Bruges - Atracciones

In Francia respectable hè una cità pitica - Bruges. Avà hè un pocu più di centu mila abitanti. In ogni modu, durante u Medievu, parechji cirte mila citadini quì si trovanu quì chì indican a prosperità di a cità in i passati seculi. L'amatori di a storia in Bruges ùn sarà micca avutru, perchè ci sò assai cose interessanti! Allora, prisentemu una generale di ciò chì vede in Bruges.

Piazza di Mercatica in Bruges

In solitu hè cunsigliatu per inizià una inspezione di qualchì locu da a so parte centrale. Situatu à u cori di Brujas, a Piazza di Mercatu, incantevule cù parechji edifici magnificenti, chì sò un mudellu di architettura medievale. Quì si trova unu di e più elevati edifizii in Bruges - a torre Belfort, 83 m high, serve per un pezzu di tempu in un centru di centinela. Ci hè 49 campane in quì, i vie ducumenti legale sò guardati. In u centru di a chiazza, ci hè un monumentu à Breidel è di Koninku, chì opponi u regnu francese.

Burg Square in Bruges

L'altru quadratu di Brigitte - Piazza di Burg - hè u centru amministrativu di a cità. Hè ricca ancu in grandi patrimonii architettonique chì rappresentenu parechji stili, per esempiu, Casali Goti, l'Archiviu di u Registramentu Civile in u Renacurismu, l'antica Palazzo neoclàssica di a Giustizia, l'edificu di u Decanatu in u stili Baroccu, etc.

Città, città, Bruges

Particularmente distinta hè a custruita in u tardu 13e - principiu seculu XVI. L'edificiu di dui stori di l'Agljene di Bruges, luce stante di decorazione exteriormente. Questi sò moltu ornamenti è sculture in a facciata di i nobili Flanders. L'internu di l'Agljena ùn pare micca menu esigenti. Per esempiu, u Palazzu Renacente hè famoso per u so travagliu di maestri di u XVI sèculu - una chjappia grandi fritta di marmaru, legnu è alabastru. L'arcu di Lancet è i freschi in i mura chì indicanu a storia di a cità sò un ornamentu di u Hall di Giuvanni.

Bruges: Basilica di Santa Sangue

À l'attraversu di Bruges, ci hè ancu un munimentu religiu - a basilica di u Santu Sacru di Cristu, custruitu in u principiu di u XII seculu. Originamenti era una cappella à quale u Contu di Flanders Diderik Van de Alsace hà purtatu da Ghjerusalemme un santuariu cristianu - saccu di lana, chì, secondu a legenda, Ghjiseppu d'Arimateae, asciucò u sangue da u corpu di Ghjesù dopu esse sbulitatu da a croce. U custruimentu di unu di i tempii più impurtanti di Bruges, a Basilica di u Santu Sacru, hè stata di duie parte - a capella di l'Infertricu Baxiano è a Capella Alta Gòtica. A chjesa hè una décorazione cù una statua di a Madonna cù u zitellu. Eccu i santuali principali di Bruges: u Sangue di Cristu è e reliie di San Basile.

Chiesa di Nostra Signora di Bruges

Stu edifiziu Gotico hè u più altu di a Bruges, l'altura di a so torre hè 122 m L'edificazione di a chiesa cuminciò cumu prima di 1100. L'internu hè rappresentatu da sti dui mètre di i Dodici Apostuli è una di l'sculture più belli di u grande Michelangelo - a Vèrgine Maria cù u zitellu. Hè urdinendu reliie di a cità - dui sarcòfichi cù tombi di bronzu magnificu di u duca di Charles the Bold è a so figliola Maria Burgunskaya.

Beguinage a Bruges

À u pittorescenu lago Minnevater (Lake of Love) hè situatu in Bruges un monasteru di beginok - u sustegnu di una comunità religiosa femminile cun un stilunatu semi-monaccu. Beguinage hè stata custruita da a cresia Jeanne di Constantinopla in u 13 è seculu è combina l'estilu rinascimentu cù elementi di u classicismu. I turisti anu da offru à familiarizà cù a vita di i svanzii, vede i celi monastique, a chjesa, a cumpagnia di l'abbaye è diventate a regnanti pace è tranquillità.

Cum'è un centru stòricu, a cità ùn puderebbe micca micca acquistà un grande numaru di diversità di musei - u Museo Salvador Dalí, u Museu di Storia Chocolate, u museu di Rice, u Museu Frieser, u Museu di Birrerie, u Museo Diamante, etc.

U museu Groninge in Bruges

Unu di i musei più famusi è ricchi hè u Museu di a Fine Arts di Bruges, o u museu Groninge. L'exposition hè cunsacratu à a storia di a pintura fiamminga è belga, chì si compone di 6 seculi. Eccu l'opari di artisti chì anu visitu è ​​travagliatu in Bruges: Jan van Eyck, Hans Memling, Hugo van der Gus, è altri.

Tutti i vostri bisognu di viaghjà in questa bella cità belga hè un passaportu è una visa Schengen .