Evpatoria - attrazioni

A Crimea hè ricca in mirche, in ogni rincònulu di questu ci hè un locu induve ci hè quarchi cosa per vede: Sevastopol, Sudak , Kerch , Theodosia è altri. In a parti occidentali di a penisula di Crimea hè una cità cusosa - Evpatoria. Ùn hè micca solu un locu chì ripiglià, diventendu u freschezza di l'acqua di u mare è a bellezza di u tramontu. Evpatoria hè un locu induve un turistu curioso pò face a antichità, perchè a so storia è assai ricca. Per quessa, ripusendu i paesi di a cità di Crimea, sceglie un ghjornu per vede u mondu di a cità di Evpatoria.

A maiò parte di u turista scelta a via "Small Jerusalem", chì demucrarà in un corpu di tempu monumentu architettonichi ligatu cù e diverse fede.

Karaite Kenasy in Evpatoria

Questu hè u nome di u complexu di u templeàticu architettonicu. Sta struttura era custruita circa duii centu anni fa è hè un locu di cultu di i Karaitesi di Crimeani, chì rispundanu u "Old Testament". U complexu hè stallatu di i Kens Big and Lesser - tempii, cunnessi cù staghjunati gallerie, in quale sò fontane, arcade, colonnes. In a dicurazioni di e galerie, i marmi bianchi, carvuti, u gravure di versi da l'anticu testamentu in lingua ebraica eranu usati.

Mosque de Juma-Jami in Evpatoria

Unu di i più famusi micca solu in Evpatoria stessu, ma ancu in a Crimea, i attraziati sò situati à u terraplante di a cità. Hè stata custruita in u XVIe seculu è hè l'unica mosque multi-domed in Europa: à u circondu di a grandi cupola sò 12 duminii chjamati è dui minaritisti à 30 m d'altura.

Cattedrale di San Nicola in Evpatoria

A Cattidrali di San Nicolau a Piazzerà hè una bella è a siconda la cresia ortodoxa più grande di a Crimea. Hè situatu vicinu à a mezchemu Juma-Jami. U bastimentu hè struitu da u 1893 à u 1899. in u situ di una església greca dilapitada. U majestuvolu tempiu di a città Evpatoria - Nikolaevsky hè stata fatta in l'architettura bizantina: una grandi cupola di 18 metri di diàmitru, cumminatu cù una croce, decorazione luminosa di mura, archi, trè trunculi.

Tekie dervishes in Evpatoria

Stu palazzu hè un monicu monicu di l'architettura islamica medievale in Evpatoria. Era un monasteru di u locu per munichi Musulmani di dervishes, impunite una manera ascetica di vita. Questu hè riflittutu in l'architettura: formi semprici, mancanza di decoru. U cumpagnu hè rapprisintatu da una moschea cù un minaretu è un alloghju. A moschea hà a forma di u cupola octogenale, circundatu da i celi di dervishes.

Turmese Turchi in Evpatoria

Banni custruiti (hamam) sò ritornu in u XVI sèculu è eranu usati finu à i 80 anni di u seculu passatu. U custruitu hè distinatu da e forme simplici è ancu da a gràzia. I mure è e pavimenti di i bagnoli sò stati ammucciati cù marmu. U Hamam era un vestitu, un vestu è u bagnu stessu.

A Porta Gözlöv in Ev

Prima di unisce à a Crimea à u Imperiu Rusu, Evpatoria fù chjamatu Gözlöv. L'entrata di a cità era guardia da a Porta Gözlöv, chì hè stata postata in u 15u seculu. Hanu sappiutu di sustene à l'attacche di i C Cosacasi di Zaporozhye, attacchi duranti a guerra russa-turca. Avà in u storicu storicu restauduvatu di l'architettura sò parechissimi esibiti è un museu, è ancu una cafetera cunzigia.

Musei di Evpatoria

Pudete acquistà cù a storia di l'Evpatoria in un corpu di tempu visitendu u museu di Lore locale. Ci sò una mostra di a storia di a cità per tutti i 2.5 mila anni di a so esistenza: collezzione di arme è muniti, monumenti di culte grechi è scitiani, i etnografiali di i tattari di Crimea, Karaites, è ancu di u mondu animali è vegetali di a penisula.

Ricivutu pocu novu in Evpatoria un museu novu "Pirati di u Mari Nerutu" hè statu apertu, a custruzzione è a decorazione interiore di quale hè stata fatta in un stile di navi. U museu hè chjamatu à parlà di a storia di i briganti di u mare, u so modu di vita. U so esposizione hè rapprisintata da cullezioni privati ​​di articuli di marini, fragmenti di navi fridesi, antichi munti, armi.

Sfurtunatamente, ùn tutte i piazze di una bella cità di a penisula di Crime si vale à vede. Esperemu chì avete da piglià u tempu in u visitante di Evpatoria cù i so turis.