Tulle grid

Oghje, u mercatu hè diventatu propiu tulu cumune entre una varietà di cortini decoratori di finestra chì sò da materiale di tela. Pò esse fattu di varii filamenti - a varietà hè assai larga, cum'è u cottu, lino, sita, lavsan, capron, etc. Spessu, a cumpusizioni di u tulu includenu dui tipi, face fa possible fà u bughjone u focu è a vita di serviziu hè significativamente aumentatu.

Tipi di tulli cum'è materiale di morsa

  1. U velu hè luminoso è aria. U più popular hè biancu, ma ci sò parechji teni. U vaghjolu passa cun un patronu, inserciones incandescentes, mudellu stampatu o semplice senza esescezioni. È faciule fà cunghjunghjenu cù qualsiasi cortini.
  2. Kisei - assai forte, fatta di nylon cun un nylon. Hè senza un mudellu, u culore hè più spessu usatu. Appuitu per l'internu di l'uffiziu, è dinò una casa o appartamentu.
  3. Organza - hè a più scelta. Questa tulu nettale pò esse in brodita, liscia, cunfilatu, cù applique, colore è monofonique. Ùn dà à qualsiasi locu una manera rispettabile è refinata.

A tulle hè utilita in l'internu di quasi tutalità: salottu, cucina, nursery, bedroom. Per esempiu, in un uttùvulu o un vivario, una rete grossa hè bona, hè utilizata cù cortini sposti è impartisce calenzi è cunsulazione. In a cucina una musulmana forte - in forma di una cortina cortita nica. Per u salottu, u tulu cù ricori serà stile assai eleganti.

Piglia in perfetta à i sfarenti stili - da ekostilya, internu di u paese à u riccu imperu , l'art deco. In un stil minimalista, a reta di novu pò esse usata sola senza cortini latini.

Una di l'idee fresca di moda hè l'usu di tìtulu finu nantu à un tezzu più densu. Inoltre, l'usu di cortini netti cun rotuli di tissuti, i cortini romani hè spargugliatu, questu l'internu un apparenza stylosa pocu solitaria.