Magia Negra Práctica

Probabilmente, ùn ci hè nisuna persona chì ùn sia micca listessa storia di un brucuvatore o un magu chì hè familiar cun magia negra pratica, spoiling, sickness è in ogni modu dai periculu à e persone. Stu rumore facenu magia negra è Satanismi, perchè ùn hè micca solu. Iè, parechji ritimi di a magia negra pratica di a prupietta, miramanu eerie, è sò tutti disposti per infrinà u danu, ma quasi tutti l'anu ponu serve diverse fini. Per esempiu, pudete perisce una persona per piglià soldi da ellu, è pudete fà dolore, difendu di l'attaccu. Dunque, per dì chì a magia negra hè un adorazione di l'Absolu Evil, hè impussibile. A strada, a fermissima separazione di a magia pratica in biancu è nìvuru hè a lot di amatori, a magia hè esisti solu, ùn hè micca culore. U biancu è u biancu solu ponu esse chjamatu praticanti chì usa magia per aiutà l'altri o per propiu egoistu. Dunque, aduprate parechji ritti di magia negra, una persona ùn ùn sarà automaticamente un magu negru, hè tutte e mette ch'eddu si mette per ellu stessu.

Parolle di magia negra annantu à l'nimicu

Di sicuru, i mètge più putenti di magia negra sò cimiteru e magia magia nera, ma ancu intrinu in a categuria di i più periculosi. Perchè, per cumincià a pratica magica cun elli ùn valenu la pena, hè megliu pruvà à i metudi simplici. Pudete andà à u cimiteru solu dopu una preparazione longa è in casu d'estremu necessità.

  1. A magia negra hà assai manere di punisce u nimicu, è a più sèria hè a seguente. Sperate u sali sottu u limoso di u vostru avanti è sussurate una conspirazione: "Ùn hè micca u salusiu chì a solu, ma aghju pututu dolore, ùn aghju micca, ma aghju pigliatu a pace. Pigliate u dimòniu, restu (nomu), perchè annulsa è faciule cù i ghjorni è e nuttati, cù a luna è u sole . Riturnà a casa, cercate a mezzo d'un vetru d'acqua è chjama una candela, leghjite finu à ch'elle ci sia da l'acqua: "Mentre u pecurore ùn si penisci, a mo candela sarà travagliu". Questu modu cunvertisce u to ghjudiziu à u fallecimiento in l'affari, l'insomno è a cunfusione.
  2. Cù l'aiutu di a magia negra, pudete punisce l'inemicu cun làcrime, per questu avete bisognu di piglià un pannu chì hà avutu cunvucatu. A cungiurazza dice questu sensu: "Comu un nìulu di negru si passava da l'Orienti, e chiantu e soffrava, u mo nemicu (nomu) sappi, udintendu è agitatu. Tèndesi spuntau, è asciugate a so panza, più di più. Pigliate a mo pena, finu à chì hè culpèvule. Cusì sò . Sì i vostri parole avè u putere, allura u puddicu vi ferà dumandà u pirdunu, cum'è a so cuscenza u tormentu sempre.
  3. Sì qualchissia annantu à e voddi contru à a vostra vita, creanu problemi per ellu perchè ellu hà qualcosa di fà, invece d'escalanu in a vostra vita. À a mezanotte, posto un mantellu nìtticu nantu à a tavula, è piacenu un ispizzu magicu in u centru di a tavula. Pudava una figura di l'inemenu per ch'ellu hè riflessa in u spaziu. I puritani in a stanza ci vole impastatu. Chjama una candela negra è a purtalla à a rifarenza di l'imperatore in u specchiu. Cera di cera nantu à ellu è dicenu: "Ùn aghjunghjini a cera, ma aghju pricipiatu u vostru nome (nome), ùn mancanu i mo mani, ùn parlavanu micca cù a mio bocca, ùn hà micca cammati cù i mio pedi, ma ùn mi purtate micca nuddu danni. Cusì sò . U spellatu deve esse ripetitu 13 volte, dopu chì u spechju si trova postu riflittante nantu à u tela nìvuru di u tavulu è hè lasciata durante 3 ghjorni. Dopu à a cera, sguillate è fate un ghjattu di metallo. Melt the wax on fire, dicendu: "Cum'è a cera falesa, u vostru putere (nome) fallezza per sempre" . Avà u bancu duvutu esse enterrittu induve nimu ùn viaghja è trasfurmà u muvimentu, impunite in una pruvenzione di l'astazione.

Ùn sò solu parmettini di magia negra annantu à l'nimicu pò aiutà à punizallu, i picculi disturbi (dolore di ras, pèrdita forza) pò esse creatu in altri modu. Imagine chì da a parte di u to palme vende un lumi nè. Stain it and point to the enemy, imagine chì quandu u focu toccu, a trasmissione d'energia (da ellu à voi) principia. Aos gradualmente, una bola d'energia negra si cumprà in a manu, chì hè strinte a manu. Quandu fate questu, l'energia di qualchissia sarà assorbita. Per indulge in questu metu ùn valenu la pena, pò pudè rende rápidamente un vampire di energia dipendente fora di una persona.

Magic Voodoo Magica

Assai associanu a pratica di magia negra cun vitupertu di ritimu. Infatti, a magia di Voodoo hè unu di i mètudi più inesplicate è misteriosi di influenzà una persona. Tutti i riti sò realizati usando un pupu (volt), hè fattu di cera, chì implica i capelli (unghji, sangue, alta) da a persona à quale l'effettu hè diretta. Pudete voi un cani di un tela. Dopu a fabricazioni, a panchina hè chjamata u listessu nomu cum'è u vostru còmpiu. Ora pudete fà una fortuna.

  1. Se vulete vencia micca u danu fattu, avete bisognu à pusà u voltu in una tazzu di terra o pepite negra è u focu. In principiu, pudete fà tuttu - spicchittu cù aghjunti, tagghiati, regnati cù l'acitu. U risultatu di l'accion depends di una grande parte di a fede è a vulintà di u magu. In certi casi, u colpu hè datu un simbulu nantu à u locu induve l'inòmpiu travaglia o vivere. E duvemu fà dinù in un locu desertu, per chì nimu pò esse smegheri u bonu. Pudete ancu fà una piccula incisione nantu à a panchina è a sà itta di a terra presa da u cimiteru, a morte ùn amminese micca à l'aiutu, ma pò causà malatia.
  2. Per affirmari (u silenciu), bisognu di a bocca di u to palazzu cù a terra o pepite negra, dicendu: "(Nome) stà mutu" . Se tu puscia un pezzu di carne in a bocca di un bonne rag dollu è cose cun un'ingura di zingara, a vittima perderà l'oppurtunità di esse claramente i so penseri.

Per fà cunnosce tutti i rituali magichi chì necessitevvi in ​​vestiti sulitati senza cintunari è sicurezza, i capelli si sò dissolute. Hè ricurdatu chì i ritu màgichi ùn sò micca uttini prucchii, è per quessa ci sò prudutti solu in casu d'emergenza, quandu altri metudi ùn ponu micca dà un risultatu.