Joan Rowling per carità escluditu da lista di bilionaire Forbes

Unu di l'scrittori più famosu di u pianeta, Joan Rowling, fù suprimi da a lista di bilionaire, chì era compilatu da a rivista Forbes. U mutivu di questa era u scopu di i britannichi per aiutà e persone, passendu migghiura di soldi per carità.

Joan ùn ùn persequiteghja dopu soldi

L'escriptore britannicu grown in una famigghia povira, è quandu scrivi u so primu libru riguardu un fesso magicu è i so amichi in generale vivi nantu à i prestazioni d'aturà. Hè per quessa ch'ellu sacrificò assai soldi à quellu chì hè necessito. Dopu Rowling hà guadagnatu i so milioni in i rumanzi di Harry Potter è fù classificatu trà i più ricchi in a rivista Forbes, chì hà fattu a fortuna solu per u so scrittu d'iddi, Joan hà spent 160 million dollars (16% di l'estatus generale di Rowling) per carità.

Dopu qualcunu hà dettu tali parolle in una di e so entrevista:

"Sapemu beni bè cumu campà poviru. Nun mai avianu a vuluntà di ricchezza, ùn mai avè persu maiò assai soldi. Tutti i paisani ricchi di stu pianu bisognu di ricanusciarli quandu avè ricchizza, quandu chì parechji ghjornu morse, hè sbagliatu. Semu moralmenti responsabbili di ciò chì avemu riceviamu assai più di l'avemu bisognu ".
Leghje ancu

Joan Rowling hè un filantropo famoso

In u 2000, u scrittori fundò l'entità caritativa Volant Charitable Trust, a lucha contra a inequalità è a poverità sociale. A Fundazioni sponsora cumpagnie indiati in a ricerca in u campu di e diverse malatie cù a psique, è aiuta ancu i zitelli di famigghia un parent. In u 2005, cun Emma Nicholson, un membru di u Parlamentu Europeu, Joan fundò un antru fundatu caruali - Lumos. Sta urganizazione hè stata fatta à furnisce assistenza à i zitelli d'Europa di l'Est.

In più, Joan Rowling scrivite i libri, i soldi da a vendita di quale si aghjunghje à imprese lucali. Allora i fondi da a realizazione di "A Fata di Testa di Bard Beadle", "Criaturi Magichi è i so Abitati" è "Quidditch Through the Ages", chì hè di circa $ 30 milioni, anu datu à u cugliatu.