Cumu hè u zitellu in u stomacu?

A medicina moderna hè aiuta in parechji aspetti di a gravidanza è di u zitellu. A donna pregnant hè preoccupatu di parechje dumande, una di e quali spessu spende per u fini di u terminu. In u novu annu, u zitellu hè tutale sviluppatu è pronto per esse natu, dunque a quistione "cumu hè u zitellu in u ventre?" Hè assai preoccupatu di a futura mamma. A lot depènni da qualessu tipu di vita una donna incinta in questu piriu. A pusizione di u fetu prima di nà u principiu hè assai impurtante, perchè deve di cumu si sarà a bona partenza per a mamma è a so figliola.

Dopu à 32 simane, u zitellu arresta à spinà, cumu se a determinazione cumu serà più còmico per ellu davanti à u so anniversariu. In certi casi, l'ultrasound pò mostrarle a pusizione incorrectu di u fetu, ma u zitellu in ogni mumentu pò cambià è cambia u so locu. À a dumanda di una donna, un ghjinutrule vi diciarà cumu per a determinazione di a pusizione di u fetu.

Cume di determinà a pusizione di u fetuu in u so propiu?

Per stabilisce a situazione di u zitellu in l'abdomen, pruvate à prestu più attenzione à i so tremors. Pigliate una posizione calma è tranquilla, stendu nantu à a vostra volta è pruduce prus basta di truvà u zitellu. I peri di u mulinu sò quale u più spessu sentenu tremore forti. Sentite i so turruti petri è culati cun movimenti cuddle. Invevdu qualchì sughjettu in un mumentu allisciante, ci saranu manichi di u zitellu. Se u so zitellu hà vultatu nantu à a so testa à u fondu, e so ghjambi sò sottu à i vostri costelli. Molte spessu, i mariti pigghianu un pappagallou cunvientu sottu à a testa di u zitellu, ma in fattu hè u so culo.

Siccomu in i primi anni u fetu hà sempri a situazione inesgable, u so locu hè megliu definitu in l'ultimi mesi di u gravidenza. E donne spessu a dumandà ciò chì a situazione inestabile di u fetu vole dì. Questu hè quandu u zitellu ùn pò sempre ghjinochju è piglià diverse posi in u stomacu, cambiant una pusizioni à l'altru.

Tipi di pusizioni fettetali

  1. A pusizioni più preziosa di u fetu hè a presentazione di u zitellu, in a quale a mamma di a ghjuvanza entre a pelvis di a mamma è poch'ella si move à u canali di nascita. In questa situazione classica, un zitellu hè prestu è prestu faciule, perchè ùn ùn interferiscenu.
  2. Se u zitellu hà pigliatu una presentazione pélvisa (popka down), allura i duttori deve prestu una cura particulari à questu è cura cù cura di tuttu ciò per assicurà chì u nascita era successu. Eccu avete bisognu à piglià parechje parechji fatturi: l'età di a mamma, l'altezza è u pesu di u zitellu, a pusizione di a so testa è a varietà di posa. In a maiò parte di stu casu, i medichi tendenu à prestà una cesareana per evità u preghjudiziu. Ma, si u zitellu hè chjuchica, è a mamma hà una larga pelvis, tali nuvelli pò ancu esse posti naturali.
  3. Se u zitellu si stalla o cuddighjenu nantu à l'abdomen di a mamma, hè chjamatu una presentazione trasversale è u nàscita ponu esse pesante. A maiò spessu, i duttori decide ancu nantu à una cesarean section.

Ma chì duverà esse fattu da a futura mamma, chì u zitellu hà pigliatu a pusizione incorrecta? In questu casu, a ginnastica aiutà à rinvià a pusizioni curretta di u fetu, chì hè cunsigliata per inizià cun 24 settimane di gravidanza.

Eserciti in a pusizione incorrecta di u fetu

  1. Hè bisognu di menti nantu à una superficia solidosa nantu à unu è in a seconda volta, volte in ogni 10 minuti 5-6. Questu esercitu pò esse fattu 3 volte di ghjornu.
  2. Pudete ghjustu cù i vostri pedi, ripusendu u muru è a pelvis risuscita (pudete furnisce u pillow) per 30 minuti 3 volte à ghjornu.
  3. Hè bisognu à fà stettini nantu à i vostri ghjorni, ripusendu annantu à u pianu cù i minchischi per 15-20 minuti, 3 volte à ghjornu.

Se u zitellu hà prescrittu una presentazione clàssica, u duttore pò cunsiglià, abusingu u venditu o seguita per fà a gimnastica per a pusizioni curretta di u fetus per l'ancu. In l'eventuali chì ùn era micca pussibule, è u zitellu ùn hà micca pigliatu a presenza di a testa, l'expectante mamma devino l'assistenza in anticipu. Idda avissi bisogna preparà una operazione pianificata da a cesareà, perchè in una situazione tali situazione, naturale, ponu esse cumplicati.

A donna pregnant debe bisogna chì, in parechji rispetti, l'aspettu di un zitellu sanu è forte ferma solu nantu à ella, nantu à u so modu di vita, nutrimentu è intimu di l'umore.