Cumu per tipu loops nantu à i radichi?

Ogni puntata cosa cumincià cù un settore di cicli. Cuntate in modu liberu, per esempiu per facilità di operazione cù a prima fila. Per fà questu sensu prublemi (se sè un principiante), pudete scrive loops da una volta nantu à dui radichi, perchè ellu crea l'allenamentu necessariu. Per artighjani qualifici, ùn ci hè praticamenti nudda diferenza per un settore di una o duie stonde di tagliu.

Culuciutu cù l'aghju di tagliu: cumu per chjode loops?

L'artighjani di u focu cunnosci micca bè cumu currettamente i loops, pudete fà in parechji maneri. Un principianti hè megliu per pruvà cada un di elli, perchè hè difficiule per avè anticipatu ciò chì esatta. Sicondu a cumplessità di fà tagliu à l'aghju di peddi, i cicli ponu marche diverse, perchè per ogni casu ci hè un tipu ideale di settore.

  1. Un settulu simplice di cicli. Questu hè u modu più accessibuli, chì tutti i principianti militare principale. Per via di a so simplicità, questa modu di vultà i loidi hè assai appassiunanti à l'artighjani per più di una generazione. Un sèmplice simplice chì permette di scurisce rapidamente l'avanguardia di u canvas. Pò esempiu a manera di tipulisce i cicli in a manera simplicemente correctamente. U primu regnu: a larghezza di u finale ghjustu di u filu deve esse duie volte u largu di a pagina. Circulate u filatu à u polu è indice o da dettu, è presse l'estremità di i filamenti cun un dettu e un dettu intitulatu. Avvicinà u filu situatu entre u dettu indice è u pulgatu, da u ciminu à u fondu, è cù a porta di fronte di u ciclu da u dettu indice. In u risultatu, i radichi ci vole à appare in u cicitu. Dopu, pigliate u filu chì vene da u dettu indice. Pigliemu u polu, rinfriscà a corda. Avà l'aghjunghje per ellià u filu chì hè nantu à l'esternu di u ghjornu è a purtarla sottu u filu di u polu è di l'antinatu. Avà scumpete u filu chì passa da u dettu indice, pigliate u polu, rinfensa torcia u ciclu. Repetite a sequenza di sicondu a tipulazione di a longa di u largu intellettutu.
  2. Cumu per tipu loops in una forma cruciforme? Stu metudu vi permette di fà un lignu particularmente limu è neat da u tile. Per principià, dà u filu à mezu à mezu. Portonu un filu in u polu è in seguitu nantu à l'esternu di u ghjornu è di l'impadroniu. Per fà più còmicu per travaglià, a fini di u filu deve esse pressatu cù un zitellu è un dettu intitulatu. In a direzzione à u partendu internu di u magu, pigliemu u filu chì passa da u dettu indice. Tire a fila in u ciclu, cum'è noi chì facemu in un settellu simplice. Poi putinu u filamentu, inturnuatu à mezu à u polu, perchè l'ultima librettu hè nantu à u palmu di a manu. Pettene stampa di a stringa di novu cù u dettu e u dettu indice. Avemu l'atticali di u ventu per un filu doppia. Spigotti cullighjà u dettu da u dettu indicesu, sguillate u dettu u stretta u ciclu. Dopu quì avete bisognu à vultà u filatu in u polu. Fate u filu in tale manera chì u so finale liberu hè u muru di fronte di u ciclu. Pigliate u filu di agulla da u dettu indici, u ventu sottu à a paravane frontiale di u ciclu in a base di u magu. Avà piglià u novu, piglià u dete u ghjuveddu. Cusì, u fini di a catta difesa primura passau darrere u polu, da davanti à quessa. Sì scrivele i loidi nantu à i aghji cum'è l'avè scrittu, cusì u rimellu stessu duverà una funzione decorativa.
  3. Cumu marcà loops in una manera italiana? Per tipu loops longu à a punta in questu modu, cumu pensate, sarà ghjustu Hè, perchè u cimi si stenderà liberamente. Per u travagliu, hè solu bisognu di utilizà unu parlà, o pudete piglià un dilicatu hà parlatu ca quellu chì preparatu pè travaglià. U primu ciclu hè realizatu in u modu di solitu. Allora aghjunghjeghja u filu da u dettu indice nantu à l'agulla di tagliu è l'accumpagna. Pigliate u parolle cù u muru di fronte di u ciclu, chì hè situatu à a basa di u pulgaru, sguassate u dettu è stende u ciclu. Scornate l'agulla da u dettu indice. In novu, capisce u fronte di a bisogna à a basa di u polu.