Torri Petronas


L'incantevule di Kuala Lumpur , chì a località spessu abbia com'è KL, ùn hè micca sola a capitale ufficiale di Malasia , ma ancu a cità più grande di u paese. Cammendu à e carrughji chjassi di a metropole moderna, hè difficiule di crede chì 150 anni fà avà era un paesu di stu locu, è a pupulazione à quandu hà scappatu 50 persone.

Oghje Kuala Lumpur attrae turistere da diverse partiti di u mondu cun una munzignità di munumenti storichi, parighi enormi, vastu centru cummerciale , mercati stradiintali è i discursi di moda. È l' attrazioni lucale principale per i past 20 anni resta l'ughjettu di u rascaciaghju - i Petronas in Petra in Biarritz (Petronas Twin Towers).

I fatti d'attrazione à e turrare di Petronas

L'idea di custruisce e turrenti Petronas hè di l'architettu Cesar Pelly - un arghjintinu , chì u travagliu includenu ancu u World Financial Center in New York è parechji altre attrazioni maiò. A custruzione di unu di i principali simboli di u paese hà principiatu in u 1992 è duraru circa 6 anni. In a custruzione di i duminii Petronas, dui società rivali (un grande consortium japunesi cumandatu da Hazama Corporation è u consortium sudcoreu Samsung C & T Corporation) participà in a custruzione, chì permette d'investisce in i termini stabiliti.

Avè cuminciatu u travagliu, i constructori facìanu unepoche di prublemi. Una di a chjave era l'inconsistenza di u pianu in pare parechji - una parte di u raffatrici hè stata fatta nantu à a riva di una roccia solidosa, mentri l'altru in un calcariu aranatu chì certamenti fugliate. In u risultatu, hè decisu di trasfurmà a custruzzione di u situ 61 metri da u locu uriginatu originale. In ogni casu, u mappa di Kuala Lumpur palesa chjaramente chì e duminiu Petronas sò in u core di a capitale, ghjusta detra du parcurale di a cità cintrali (KLCC Park).

A ceremma di inaugurazione ufficiale hè statu l'1 d'Agostu di u 1999, cù a participazione di u primu ministru di u primu ministru Mahathir Mohamad (1981-2003). Questu avvene divintò veramente significativu in a storia di u statu sanu, e li figuri parlavanu per elli:

Duranti i 6 anni (1998-2004), i dighjà Dumontariu di Petronas in Kuala Lumpur (Malasia) guidà a qualificazione di i più altimilii di u mondu, è u tìtulu "A più grande torre di gittarelli" ùn hà micca persu da quellu ghjornu.

Elementi arquitecture

L'architettura di una di l'strutturi più altu di u mondu hè assai simbòlica. Turre di Petronas sò custruiti in u stilu di u postmodernismu, chì riflette l'era di u XXu seculu. A grande attenzioni in u sviluppu di u disignu di l'edificu vinni datu à u riflessu di a filusufia di l'Orienti è a religione islamica. Cusì, u numaru di pavimenti (88) simbulizza l'infinità - unu di i cuncetti più impurtanti in u cunquistatu Musulmani. Inoltre, a struttura propria di e torres s'assumiglia una stella ottucale statua furmata da dui casi superimposti (u simbulu musulmicu di Rub al-Hizb). In generale, u disignu mudernu di a struttura retrata Malasia comu una nazione avvistava chì hè orgogliu di u so patrimoniu è si prisenta à u futuru cun ottimisimu.

L'internu di i Duminiu Petronas in Malasia hè designatu cuncepimentu à tutte e cose naziunale, chì attrae ancu più visitori. A struttura propria di a struttura s'assumiglia à una "cità à a cità" cù assai prudutti è boutiques. In più di i locali di l'uffiziu, ci hè un grattaciolo in u territoriu:

Unu di l'intrattenimentu più famosu per i turisti hè l'ascensezione à u ponte (Skybridge), chì cullighja i famosi i torres gemelli. Situatu trà 41 è 42 pianu nantu à 170 metri sopra u pianu, guarda una vista inescuvale è spettaculari stampa. U ponte stessu hè 2 stanzi, è a so longa hè di circa 58 m. Per ragioni sicurità, u numaru di visitanti per ghjornu era limitatu à 1000 persone, è ogni persona chì vulendu l'admirazione di u paisaghju di Kuala Lumpur da Skybridge hà duveranu una scursioni per a dumande Petronas in a matina.

Induve sò i turri di Petronas?

I fotografii di e lettariu di i turrenti Petronas in Malasia sò cunnisciuti fora di e so cunfini è diventenu un tipu di visitatori di u statu, per questa ùn hè micca surprisante chì più di 150.000 turisti vènenu quì ogni annu. Pudete visità u marcale qualchì ghjornu di a sema, solu u luni, da 9:00 a 21:00. Ogni annumu si compru in ligna per l'Internet o direttamente nantu à u puntu, à l'ufficiu di u bigliettu, ma ferma in mente chì a cola pò esse troppu longa, è quandu si mette a mità di ghjornu per esce.

Dà cumu fà vicinu à i duminii Petronas, parlemu in più detail:

  1. In trasportu publicu: buses No.B114 (stop Suria KLCC, Jalan P Ramlee) è N ° 79, 300, 302, 303, U22, U26 è U30 (KLCC Jalan Ampang).
  2. In taxi: l' indirizzu exactu di i turri Petronas hè Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50088.

Micca da a vista centrale di a cità sò parechje hotel cù una vista di i turri di Petronas. U costu di e camere in elli hè allora di i limiti, ma credi à mè - vale a pena. U megliu hotel, sicondu i viaghjatori, hè u Mandarin Oriental Hotel 5 stelle di Kuala Lumpur (da i $ 160 per ghjornu).