U Landeck Park


U locu cù a storia antica, un paisaghju unicu, a bellezza di a natura è un grandi museu di a minatura hè assai populari trà e chechi è turisti straneri. Hè chjamatu Landek Park. A visitarà quì hè sempre digià valutà, almenu per a fine di vede l'scala di u museu di i minatori è di respira l'aria fresca di a riserva naziunale.

Situazione:

U Landeck Park si trova a 5 km da a grande cità ceca d'Ostrava , in un paisolu di Petřkovice.

Storia di u Parcu Landeck

Dopu u 1992, u cullettivu falatu di Landek (l'altitudine di solu 280 m di livellu di u mari) è cù i so pittorescenti piani hè statu ricunnisciutu com'è territoriu di a prutezzione di l'ambiente è hà ricivutu l'estatutu di una riserva naziunale . Per mezu di l'esercitu di l'autorità ceca in queste parti, era pussibule di priservà quarchi galleri storica è per apre a in 1993 u museu più grande di a minera di u mondu. Se passate parechji seculi in parte, secondu a ricerca, 23 mila anni fà nantu à a muntagna Landek hè digià pruduttu carbone. Per quessa, l'idea di cunservà u patrimoniu storicu di i loci locali hè stata appruvata, è à u listessu tempu per l'acquaintu di visitanti cù a vita è u travagliu di i minatori.

Chì ghjè interessante di Landeck Park?

In più di e scoporti di u Paese Riserva Naziunale, esse interessante per visità un grandilocu enormu dedicatu à un spaziu di attivazione assai difficiuli è periculosu - a minera di carbone. L'exposition museale compone di 3 parte:

  1. Mine Anselm. Prima di tutti, i turisti sò purtati à u locu di a chjerchula - questu hè u locu induv'ellu si trovanu a catena in u tettu, nantu à quale u vestitu di i mineri eranu. Dopu quì, nantu à u elevatori, tutti scorri versu i labirintu sottupulari, induve a minera di carbone hè stata fatta. Duranti l'operazione, a prufundità di a mina era 622 m.I turisti si sò offruti di scinni solu 5 metri, ma a sensazione hè chì l'excursione in i tretti sottolineani hè assai prufonda. I visitori puderanu vedeti l'atmosfera di ristrutturazioni di i galerie di età, l'equipaggiu utilizatu per u travagliu in mines, lampi, strumenti, sistemi di sicurità , in più nantu à appruntà di e peculiarità di u travagliu è di i ghjaldi di i minatori. I maniquins situati in questa stanza avarà aiutu à capiscenu quandu u prucessu di u travagliu passa. A minurizeghja sottocultura sò circa 300 m in longu. Una di l'exhibiti più interessanti hè a prima viulenza horizontale.
  2. Exposicion di l'equipi di salvatori. Eccu avere vistate costumi di salvezza, cascatelli protettivi, diversi strumenti, strumenti di meditura, etc.
  3. Una esposizione aperta di big-size equipment à a superficia di a mina permette di vedà grandi macchina, inclusi i guerri, carbone combina, rigali di furmazioni, carriche, mea locomotiva, rotore, etc.

Funzioni di visita

Dopu un giru di u museu di a industria minera, pudete rilassate in u minore di u minerale "Harenda", piaccione quì a Signature checa cerveza è i platini originali di a cucina local. U bar hè un internu pocu insegnante, assai temi di u tema di minore ani vistutu assai culuritu.

À l'estiu, i terreni di i zitelli è di e sport, i cafeti è i risturanti sò in u territoriu di u Landek Park. Pudete chjarà bicycles per cavallu nantu à e camini di a riserva, play bowling, petanca, volleyball beach, tennis o simpricimenti un picnic.

Cumu ghjunghje?

Per visite u Parc de Landeck è u Museu di a Minera, avete bisognu di vittura in autostrada d' Ostrava versu u paesi di Petrškovice seguitu à i signali.