Lu Casteddu Loppem


U Casteddu Loppmem hè di 6 km di Bruges , vicinu à a cità di Loppmem. Stu palcuscenicu era custruitu in u stilu di rinvivimentu Gotico di u 1859 à u 1862, è u so primu patrone era Barone Karl van Kaloen. U casteddu hè custruitu nantu à una fundazioni antica - a storia dice chì u primu bastimentu hè stata fundata in u 1600.

U Casteddu Loppem hà una storia tràggica: duie volte quellu pardonu di incendi, da questu hè stata restaurada, hè statu struitu di l'invasori stranieri. A principiu di u XXu seculu, hà servitu cum'è a residenza di a famiglia di u Re Albert I, è durante a prima guerra mundiale a sede di e truppe belga travagliavanu quì. Oghje in u casteddu, pudete vedere una ricchizza ricca di opere d'arti: pittura, sculture è macchiattimentu, è dinò l'ambienti originali di u XIX seculu.

Park

U casteddu hè circundatu di un paisaghju di paese in u "Anglo-Chinese". U parcivu di circa 100 ettari hè creatu à a fine di u XIX seculu, l'autore di u prugettu è u capu di l'opere era l'architettu di Liège Jean Jandre. U park hè bella avenimenti sgambate, stagni è, sicuru, u famosu labirintu, in quale hè assai faciule per perdienti. U labirintu era creatu da Albert è Ernest van Kaloeny, a so area hè di 0,2 ettari. Hè custituita una duzina di "corridori" cù una longeva tutta di un centru è mezzo. I visitori sò avè bisognu à un arburu chì si sviluppa in u centru di u labirintu.

Più più nantu à u castellu

In u situ induve u casteddu cuminciò à custruisce in u 1859, era una caseruda chì era demolita, per pudè custruisce un edificio neogheticu impregnated cù u spiritu di a Cristianità - u Baronu Karl van Kaloen è a so moglie Savina de Goursi eranu persone assai religiosi. A famiglia di u Baronu hà sceltu per l'architettu Pugin, chì hà scrittu è diriggiutu a custruzzione di u casteddu. A causa di l'disaccordu, Pugin ùn finite u travagliu finu à a fine, è u Barone Bethune hà cunclusu a custruzione. Curiosamente, stu fattu: In principiu in u casteddu ùn era micca lavori, eranu "aggiunti" dopu.

L'internu hè ancu diseñatu in u stile neoghetticu. U primu ciò chì i visitanti si prisentanu quand'elli ghjunghjenu à u hall principal sò u teìculi di altura di 17 metri. A chimenea in u palcuscenu hè impannuta cù l'armatura di Goursi è Van Kaloenov. U salone, u salottu, u salottu blu, u studiu, a cucina è altri abitazioni fate cusì cum'è à a van Kaloyen. Ùn sò solu furnisce sò mobili, armi, vigghi, carpenti, ma ancu i marcaghji di a finestra.

In u sicondu ghjuvendu pruduce una scala in espirale un quartuu di u turnu, decorata cù una balustrade carved. Hè quì chì u Regiu Albert è a so mòglia era di vita. I mura sò imbruttati da i pittura di Van Dyck, studienti di Rubens è altri artisti famosi. A cullizzioni di l'articuli di l'arti ùn conta micca solu di i pittura, ma ancu sculture, in particulare in temi religiosi. A maiò parte di a cullezzione hè recullata da Jean van Kahlen, nétulu di u primu pruprietariu. In u casteddu assai animali di pelle.

Cumu aghjunghje à u Lopem Casteddu è quandu puderaghju visità?

Pudete fà ottene una di l' attraversi di Bruges in caru nantu à a R30 (a via dura più di 20 minuti, a distanza hè di circa 9,5 km) o nant'à u N397 (distanza hè di circa 12 km, u tempu di viaghju hè 17 minuti). Pudete vede quì da u trasportu pùblicu: da u bus IC à Zedelgem, è da quì à u castellu in bus numero 74.

U casteddu viaghja tutti i ghjorni di a semaia (cumpresi vacanze), solu i luni. Pudete vede quì cun caminu è dinò indipindente. Per visite individuali, hè chjusu da nuvembre à marzu ancu, in lugliu è l'oghji di u tempu d'uttellu - da 13-00 à 18-00, in April, May, June, September and October - da 14-00 à 17-00, u sabbatu, Dumenici è i festivi à u 18-00. Intraperu, si devenu cummincianu a meza ora prima.

I zitelli sottu 4 anni puderanu visità u casteddu è passene u labirintu librettu. U custitu per tutti i 4 anni hè di 1 euro, visitannu u casteddu per i zitelli da 4 à 14 anni - 2 euri, per adulti - 5 euri. Quandu una visita cumuni à u castellu è u labirintu di u ticket di i zitelli i costu 2,5, è un adultu - à 5,5 eurò.