Melone per fimmini

Cum'è sapete, a gravidenza - hè quellu tempu quandu una donna pò furnisce di manghjà quasi ogni nutiziu, perchè dopu a cunsignazione, cù l'iniziu di a tacitazioni, hà da esse rinunziatu assai. In ogni casu, deve esse nutatu chì micca tutti i prudutti sò utili in questu piriodu. Pensemu à una baga cum'è e meloni, è scògliu: ciò chì hè utili per i femini in partire chì i vitamini sò cuntenuti.

Chì hè ùtule in melone?

Questu fraganti, bagnu assai succicu ùn pò micca lascià qualcunu indiferente. Hè per quessa chì cù u principiu di a stagione, assai presturà per puderà prestu in u so gustu unicu.

A causa di a so cumpusizioni unica, u melone hà una effetti positiva à i prucessi metabolichi in u corpu. Trà i vitamali in questu sò: A, B, C, P, E, PP. Un melone hè riccu in microlitoghji: sodium, potassu, ferru - sò cuntenuti in a polpa.

Per separà, hè necessariu di riguardu à e beni benifichi di u meloni per i femini incisi:

A causa di a presenza di l'enzyme superoxide dismutase, u melone pò esse usatu com'è un rimediu solu per l'insomniacu, irritabiltà eccessiva, chì ùn hè pocu cumuni in a gravidenza. Stu enzimi puru impedisce attivamente u danu à e strutture cellulare di u cori, chì ùn pò micca influenza u benessere generale.

Chì avete bisognu di sapè di e regule di manghjà?

Per e donne embarazione, u melone ponu micca solu benefiziu, ma ancu per dalle, in certi cundizioni. Per quessa, quandu usu questu hè assai impurtante per cunzidira i nuvole:

  1. Nè in un caso ùn hè micca necessariu di manghjà un melone cù u latti, permette a frustrazione di travagliu di u sistema digestivu, pruvucara una diarrea chì in u gravidenza hè inammissibbli.
  2. A causa di l'altu cuntenutu di zucarani, questa bacca hè contraindicata in e donne con diabetes mellitus.
  3. In a presenza di malatii di u viaghju gastrointestinali, cum'è gastrite, ulcer, melone hè ancu contraindicatu.

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, questa bacca ùn pò micca esse aduprata da tutte e donne in a situazione. Cusì, hè megliu, prima di manghjà un melone durante a gravidanza, per cunsultà un medica observante. Questa impidisce i pussibbili cumplikazioni di a gestazioni.