Jam Kizilovoe - propietati utili

In regula, i frutti di cornelà ùn sò micca usati freschi. Da elli cottuelli cunfitturi, cumposti, marmellata . Questa bedra fresca aghja un gustu astringenti, i platti di quelli turnanu per è fragrancesti è piccante. A maiò parte di i frutti di u cunfettu di cunfine cornelian. Propizziunzi utili di confiture cornelian hà fattu un postu populari nò solu in u Caucasu, induve stà sta pianta prublema, ma in altri regioni.

Chì ghjè valenu per a marmellata?

I bacchi di sta pianta cuntenenu una gran quantità di vitamina C. Gràzzi à questu, u pudere di cunfettu si sò cunsigliate per l'usi in friddi. Tè cù u mastru di dogberry aiuta à eliminà i sintomi di l'influenza è ARI, cumu cuntribuiscenu à una ricuperazione veloce.

Inoltre, i frutti di sta pianta cuntenenu una gran quantità di pectin, una sustanza chì aiuta per sguassà tossini dannuvuli di u corpu umanu. Questu hè u benefiziu di l'attitudini di capraghju cù l'osse. Hè l'ossi di frutti quandu u trattamentu termale trattinu à pate pattu. Sta basa hè cunsigliata per i persone cun discorsi in u travagliu di u viaghju gastrointestinali. Una piccula parte di cunfruenza vi aiutarà à ridette di a diarrea , stinzia è u dulore in u stomacu.

Cornish mahash hè statu longu cunsideratu com'è rimediu efficae à contra una malatìa cum'è u ghjallinaru. L'usu di cunfitturi durante a malatia aiutà à vultà à i vostri pedi. Hè spessu assignata à i zitelli com'è prufilaxichi è cumplementu naturali per immuntarià.

Quale hè micca avvisione di manghjà di castagne da cornel berries?

Jam di dogwood pò purtà dui benefizii è dannu. L'usu senza limitazione di questa putta pò diri à u pesu di guadagnà. Ùn bisognu micca chì in a preparazione di marmellata hè aghjuntu una grande quantità di zuccheru. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu di manghjarli à seguità una dieta stretta.

Ma, sè vo vulete manghjà in casu, pudete furnisce un pochettu di un altru pranzu di u cane. In u Caucasu, facenu marmellata è marmellata da i frutti di sta pianta senza l'aghjunzione di zuccheru. In questu casu, i frutti sò stati cotti nantu à u vinu sicariu. Grazie à sta tecnulugia, i postruzzini ùn anu cuntentatu e crescite di calori è pò esse manghjatu senza teme ancu da persone chì seguenu una dieta stretta.

A ghjente cun diabetes ùn anu mancu ùn manghjaraghju. Ogni livelli altri di l'aciditati di frutta è di u zuccheru pò pruduce una violazione di niveddi di insulina. Una persona cun tali maladie ùn hè micca cunsigliata per manghjà ancu i posti nantu à u vinu secu.