Situazione di u Chorion

A vita di un ochju omu prima di nascita dentro di a mamma hè furnita, sopratuttu, assai vasos sanguini, u cordone umbilical, placenta. Ellu riceve assai nutrienti è l'ossigenu da u sangue di a so mamma. U scambiu di sustanzzioni trà a mamma è u zitellu aduprate dui òrgani vitali per u fetus - a placenta è u corioni .

Chorion, appare à u principiu di a gravidanza, sviluppa cù u fetus, diventà una sesta. A fine di u primu trimesteru, hè trasfurmatu in una placenta, cù chì u zitellu hè attaccatu à u muru di l'utru. Ci hè moltu d'attenzione à a lucazione di u corión.

Chì ci hè a locu predominanti di u Chorion?

A diligenza di u Chorion pò esse in u fronte, in retroloque, o unu di i mura latte. A localisation di u corioni nantu à u muru supra (u fondu di l'utru) hè ancu cunzidiratu a norma.

Se u fetu hè attaccatu à u muru di l'utru, dichjaremu chì a chorion hè abbastanza vicinu à a murta di fronte (2-3 cm da l'utru à u cervice). Questu arrangement di u corioni nantu à a parò davanti hè diagnosticatu in più di u 6% di e femine in partire. A situazione revelata di a fiscazione di u corión ùn hè micca finali, tk. in a maiò parte di i casi, u corioni migrà da una pusizione bassusta à una pusizioni superiore, chì aiuta per evitarà prublemi associati cù a lucalizzazione di u coriónu in a rigioni di a farinzia interna.

E quali periculi sò assuciati à a bassa presentazione di a placenta o di u cori?

Questa limitazione aumenta u risicu di l'abortimentu, è pò ancu causà indecisione severa, u tempu di gravidenza è in u travagliu. Hè ancu un indicazione per a cesareà è ancu per a sguiba completa di l'utru dopu a partenza. Nascenzi normali sò pussibuli solu quandu a placenta ùn si trova più vicinu da 2 cm à a sortida.

Cumu sia summarizing our article, puntemu chì una donna ùn deveria micca scantata di e particularità di a lucalizzazione di u corioni, a cuminzione principal hè à prestu attinente à tempu à a pussibilità di presentazione curretta cù l'ultimi termini è di cuncepimentu cù a prescription of the doctor.