Mobili Baroque

Chì hè assuciatu à u baroccu in u nostru tempu? Sò pampered ladies in crinolines cù altissimi hairstyles, omini in pilami di parrucche, palazzi luxurii, parchi cù formi geomitricamenti verificati è, sicuru, Louis XIV, u famosu "King-Sun". Baroccu - hè pompita è pretentiosa, eleganza subordinata. In questu stili, u paradisu di lussu.

L'altru baroque hè sempre una travagliu d'arti. Hè provocativu, caru, cù una grannizza di picculi elementi dettorii (sculture in u legnu, stuzzicoltura), cù elementi dolci. Hà avutu a manifestazione di u so dumannu eloquente. E linii mobili barocchi sò lucenti è plastichi. I ornamenti abound with plant elements, garlands.

Baroccu è internu

U mobili per u salottu in u stilu baroccu sò generalmente di un settore - parechji ogetti chì harmonizanu cù l'altri. Cume assai caratticu di l'stile hè l'utilizazione di una perna curta. I superfici sò principarmenti fatti di caratteristica di caratteristica: walnut (cahogany) è u celu Ceunanne ehur (ebano), è sò lacati fermamente. L'ossu hè impannucciatu (a famosa marqueteria "Bull" - incruciate di chjucche di cunchju è cù bronzo è ebano) è mette preziosu. À l'uttvogghiu mobili di l'altru baroccu fitu in l'internu, deve esse ricordatu chì esse dumandatu u spaziu. Armaghji, cameri, cofli di cantaranu - tutti quessi sò in solitu parechji objeti, saturati à u limitu cun dettiti. Inoltre, l'stili baroccu in l'internu assume a prisenza obbligatori di una varietà d'ornamenti - gerunio, figurini, specchi in un corpu ole, perchè ùn hè micca impastatu sopra à l'abitudine cù queste infurmazioni è observe a moderazione, altri u baroccu diventeranu kelli pseudobarachic.

Mobili tapizatu in u stilu baroccu hè distinatu da u costu di u tessili di tapiceria, prima chì questa era tapiceri è occhi - una tessitura di sibili cù mudelli di filamenti di fille di l'oru è oru. In a maiò parte di i castagni sò stampati in decoru. Per e braciccelli è i soffini sò carattarizati da braccelli rotulabile di rotatura di forma curve.

U mobili baroque per u bagnu in u nostru tempu hè rappresentatu da specchi daure, curbstone, totoru strisciate cù pedi altri è armadji di vitra. Ma questu mobili mi circundà harmoniu solu in una sala voluminosa.