Kraslava - attraversu turisticu

A letteratura letona di Kraslava hè situata in Latgale in a parti sud-est di u paese. Hè situatu à un locu assai pintoreviu - in u culpulu di u fiumu di u Daugava . U stabilimentu hè famoso micca solu per naturali, ma dinò per vedeli architettonici chì anu prisenti in u so territoriu di l'antichità.

Attraversi naturali

A rigioni di Kraslava hè veramente un pianu di u liceu. In u circondu di a cità di Kraslava ci sò circa 30 laghi, in a so pruvincia, sò quasi 270 laghi. Sò stati situati sfericamenti l'una di l'altri, è integrate in sistemi sani cù rivi è ciumi. I corpi di acqua più famusi sò i seguenti:

Un oġġettu naturali nudettu hè u Parc National Daugava , chì racogli parechji turisti è residenti di u paese. Quandu u rafting in i battelli nantu à u fiumu, vede bella chì sò aperti, da Kraslava à Nauena Daugava facianu 8 girà perchè. Pruvate stu magnificenza di a natura pò esse di una torre di observazione muderna, chì hè di 32 m in u parcu. In u parcu ci hè ancu organizatu percorsi di piaghja, chì ancu permettenu di vedà u ​​fiumu da i sidimenti più lucrativi.

Attribute architettonici è culturali

A cità di Kraslava hà una storia ricca, chì hè rifughjatu in i monumenti di l'architettura localizzata nantu à u so territoriu è in l'area circundante. Trà u principale di elli pudete listà u seguente:

  1. Palace of Platers - una famiglia di a famiglia, chì porta a storia di a so esistenza da a fine di u seculu XVIII. Hà riccu di decoru interiore, oghje parte di i pitture murale hè statu cunservatu. Per a so applicazione, u capu di a casa invitò i maestri italiani. U palazzu dispunì da una grandi area di parc di più di 20 ettari, chì era divisu in parechji partie: francese, italiano è in inglese. A proximità di a posidione u parcu hè stata adatta in u stilu di i jardini franceses, a parte italiana di u parcu era macchia cun grutti è ruins. In a parte inglesa di u parcu, ci hè invitatu di i patroni di a casa è i membri di a famiglia si caminavanu along the callejones è si ripusonu nantu à i banche di i stagni.
  2. U fresche di Filippo Castaldi - hè un patrimoniu storicu valuatu. Fresque di u XVIII seculu anu truvatu in a Cattidrali Cattòlica in a Kraslava sottu una altra pittura. U friscalettu "San Luigi, vai à a Cruciata" hè statu datu u statu di un specimenu prezzu di a pittura monumentale di l'arti letona. Hè stata restituita da i ristoranti polani, è avà hè apertu per i turisti è cunniscenzi di a pittura storica.
  3. Finestri di Kraslavsky . Kraslava hà digià statu famoso per i so artighjani di u fornu à parechji seculi. Cum'è l'antichità, i maestri difendinu à l'accademia di i finestichi, aduttatu u persighjate è di trim. In seguitu, i spicializatori sò stati invettati à décorà l'abitazioni in altri paesi è regioni, perchè tutti volenu a so casa per esse più bella ch'è u vicinu. Stu tipu artighjanu in Kraslava hè sempre trasmettutu da generazioni nantu à generazione.
  4. U museu etnulogu "U patreo rurale in Andrupen" ghjugna turisti per esse à l' indirizzi di lassenza Latgaliani. A lingua Latgaliana conserva a ricchezza di u culore locale, chì pudete sentire visitanti stu museu. Inoltre quì, i gonciudine sò invitati per andà per una table rich richiesta di una quantità numerosa di platti. I recipesi di i piatti di cucina Latgaliana sò cunservati in stu museu.