Quilling: Uova di Pasqua

Tuttu tutti ci anu avutu à l'iniziu di a festa di Pasqua. Tuttu ciò chì venerà, vende a vita, vulemu chì vulete un spiritu di primavera di primavera! Forsi hè questu quì pruvate di pittura l'ova di Pasqua cù i culori più vividi, facenu un pittura colorizante.

In a classa maestra avemu intruviu à a tècnica di quilling divertente, cù quale pudete fà ciò chì ti piace, cumprese u ovu di Pasqua. Stu testicu mostra assai pittoresco è gioia. Tutti pò facenu, solu una pocu di pacienza, carta culurita è cola. Per sta dicurazioni, u metu quilling hè appiicatu in a forma di foglie verdi è fiore primi fiori.

Cumu faci un ovu?

Per fà un ovu di pasqua in quilling technique, avemu bisognu di u minimu di materiali, chì hè sicuru chì si trova in ogni casa, à dì:

  1. Procurement in a forma di uova. In a classa maestra avemu da preparà a traccia cù e nostre mani, perchè averemu bisognu di PVA cola, u restu di i ghjurnali è a pintura bianca acrilica.
  2. Ufficiale di carta di densità media di verdura brillanti, insalata, bianca, rosa è gialla.
  3. Un sputtu speciali cun un forked end per a stizza di trisci.
  4. Clerical stationery, scissors, pinzeri, coiffure di carta, spaghetti, regula di metallu, dui agulla grande per riparazione di uova.
Classe maestru per u ovu veru in quilling technique

1. U primu cosa chì facemu hè u travagliu. Per fà a buchja in un cunigliu cù l'acqua calda, aghjunghje 10 grammi di cola PVA è dettiru per uni pochi minuti i ghjurnali crumpled.

2. Dopu accattà apprezzà a massa resultante è dà a forma di u ovu.

3. Pettitemu u spaziu ricivutu da a notte in un locu calellu, u radiatore di a bateria viaghja perfetta, l'avemu lasciatu finu à chì si s'assicira completamente.

4. Ancu, quandu a pratiche hè stata sfurzata bè, hè stata primiata cù a pintura bianca acrilica per ocultarie ogni pocu irregularità, per dà un corcu di un culore è di coperazione cù cola in tutti i costi.

5. U passu prossimu hè di fà a ghjuvellata in a forma di foglie è fiori. Faremu a facemu di strisce stampati di carta culurata cù un larghezza di 1,5 millimetri, chì avemu priculeghjatu cun un navi da paper è un regnu metallicu, perchè pudemu spoof un bastone di legno. Per a produzzione di grande grandi, e tetani longi sò adattati, per i più chjuchi, curchi.

6 Tutte e dettagli sò fatti cù u metudu di struperà u papieru cù una sita di spezia cun u bifurcatu. A punta di ogni spirale hè stata chjappata è spina, formant una foglia.

7 Oghje prestu u papetu. Per un uovo d'oghje meditare, avemu bisognu à circa centu pagini di tene grandi. A cola ci deve esse applicata nantu à una dita, cù un puzzicheghju, avemu travagliatu assai accuratu.

8. Nantu à a riva di a strappatura, aghjunghjeva una gota di cola è fissalla.

9. Per a fabbricazione di fiori, cortò una tira di carta bianca 7 cm d'largu è 15 cm longu. Un quartier di a striscia hè sparta cù e tisei, facennu facianu. À a listessa strapata, guariscenu un antru finitu è ​​colore com'è u core di a fiore.

10. U papetu cù un fringu addumannatu cun piacè nantu à un awl, lubricating periuttivi apparenza u fondu di u fiore.

11. Dopu assicurà u fiore, avemu spiancu i petali cù i diti, facendu cun belli.

12. Avà poi passà direttamentu ad accettà l'ovu. Pudemu un coppiu agulla in ghjornu per a cunvenzione di a decorazione. Pour la cola in u locu u dirittu è l'usu di pinza per pudè e pétale nantu à a superficia. Per un cambiamentu, pudete incullà varios circles rosati, formanu da elli gruppi di trè.

13 Dopu chì i foglie ani assecatu, guariscenu fiori è trè circles rosati nantu à a cima.

14. U nostru ovu, imbruttatu cù carta in quilling technique, hè tutta sana. Avà ùn ferma solu di postu nantu à u podstavochku è di corrigie cù pegà.