I Staatchi di Raphaël


In u territoriu di l'Italia muderna, in a cità di Roma hè u Vaticanu - un enclave statale nanu. A storia di u Vaticanu hè stupente è inspirante, è u diminughju di a cità hà accoltu tanti monumenti culturali, stòrici, architettonique chì hè semplice scurdà. Fighjure nantu à una di elli.

A creazione di Raphaël Santi

"Stanza" in traduzzione da talianu - una stanza. Stanis di Raphaël sò i quatru camere di u Palazzu Papali in u Vaticanu , chì, in diversi volte, anu fascinatu da Rafael Santi, u so mentor Peruginu è i so seguitori.

I so mure è i so tisori sò pintatu di frescoes, a bellezza di quale sorprese è piacè à i visitori di u palazzu. Ogni studiu hè carattarizatu da una esità armoniosa, trama realista, dettu, significatu profundo. Ci hè una legenda in sicretu chì u papa Juliu II, videndu l'opari di Raphaël, vènenu à piacè è urdinatu per distrugge l'uperazione capu di altre artisti. Dopu à quandu, u ghjovanu ghjurnalettu era rispunsevule per pittura di i palazzi papali.

Stanza della Signatura

A più grande pupularità appartene à a prima stanza, chì fù designatu da Rafael Santi, hè chjamatu Stantsa della Signatura. I travagliu nantu à a pintura di a stanza durò trè anni (1508 à 1511), anche una ghjusta età ghjugna, Santi hà sappiutu per creà una unica opira di l'arte. Tutti i freschi di a prima stanza sò uni tematichi è tocanu à un tema impurtante di l'attività umana in perfettu spirituale è autocone.

Ci hè cunoscenza chì u nomu Stantsi della Signatura hè traduzzione literalmente "signu, signu, segnu". Era questa stanza chì servia cum'è l'uffiziu in quale u papa hà firmatu documenti. U fattu diventenu decisivu quandu a question di rinumintà i camere era sottumessu.

U megghiu travagliu di sta stanza, è tutta l'opara di Raphael, sicondu i stòrici è i stòrici di l'arti, hè u frescu "Atene Scola". Capisce a disputa di l'antichi filòsufi grechi Aristòtili è Platonu, discutendu u mondu di l'idee umani è u monicu spirituale. In questa murali sò altri filusufìa eminenti, è ancu Rafael stessu. L'eroi di l'antichità sò esternamente simili à l'eroi di u Medievu - hè una relazione stretta trà a filosofia di l'antichità è a teologia medievale.

Stantza d'Eliodoro

Dopu trè anni, Rafael hà dedicatu i murals di a stanza, chjamatu Stantz d'Eliodoro. I freschi di sta stanza sò unificati da u tema di a prutezione di Diu, chì hè guardatu da a Chiesa.

U fresche principale di l'uspiteghja hè un pittura di u cummandante militare siriali Eliodoro, chì era statu espulsu da u tèmpiu in Ghjerusalemme da un ange-rider. U nomu di u prughjettu sirvutu cum'è u nome di stanzi. In a stanza ci sò parechji murals dipenditu à i manifistazioni chì ùn eranu senza l'aiutu di u putere divinu. A pittura "L'Ex scumunicatu di l'Appostlu Peter di u Dungeon" dette una storia biblica, a quale l'angelo aiutò à liberà à l'apòstulu incarceratu in a prigiò. U frescu rempletu "A Missa in Bolsena" annuncia u miracle chì hè accadutu in u 1263. Duranti u serviziu, u clergé incrèddu pigliò l'inviu di l'albergu - un pastellu, chì hè stata utilizata durante u sacramentu di u sacramentu, in i so mani, hà iniziatu à purgà.

Stanza Incendio di Borgo

A terza stanza hè l'ultima, nantu à quale u maestru Rafael hà stessu travagliatu. Hè chjamatu Encendio di Borgo, in onori di u frescu eponymous, chì hè aggratu cù unu di i mura di a stanza. U tema di u Incendiu di Borgo hè cunduciutu cù un focu chì hà ingrandatu u distrittu Borgo, chì hè in vicinu à u Palazzu Papali di u Vaticanu. A tradizione dice chì u papa Leo IV hà sappiutu a firmà à fughje u focu è salvà i believers da u putere di a croce miraculosa.

In generale, a terza stanza conta a vita è l'atti di u papa Juliu II è u papa Leo X. U travagliu nantu à a scrizzione di l'Encendio di Borgo durò di 1514 à 1517 anni. In u 1520, Rafael falle era, è a cumplimintalla di u travagliu hè statu fattu da quelli di i so studii più talentu.

Stanza Constantine

L'ultima di e quatru càmera di u palazzu papali hè Stantsa Constantine. Hè fattu sicondu i sacchetti di Rafael, ma micca da ellu, ma da i so discìpuli. Frescu di a sala dicenu di a lotta in u Imperu Rumanu trà u Mpiraturi è i pagani. A cumpusizioni di u Stants hè custituita parechje carte di pezzi, u primu chì hè u frescu "a visione di a croce". Sicondu a legenda, l'imperatore Constantinu, preparatu per a battaglia decisive contru Maxentiu, vide in u celu una crosta radiante cù a scrizzione per dì "Sim conquer".

Cumplieghja a cumpusizioni di a pintura chì rendi a battaglia di u Mulva Bridge è u rituu di u battèsimu cum'è a lege cristiana, chì u maestru cuncludi cù a firma di "U Regnu di Constantinu". A tradizione dice chì hè stata quandu l'imperatore hà garantitu i papali di una charter è à u listessu tempu un putente illimitatu in a parti occidentali di u Gran Imperu Rumanu.

Infurmazione utente

Sicondu i staddi di Raphaël sò parte di i musei vaticani , da quì, per vede elli, hè necessariu di visità u cumunitate museu. L'intrata hè permessu si un ingaghjamentu duulanu, u costu da quelli per l'adulte hè 16 euros, per i scoli, studienti è pensie chì hè esse duie digià duus più prezzu. U prezzu di un bigliettu cumpratu in linea serà più caru per 4 eurò.

U museu vaticanu hè apertu per visita ogni ghjornu, solu i domenichi. Da u luni à u vennari, u museu opera da 8:45 a 16:45, u sabbatu da 8:45 a 1:45. Hè impurtante per sapè chì visitate u museu in opachi apertu o beachwear hè statu pruibitu.

Quand'ellu ci hè abbastanza bè, è parechji metudi sò dispunibile à volta.

  1. Se andate in metro, invece bisognu di sceglie qualcosa di i treni di a linea A è si move à u capu Cipro-Musei Vaticani o Ottaviano-S. Pietro. Allora cammanu da circa 10 minuti.
  2. Pudete ancu piglià autobus Nos. 32, 81, 982, seguiti à a Prugna Risurgimentu. Allora, cum'è in u primu casu, duvete marchjà un pocu. Inoltre, pudete passà da u tramu 19, chì ùn solu ùn vi porta à u museu, ma ancu impegnà per a cità.