Bambù da e manni in casa

U bambù hè una pianta termofíla, chì, secondu l'insignamenti di u feng shui porta a felicità à a casa. Iperaturi ghjardinani ùn abbandunate micca tentatori à cultivà sta perenne perenne à u so travagliu privatu, perchè alcuni varietà tolerate a fretta in più duru, è campanu in 120 anni! In casa, pudete puru pruvà a cultivà u bambu da e soiu.

Cumu cultivà u bambu da e zene?

Per fà questu, hè necessariu di custruisce un mini-invernamentu cù pezzi di turba comu un sustegnu di piantazioni, ancu si pò preparà u sustratu stessu da 8 parte di u benzu di nutriente, 1 parte di frasca di legno è una parte di a cerniglia di i culturi di u cereale o a serra. In u casu di cumpressione di turf, si deve agisce cun l'acqua frisina, cusì inchinu. Quelli chì anu interessatu à cultivà u bambu blu cù e so pezziunu sò ammuniti per l'ultimu ghjornu in acqua à una temperatura di 30 ° C. Avete bisognu di disciugliserà un pocu di a cima di e pasticchi è posa una discindenza in ogni ghjornu.

In cima, ponu esse sbrizziati cù una misura di a tela di piantini è pienu cù una paletta apposta preparatu. A paletta hè colata in un dispusitore di vetru cù una cupère, è se ùn ci hè micca una, pò esse coperto cun un film di polietileno. L'ambienti duveranu deve esse ventilati à trè volti à ghjornu, è un mini-invernamentu ci vole à mantene nantu à una finestra cù u sombru mediu è in nisun casu si deve esse postu sottu u sole. Mentre facia bambù in casa, ùn abbiate micca règula di umida di u substratu. U primu fruttu pò esse 10 ghjorni da a pianta, ma a maiò spessu si deve 15-20 ghjorni. Un mesi dopu, i frutte pò esse trasfurteratu in teste separate.

A risuscitazioni di i graneddi migliori

E tali cundizzioni di u bambu in crescita ùn ponu micca furniscia u 100% germinazione, ma ùn puderebbenu micca di pruvà pillatti vacanti. Puderanu esse situatu in un territoriu cunzutu di un chinu di qualità è u mulch da a cortezza di l'arburu. A tableta deve esse sottu à u nivellu di u nivellu à mezu à un centimetru. U sustrato avissi da essa abbastanza abbastanza è mette i pote in a penumbra. Pudete abbandunà e pasticcii in un dispusitore di vetru, chinu u spaziu trà elli cù a terra pè e piantini è ancu spruciati cù ellu cù a terra. Aduprà u cuntinuu in un locu chjucu, u pianu deve esse indurizatu ogni ghjornu. Quandu u bambu criscianu forte è righjunghji a meza metru d'altitudine, pò trasplantà in u giardinu in a primavera, quande u latru quandu calienta abbastanza.