U sviluppu di l'audizione fonèmicu in i zitelli in prelogu

U sviluppu di l'audizione fonèmicu in i figlioli in furmagliu ùn riflette micca solu l'abilità di u zitellu à correlate di e parolle è micca di cunfondà i sillabi, ma ancu chì tistimunieghja à a preparazione di u zitellu per scrivite. Sicondu i linguisti è i maestri in priuria, spessu si un zitellu hà avutu un eseguitu fonèmicu falzu, ùn hè micca capacitu per distinguishte entre i sferuli differenti, a confuse in u so discorsu, questu hè riflettatu in a lettera di u zitellu. Questu hè quandu u zitellu annunzià per scrive, ellu fa i stessi errore chì hà fattu prima in a parolla. Perchè hè cusì impurtante per u sviluppu di l'audizione fonèticu di u zitellu per utilizà diversi ghjorni è fate cura à u sensu di u zitellu chì sona, cum'è dichjarà.

Fasi di u sviluppu di l'audizione fonemicu

U sviluppu di l'audizione fonèmicu in i zitelli hè realizatu in parechje stadiu. I scientisti anu stabilitu chì i culori novi ùn distingenu tutte e sutilzzii di parlà adulti, guess l'intonazione generale, u so ritmu. Ma da l'età di duie figliolu u zitellu devenu tutte e sutilità di u discorsu di un adultu. (Incidentally, a più difficiuli di percizià i zitelli sò i so sgridamentu è i suttelli, sò quelli chì sò ricunnisciuti da i zitelli cum'è l'ultima.)

I giovannini-esercitazioni per u sviluppu di l'audizione fonemicu

Per fà cunducerà ghjughjenu, avete bisognu di un minimu di materiale viscuali, cusì a maiò parte di i partiti fonemichi sò ghjoculi cù parolle, più preziosu, cù a capacità di distingue e parolle.

"Eccu, ùn fate micca un sbagliu!

Prima, dumandate à u zitellu per vene cun palori chì partenu da "per". U zitellu offerta: "Curtain, castle, climb ..."

Ora cambiassi a tastera: e parolle duveranu cun "per": "occhi, bidue, libellula".

Varvaraghju l'esercitu cù altre sillabba.

"Cumu parlà un pezzu petite"

Dìtene à u zitellu chì deve bisogna aiuta à l'oleru per insignà u caddu per parlarè e correttu. "Cumprà a mamma di u so figliolu per passaghju, è dumanda a manera di i so robba, è risponde:" Sharfyik, cap, Vareyazhka, Valenki ". Medveditsa ingeratu: "Tuttu ùn hè micca cusì chjamatu, una bruttizza!" Ma chì hè necessariu? Speak with me the words per chì a voce sonò forte à u principiu di a parolla: "Shaarfik, vaaregki, valenki." Fattu! Avà ensenye à u cucciolo di l'ombra per parlà bè.

"Pigliate a parolla!"

Invita u zitellu per cullà una parolla chì principia cù l'ultimu sonu di a parola "sufettu"; u nome di u fruttu, in quale seranu l'ultimu sonu di a parola "muntagna" (ananas, aranci); piglià a parolla per chì u primu sonu hè "à", è l'ultima "t" (mole, compota), etc.

I tarritorii per u sviluppu di l'audiusione fonèmica sò deve offre à u zitellu annantu à u pussibule, postu chì solu un furasteru cuntinuu pò esse di sviluppà i sapè fàmi.