Città (Bruges)


Malgradu u fattu chì a cità belga di Brujas ùn hè micca una grandi capitale europea, ùn anu micca u so significatu in qualse modu. Ùn toccu à nimu chì a parte storica di a cità hè sottu a prutezzione di l'Organizazione Mondiale di l'UNESCO. Sta stessa entizione hà aghjustatu à a lista di u patrimoniu mundiale l'antica fugliale di città in Bruges (Stadhuis van Brugge), chì hà inspiratu artisti, poeti è ghjudiziati for many years.

Storia di u Palazzu

A decisione di custruisce un città municipale induve l'assemblea di Bruges puderia truvà l'impresa di Luigi II di Malvia. Per ella, un postu fù sceltu nantu à a piazza di u Burg, chì anu sustituitu u catedrali di a cità è davanti à questu - a torre di u città ( Beffroy ). A custruzione di u novu edificiu cuntinuavanu da u 1376 à u 1421.

L'Aghja daveru in Bruges hè unu di i più antichi edificatori in Belgio . In cunfurendu a so monumentale, riccu decoru è splendore, si ponu ghjudicà nantu à u rolu chì Bruges hà svolutu in a vita pulitica è economica di l'Europa. A struttura hè stata fatta in u stile gòtica è diventenu u prototipu di i cumuni di cità situati à a capitale belga, Bruxelles , è in Leuven è Ghent .

Facciata di l'Agljene

L'esplendenza di l'aglesi di Brujas hè facilmente leghje in su facciata. Hè una struttura forma rectangulari è una fabulosa decoratura ricca. A parti fronda di u bastimentu hè scrittu literalmente da i finestichi buttoni goti. In a facciata di l'Agljene, sò quelli ditagli interessanti cum'è:

Ogni torre di l'Agljene, in Bruges, hè stata adatta cù stagione di petra chì rendi i maestri Flanders nobili. Durante a Rivuluzione francese, sti stati eranu stati serii danni, cusì a riprinzione finali fù rializata solu in a fine di u XX sèculu.

Interior de l'Agljena

L'internu di l'Agljene, in Bruges hè bella è unicu, cum'è a so faccade. U salone cintrali, esecutatu in l'altru gòticu, unificava i locali di i Grandi e chjuchi di u cumuni. U decoru principali di u Hallu Gòticu hè a bagnu di roghju, cumpostu di 16 panele. Pripite figuri chì sò allegii à i quattru elementi naturali è e stagioni.

I muri di u Hall de l'Agljene, in Bruges, anu imbruttatu di frescoes datendu u XIX seculu. Per supra l'articuli Albrecht de Vrindt, chì palesanu i tradiziunali è i manifesti bibliquesi di a storia di a cità di Bruges. I bracces are decorated with stones and medallions in castelli, chì anu ancu di scritti biblica. A dicurazioni di u salottu hè una chimenea chì era custretta in u XVI di Lancelot Blondel. Per fà, u maestru hà fattu l'usi lignu naturali, l'alabastru è u marmu.

Oghji, l'Agljene di l'Agljena in Bruges hè stata aduprata per i seguenti finalità:

Cumu ghjunghje?

U salone di città hè situatu in u centru di a Scola in Bruges. Dopu un passaghju di 2 minuti, ci anu stedes d'autobus Brugge Wollestraat, Brugge Markt, Brugge Vismarkt. Pudete ricevi à l'autobus route 2, 6, 88, 91.