Cumu tissutu sulellu da i pipi?

Molti cresinu chì a chuchja, chì hè un attributu di a subcultura hippie , apparissi cù u principiu di sta corrente, ma questu hè micca solu. L'idee per tena i decoru di u cantu da i materiali improvisedi sò stati missi in prestu da l'antichi indi. In a so civilizzazione, a tassella era cunzidiratu simbulu d'amizanza - anch'elli scambiati braccialetti, l'indiani sarani fratelli per a tutta a vita, da quì u significatu di sta dicurazioni com'è simbulu d'amici è di pace.

In a subcultura di i hippies, i toori sò un prototipu di l'anziani di castagneto - dui decorazioni idèntius sò in tissuti è sò datu à l'altri in u ghjornu di e casate. Paghjura pirsuni, i culori di i buchse ancu avè un certu simbolisimu.

In u nostru tempu, i buchjuli sò diventati un accessori innucente di u ghjovanu chì adorneghja i maghi di ghjuvelli di ghjovani. Sò universali, ideali per un vestitu tutale è un stile di denim, hè solu bisognu di sceglite u coloru giustu. Parechji raggiuni avemu un chjuccuzu cù i so propria mani, utilizendu per questu scopu una varietà di materiali - raio di coghju, ribbuli , tessili, cordonni, idei cchiù originali - di tissuti di gomma, argilla o ancu i tubi di ghjurnale. In a classa maestra avemu aduprà unu di i più semplici, ma à u listessu tempu modi uriginali è novi di u trenu i foglie - da i tubi.

Cumu tissutu un bouquet di i tubi?

Per piglià un bracelita di i tubi di gomma, avete bisognu di scancerà u moffè. A circunfenenza di u poicu hè multiplicatu da 10 è avemu ottinutu a durata di u tubu-billet.

Cusì, per fà e tissuti di i pezzi, avemu bisognu da u materiale:

Avà poi pudemu cumincià à piglià un bra da i pipa.

Cumu tissutu sulellu da i pipi - una classa maestrale

  1. Prima di tutti, tagliò u tubu longu in dui parti. Pettendu subitu dettu - questu seranu u nostru tubu di travagliu, chì serà necessariu dopu. Dopu, pigliate a seconda meza, piglia a meza è torna tagliata in dui, avemu dui pezzi curti, ligeramente più largu ca a circunfirenza di u poignu.
  2. Aghjunghje ci aghjustà duie petite parte di un canna uniformemente duie volte è aghji aghjunte.
  3. Avemu avemu l'attaccu a punta alta in un forte filu fiduciale - per fà u travagliu tuttu hè prestu.
  4. Scumpamu i quattru cunnessione riesce. Pigliate u primu final à left and string the first bead onto it. Sì u bè è abbastanza grande, pudete chjughjheghju nantu à dui tubi medium à una volta.
  5. Avà, finarmenti, avemu bisognu di un terzu tubu longu. Pigliemu un tubu di travagliu è attaccà un nuddu suluzione à a cima. I fini di u terzu canna sò ancu listessi.
  6. Allora deduce i truppi per u pruduttu è u cottu per un nuddu postu, dopu à quale l'estremità sò sparati in anticipu. Cù stu fille ch'omu à u listessu tempu fate a pusizione di a boi strung.
  7. Allora pudemu fà a cosa nova, ma sta volta u fille ùn mancu stringe nantu à u tubu.
  8. Cusì seguite per piglià u tubu travaglutu, sferenze i nodi cù u ramu è senza ellu. Plait finu à chì u tubu di primu travagliu hè finitu.
  9. Allora aghjustà i fini à un fortu ligami vicinu à i nodi di u patronu.
  10. Dopu à questu, pusonu nantu à e perse resta di i tubi un anellu d'oru.
  11. E avemu attaccà i spini, ancu i cimi di u tubu longu di travagliu per un altru nuddu forte forte.
  12. Hè u principiu, avemu un pezzu per i nostri fogghi di tufuli di gomma, chì ùn saranu micca mai è micca micca persu.

Infine, a nostra frasa di gandarin hè prestu. Avemu pruvatu à pruvà à un novu attellu stylicu.