i geniculati, alimenti a pelvis, avvutendu u muvimentu. Adupratu cù questu, i ghjinochjati avvicinau. Un altru puntu - l'omopigliuli sò purtati oghje.
  4. Fate avà, cuminciendu cù u muvimentu di a pelvis, è da quì, ghjittassi i ghjinochjati, rinforzendu a bar.

Suez crave

Deadlift in Smith

Un avvance significativu di a màquina di Smith hè chì a barra manighjera solu una pista, perchè u prughjettu ùn pò micca esse distrugnata o spustate. Siccomu i musculi di l'stabilizatori ùn sò micca implicati in u travagliu, ma a carica tocca à i malati, nucali è back. L'implementazione di u deadlift in Smith hè simili à l'opzioni discussati supra.

  1. Per principià, aghjustate l'altura di u collu in modu chì hè situatu à u mezu di e cosce. Manteva a barra cù una freccia penetrata, perchè ùn ci hè una distanza trà i raspaccielli, cum'è l'anch'elli di i spalle. E mani anu da esse ghjustu, è ghjinochji ligne fraccochi.
  2. Exhalà, fate un pendentiu, tirava a pelvis volta è calai. Ùn si scurdanu di u spinu, chì deve esse diretta.
  3. A causa di a tenza di e cosce è i neri, respira in u ritornu à a FE.

Deadlift in Smith

Static draft with dumbbells

Altra opzione per realizà un esercitu efficace, ma invece d'un bar, pescanti sò stati utilizati. U schema di modu chì u pianu mortu hè fattu hè casi listinu à a versione classica.

  1. Dumbbells sò tenuti nantu à e straggi di bravura in a superficia di u fronte da a còscia, perchè e palmi di facciuti. I matte restante di a pusizione originale sò deskritti prima.
  2. Nantu à l'inspirazione, ghjustu, trascinendu i malonati è scinchendu i pescanti. E mani anu bisognu, è i vostri drittu.
  3. Exhaling, tornanu à a FE.

Static draft with dumbbells

Traczione statica - approcci è ripetizioni

U metudu di implementazione diretta dipende à a fini di a furmazione. A più frequenza esercizia hè un pianu maturu per i femoni in usti per a perdita di pisu, u crescite musculare, l' esercitu di forza è a durabilità. Per quelli chì vanu à migliurà u corpu è i paràmetri fìsichi per un pezzu di tempu, dichjarà scrive hè ricumpandutu:

Goal Endurance Cumulus muscle Forza
Avvicinamenti 4 ≥12 ≤67%
Ripetizioni 3-4 6-12 67-85%
Pianu di pratichi 4-5 ≤6 ≥85%

Traccia static - contraindications

Prima di rializà qualsiasi eserzii, hè necessariu piglià in cuntà chì in qualchi situazione l'attività fìsica sò interdetti.

  1. U deadlift per i zitelli hè contraindicata in a presenza di prublemi cù u sistema musculoskeletore.
  2. U furmazione hè pruibita per i persone cù curpenti, i hernià è altre prublemi cù a spina.
  3. A contraindicazione inclusi i malatii di e articuli di e mani, i coli è e spalle.
  4. I esercizii di forza sunnu pruibiti per i pratichi hipertensiali è per e malatie di u sistema cardiovascular.