Zantedeskaya - cura in casa

Zanteidesky hè una splendida florida, chì si classificheghja cum'è cala. Sta pianta hè una famiglia di arocchi, è a so patria hè Sudafrica. In a natura, ci sò quasi sei spezii di callas, di i quali i più populari sò i zanderidi Etiopi, i bianchi è Elliot. Ogni spezia si distenu di l'altri in a talla di l'arbulu, i foglie è u culore di i fiori. Ci ponu esse nutatu chì sta piantagione hè cunsiderata tòxica perchè cuntene oxalate di calcium. Sì sta sustegenza si metti à u corpu umanu, a diarrea, vomitu è ​​ancu inchieru di a gola è a bocca pò esse.

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì ogni pianta hè un organu vivu chì hà e so proprietà è e so bisognu. Cusì, prima di cumincià un calla, e règule di u cuntenutu di quali sò assai peculiarse, hè necessariu di studià tutte e cunsigliu tutte e ricunniscenza per a cura di zandedeskie in casa.

Comu a cura di zandedeskoi?

Comu regula, zandedeskiyu cresce in tazzi, cum'è fiori interiore, ma assai ghjardinari amatoriali prefettanu cultivà fora in u giardinu .

Soil

Se vulete cultivà un calla cum'è una fiore internazionale, deve sceglie un canisteru grande è una palletale larga è larga. In a natura zandedeskii cresce nantu à tarra è à tempu à ancu in terra inundatu di l'Afrique Sudafrica, perchè per a so esistenza còmiga à a casa è di l'abundanti fiuritura, deve una mischia di sabbia, torba è torcia. Ogni annu, dopu chì a pianta s'excebbe è u so crescenu stà, a calla deve esse trasfurmata in terra fresca.

Temperatura è illuminazione

Calla hè una pianta caleciante, perchè per u so bon crescenu, a temperatura ottima hè 22-23 ° C (più importantemente, micca più di 18 ° C). Invece, in u invernu, sta pianta hè necessariu un invernu frescu cù una temperatura di l'aire di circa 12 ° C.

Zanteidi amori à un postu massimu intruduce in u veranu è in l'invernu, è ùn sia senza firmà l'armata. E dopu à l'inguernu à u sole di primavera, u callu deve esse abituati.

D 'acqua

In u piriu da a primavera à u vaghjimu, a pianta prupone acqua abundante, è hè megliu sempre mantene l'acqua in a panetta à 3-5 cm. Per regiu, hè cunsigliu per aduprà acqua brutta à a temperatura di l'ambienti o un ligeramente calidez. Inoltre, u kalla l'aggradeghja l'airea umida è rrespondi rispunse à pulverizazione è lavare e foglie, perchè ùn abbandievi di "ricerchià" regularmente a vostra bellezza. L'acquessi esse ridutta in moderatu dopu à vultule è in l'invernu, è parechji varietà di variità inserisce un statu di riposu à l'invernu è ùn ne necessite micca umore à tuttu.

Fertilizzanti Addiventanu

A attenzione particulari à a cura di u calla hè datu à l'alimenta, chì hè necessariu zannedeskii in u piriu da u feraghju à u ghjugnu. Ogni 10-14 ghjorni, a pianta hè nutricata cù fertilizzanti privati ​​per decoratori è fiore i pianti. Hè mpurtanti ricurdà chì a presenza di una alta proporzione di fòsforu è u putassiu in u fertilizante hè una prumuzione d'un prolongamentu è di culore, è i fertilizzanti di nitrogenu sò più apprupriate per u folla ornamentu, postu chì stimulanu solu u crescente di foglie.

Riproduzione

Hè megliu u zandedeskiya multiplicate da i zitelli incusciati o dividendu u rizoma durante u trasplante. In ogni modu, assai ghjardinari prefissenu cultivà un metudu di sizioni di Calla, anche in questu casu, principià a so fiastra solu cinque anni dopu à sviluppà.

Cundizione per zandedeskie in casa - un rispunsabilità è seriu, ma restu assicurata, l'effort si meriteghja! Dopu tuttu, u fiore ùn hà micca criscenu è fiorite solu per quelli chì ùn facenu nunda!