Dieta di infezzjoni di rotavirus

Dieta di infezione di rotavirus, o infezi intestinali - una cosa obligatiba, perchè prumove a più rapida eliminazione di sintomi è affruntà di a cundizione di u paci. A più impurtante hè di cumincià a dieta dritta da u primu ghjornu di a malatia, perchè a correzione hè prima.

Fundamentali di nutrimenti cù infestazione di rotavirus

Prima di tuttu, cù una tale maladie hè necessariu di mantene u corpu, chì ùn permettenu micca a deshidratazione. Tutti i simmuluti di sta malatia insidera è si prumove d'impetu l'umidità fora di u corpu, ma senza ellu ùn pudemu esse micca! Hè perchè prima di tuttu hè necessariu di cumincià à piglià l'acqua, megliu - salitu ligeramenti.

A causa di l'intruduzzione cutra di u trattatu digestivu, a maiò parte di l'enzimi chì normalment spartinu l'alimentu ùn cessaranu esse produttu, per quessa hè impurtante cambià à u regimen sparing, in cunjunzione cù l'adopru di medicazione cum'è a mezima, carbone activatu è altri. Inoltre, hè utile per piglià pruiboti - ma ùn hè micca in a forma di una medicina, da almenu in forma di prudutti di latti.

Allora, a dieta per a infestazioni di rotavirus in adulte è zitelli hè basa in questi prudutti:

A dieta ùn hè micca assai diversa, ma ùn deve esse osservatu durante longa: solu in i ghjorni di u cursu agutu di a malatia. Dieta dopu l'infezzjoni di rotavirus permette di intro duzà da pocu di novu pruduttu, in particulari quelli chì ùn anu micca l'effettu laxattivu.

Dieta di infezzjoni di rotavirus: inhibitions

Avete siddu imagine chì prudutti in stu casu ùn deve micca esse usatu, ma i listi:

Alimentazione dopu l'infezioni di rotavirus deve esse risturata, cuminciendu cù l'aghjunzione di caldi, è solu dopu - carne piccetta, prudutti di latti, etc. Trascuntendu in un passu picculu, in una settimana pudete ritornu à a dieta normale.