Biblioteca di u Monasteru di San Gallu


Parrannu di i marcelli culturale significati di a Svizzera muderna, hè raru per qualunqui ricordu di u pensamentu di u monasteru di San Gallu. Ma questu monasteru hè unu di l'oggetti più preziosi situati in u livante di a Svizzera . E hè in questu hè a biblioteca più antica, chì hà cullatu in a so cullezione in valori in valori di e diverse epoca è di i tempi, cumprese opere cose da prima di l'iniziu di a nostra era. A storia di a bibliuteca di u monasteru di San Gallu in Suvietà hà più di centeci anni, mentre chì cura à guardà a memoria di quelli ghjorni chì tuttu fù già principiatu.

U monasteru di San Gallo hè un cusì vivu di u patrimoniu storicu è architetturale di u passatu. Unnghentu, stu monasteru hè a principale attrazione di a piccula cità di St. Gallen , situatu à a parti orientali di Suisse. Hà de note chì u stemma di armali di San Gallen, chì representava un attru in un colpu d'oru, hè assuciatu da u monasteru di San Gallu. Assicuratevi di dumandà a guida per parlà questu.

Un pocu di storia

Dopu à a storia, avemu amparatu chì questu monasteru hà purtatu annals da u principiu di u seculu seculu AD. U fundatore hè cunsideratu cum'è u monacu-ermitariu irlandese di San Gallo (Gallus). In attu, da questu u nome di u monasteru.

A storia di a creazione di a bibliuteca di u monasteru di San Gallu in Suisse

Oghji i visitori sò salutati da a popa, majestuosa è, forsi, quelba ancu u luttu estremu di u monasteru di San Gallu. Ma vogliu a ricurdà chì si stende in i so pareti i più ricchi è pricichi. A cosa hè chì in u monasteru hè a biblioteca più grande di u mondu. E se turnate à a ricerca di i stòrici, a bibliuteca di u monasteru di San Gallu hè unu di i più grande, antichi è valeri di littiratura di u mondu.

Basatu nantu à a ducumentazione ufficiale, i stòrici anu stabilitu chì a biblioteca di u monasteru di San Gallu in Suvietica hè stata fundata in u 820. A quellu tempu l'abatottu Otmar era l'abata di u monasteru. In l'anni di a so gestione di u monasteru, maestri di l'arti pittura è disegnu di l'Irlanda vicinu è l'Inghilterra foru invitati à u monasteru, è dopu una scola d'arte apertu à u monasteru. A pittura in i tempii di u monasteru è in i palazzi di a bibliuteca hè statu cunservatu finu à i tempi ora.

Qualessu hè l'interessu di a bibliuteca di u monasteru di San Gallo?

Malgradu i mila anni di a storia di i guerri, un focu à meza di u 10u seculu, parechje trasferimenti da un locu di almacenamiento à una riccheta inestimabili di l'opere ùn si sò persu è sanu guardatu cù cura in a biblioteca. I manuscritti si coglii l'infurmazioni più impurtanti nantu à a storia di u cattolicu, infurmazioni nantu à u sviluppu di a scienza, a tecnulugia, l'arti è l'evuluzioni culturale di u Medievu. Per questa causa, in u marcatu di San Gallu in u 1983, u monasteru è a bibliuteca di u monasteru di San Gallu hè stata premiata l'onore di esse includitu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

In sopra l'entrata di l'edificazione hè una inscription, chì in grecu significa "sanatorium di l'ànima". E cumprate ciò chì si trova à staca, solu in a biblioteca, solu glancing in tuttu stu magnificenza è apprezzendu a scala di a custruzzione è e opere. E veramenti sò assai travaglii. Avemu da parlà à questu in più dettu.

Sicondu parechji fonti, ci sò circa 160-170 mila còpii di i libri in i fondi di a bibliuteca, trà elle ci sò edizioni rara, ci sò circa 500 titulu è sò digià più di 2 mila anni. A cullizzioni di a bibliuteche di u monasteru di San Gall in Suviu includenu ancu in 2000 incunambuli è quasi i stessi manuscritti di i seculi VIII-XV. Ci hè ancu u manuscrittu medievale più famosu "A Canzona di i Nibelungs", annantu à i seculu 12-13.

I suvi sò ancu orgogliosi di a biblioteca creata in u 790 dizziunariu latinu-alemanu, hè u libru in Germania di stu paesi. Fù altri cose, in a versione di carta di a bibliuteca di u monasteru, l'unicu pianu architettonico survivante hè u "pianu di San Gallu.

Parrannu di a dicurazioni interni di a bibbiuteca di u monasteru di San Gallu in Suvietta, hè bisognu di nutà u dissinnatu luxu di l'interiors è a stunning preservation of painting nantu à i limiti è a mura. U salottu principalu, esecutatu à u stilu di u rococcu, si palesa da u so carattaru extraordinariu è abbandunè una impressione indelicabile à i visitori. In l'uccidintali a l'uccidintali, i turisti anu visitatu u lapidarium, induve troppu archeologicu trovi invalazente è una cullizzioni enormosa di quadri chì si trovani nantu à stanze forte di lignu. Pudete vede parechji mòglie Eglises in u vitale sarcòfichi è un globu di u XVI sèculu, ricorda à i visitori nantu à u scupertu Giordano Bruno un sistema heliocéntrico.

À a fine di u XX sèculu, i manuscritti è manuscritti più impurtanti di i libri di a cullezzione fù digittitizatu, è dopu una biblioteca virtuale hè creata è apertu per i visitori à usu. Grazzi à questa innovazione, ognunu pò cunnosce acquaghone di i manuscritti, chì eranu stati in manu di qualchi sfurtunati.

A bibliuteca di u monasteru di San Gallu hè apertu per tutti i residenti è i turisti di San Gallu. Pudete vultà à dumandà à leghje alcuni liburu chì vi interessa. In ogni modu, i visitori si devenu esse attentu à u fattu chì i libri finu à u 1900 sò emissonsi per vede in una sala di leghje speciale per elli.

Cumu visita?

U monasteru di San Gall in St Gallen accoglie i visitori di ghjorni di sevi di 9:00 a 18:00, u sàbbatu à 15:30, u domu di 12:00 a 19:00. L'amministrazione demande à visitori à piglià in cuntà chì durante i servizii di turisti u templeu ùn hè micca permessu. A bibliuteca di u monasteru di San Gallu hè aspittendu à l'admiraturi di littiratura è arti di 10:00 a 17:00, u domu - à 16:00. U prezzu di u bigliu 7 franchi suvi per i visitori per adulti, 5 franchi per i pensioneti, i studienti è i zitelli. L'ingressu per i zitelli hè sempre liberu.

A visitare a bibbiuteca di u monasteru di San Gallu in Suviè, pudete aduprà u trasportu di muturna è navigate à e coordena di u principiu di l'articulu per u navigatore GPS. In più di l'utilizazione di veiculi, pudete acquistà à a bibliuteche per u ferru da Zurich . Quandu si abbandunate u stabilimentu di l'edifici è sia ghjente in a strada, ghjustu à traversu a strada, vi vede l'agenza di viaghju. Questu hè u principiu di una sorta di impresione è scuperti in u lugande medievale di a biblioteca di u monasteru di San Gallu.