Punakha-dzong


Dà l'àvitanti vittite ci hè una parolla chì, in a notte, puderebbe liberatu liberamente à u vostru lettu - hè quì d'ellu in un viaghju normale. Dopu tuttu, hè passeggiatu cù parcu spiaghitatu chì scopre un lignu sapissutu in noi, verificate e nostre capacità è endurance, facenu u travagliu di u moins, è u core hè chjucatu da l'ispirazioni è u calore. Se dopu sti ligami, u spiritu di l'adventurisimu s'hè svegliatu in voi - pagà a vostra attenzione à u Regnu di Bhutan . Eccu una massa enorme di e cose chì ponu maravigliate, maravigliate, o ancu cumbattimentu. In stu paese, u Buddhismu hè a religiùncia ufficiali, è i tempii sacri-dzongi serve à l'amministrazione, è l'scola, è u monasteru. Unu di sti sacri seranu discututi in stu articulu, chjamu circa Punakha-dzong.

Infurmazioni generale nantu à u monastru

Punakha Dzong hè cunsideratu cum'è u monasteru più bellu in Bhutan . È quandu u autobus turistice vi mannanu à e porte di u tèmpiu, vene à a realizazione chì questu locu ùn hè micca in vain! Ancu u capu riligiosu di u Bhutan apprezzé stu dzong, ellu sceltu cum'è a residenza invernale. Grazie à u clima dulce è a natura maravigliosa, vulete firmà quì per sempre. Imagine quì paisanu: u sonu tranquillu è incantevule di i fiumi Mo-Cho è Pho-Chu, à a cunfluenza di quale hè un monasteru, pompitu è ​​verdura di muntagni di muntagni, cù cimi in a nebbia di nuvuli. In questu locu sentite cum'è se u vostru corpu tutale di ssa biddizza, hè satu, ridèndusi di u fogliu suffocante di megacighji belli.

Un fattu assai divertente hè assuciatu à u nome di a furtizza. U so nomu cumuni sona com Puntang-Lechen-Phortrang-Dzong, chì tradutivamente traduce com "palazzo di felicità". È hè quì chì l'organu amministrativu unicu à i paesi CIS hè stallatu - u Ministeru di Felicità.

Per capisce tutte e impressioni di Punakha-dzong, parlemu in a lingua di figuri. Un tempiu era custruitu in a primu mità di u 17u seculu, è u so fundatore era Shabdrung Ngawang Namgyal, chì l'aspettu vinni previsto da u grande Guru Rinpoche stessu. Lu cumunu monaciu hè 180 metri è Porsa Dzong hè statu at una altitudine di 1200 metri sopra u nivellu di u mari.

Chì ci hè interessante nantu à stu dzong per i viaghjatori?

Cosa hè veru interessante Punakha Dzong in Bhutan , cusì hè a so struttura. Da u cantu, u monasteru pare com'è una forte forte è impregnable. Parolle hè, perchè i manere di ritirati in casu di periculu periculu sò pensati sensu. Ancu un ponte abbughjatu, chì deveru passà per accede à a furtizza, hè facilmente suggetta à l'autodestruczione. Inoltre, un forte chì era inestinnable per e persone fubbe esse una preda facili in e mani di a natura. Hè per via di a turbulenza di l'elementi chì u Punakha-dzong hà patitu assai volte da a distruzione è da ricuperà. Fires, inundazioni, a cunvergenza di a roccia è e monks industriosi remindate in u Santu Bhutan.

L'altezza di a furtizza hè di circa 20 m. Di e monolìculi ùn si aghjunghjenu solu a custruzzione di pompa u majesty. U monasteru stessu guida dui fila di scala, sopra à quale si trovanu in un grandissimu patio interno, cunnisciutu ancu in u Budismu in figliola. In modu, sò quattru d'elli in Punakha Dzong.

Unu di elli hè pensatu per funzioni amministrativi. Hè in questu patrazzu chì i chorten hè situatu - una custruzzione di caratteru riligatu, chì necessaramente curone l'arbre Bodhi. U sicondu patio hè à dispusizioni di i monaci. Quì ci sò e salotti di vita, è da a parti amministrativa sò siparati da i zoni - una torre di torre. A terza figliola hè u sacru di i santi di u monasteru. Hè risultatu solu per i sapori spirituali. Eccu u principale tempiu di Punakha-dzong, in u quali sò guardati tutti l'antichi artefatti è santu. Chì ghjè carattica, l'intrata hè apertu à solu dui custodiani - u rè stessu è u monacu principale di u Butut.

In modu, pudete vede micca solu l'edificu di u monasteru. 108 volumi di Kanjur sò stati guardati, i turisti anu ancu ammirazione di a iglesia commemorativa di Maciej-Lakhang è u mausoleo di Shabdrung.

Per u turista nantu à una nota

Hè facilitu per vene à a cunvinzione chì Punakha-dzong tilmenta un rolu impurtante in a vita di u Butanu. Per quessa, quì pè i turisti, ci sò parechje rigioni rigulari. Eccu alcuni di elli:

  1. Ùn pudete micca entre u territorio dzong senza permessi adattati. Dunque, per u viaghju hà bisognu di preparalli in anticipu, impunite a vostra guida per passà tutte i prucessi burokràtichi.
  2. Se a vostra guida ùn hà micca a licenza appruvata per furnisce servizii turistiche l'ingaghjamentu hè ancu pruibitu.
  3. Appressu propiu. U pantaloncini, T-shirts, T-shirts è ancu un caprettu - sò inaccettibbli. Dicenu chì ancu i turisti cun umbrella ùn sò micca permessi in quì.
  4. I Patios è quartieri sò permessi di piglià ritmi. Ma à l'intrada à u tempiu, tutti i fotografici è l'equipaggiu di viaghji deve esse disconnected.
  5. Quandu visitate parechji santu, vi sarà dumandatu à piglià i vostri scarpi.
  6. Mancanza di bagnu. Sì, quì ùn hè micca Europa, perchè duvete sdastu, ma vale à pena.
  7. In Punakha-dzong hè spissu pussibule di scontri troppu di u populu di u sangue riali o unghji impurtanti. In questu casu, avete bisognu d'una espressione di rispettu più profundo.

Cumu ghjunghje?

Punakha-dzong si trova in a cità omonima, chì era una volta u capitale di Bhutan. Ma ancu se vi vanu in questu paesi, ùn hè micca pussutu cammellu à peda - ogni visita sò solu cù una guida. D 'altre città ( Thimphu , Paro ) pudete solu fà passendu un autobus turistice furnita da u vostru tourista operatore.