Ellie Golding anu annullatu i cuncerti per espansione

Elli Golding si sintia malatu è si vultò à i duttori. Dopu un teste dilettante, i duttori pusonu l'intarprittu britannicu di 29 anni di u diagnòsticu di "espansioni" è fermamente recommandé ella di avè un bon restu. Se ùn seguita u so urdinamentu, risicà perde per sempre a so voce.

A malatia misteriosa

Ellie Golding hà dettu l'annullamentu di dui esposti di l'artista in Latvia è a Finlandia. I cantori di u cantori anu aghjustatu è assai preoccupatu. Bellezza bionda per prevene i rumuri, spiegatu u mutivu di l'annullamentu di cuncerti.

Leghje ancu

Ally Workaholic

Dopu à u principiu di l'annu, Golding hà sappiutu dà più di un centu concerti è hà travagliatu praticamenti per vèstinu à a festa recente in Glastonbury, induve hè stesu squeezed cum'è un limonu. Sì cun un povimu statu di salute, una talentu rubia era dispunia à mette, a minaccia di pèrdite a so vuci causa di fatigue di i ligamenti era un argumentu ponderatu per ella per piglià un spaziu da l'attività turistica frenètica.

In u so indirizzu, Elie disse:

"I medichi ricumandenu micca di parlà o di viaghjà. Ma vi cercaramenti voltu ".

Agghiuncemu, u prossimu concerti di u cantanti hè programatu per u 31 di lugliu, dopu à l'espetazione in Chicago, ella volarà à a Nova Zelanda è l'Australia in parte di a so tour dinò.