Revoluzioni Moldovani cù manzari sicondu i ricetti classic

Sì avete avutu sempre bisognu di preparà un pianìcidida, o, almenu, ùn teme micca di stu nomu, a preparazione di u rivolversore ùn pare micca assai difficili. A tecnulugia di fà una pasta pè una tarrina moldava propria necessariu solu a vostra pacienza è a precisione, è l'sforzu appricatu nantu à u pranzu pò pagà cù u so gustu assurativu.

Vertuta cù manzili è ciliegie

Solu manghjianu com'è un stuffing for a hamburger draft classic, è se vulete, i frutti di a ricetta pò esse eliminati altrimente.

Ingredients:

Preparazione

I manciani sò scurciati da a buccia e di a zucchero, avemu da tastà cù u zitellu di limonu per ùn avè micca giritonni è s'ammurda cun u zuccheru. Cirasci sò limpiati da l'ossi è anu persu duratu cun un zitellu di zuccaru.

Ora turnemu in u computore principali di u pane - a prova. In un tazzu, pour l'oliu vegetale, aghjunghje l'ovu, u zuccheru è l'acqua, ghjudicheghja a mistura cun una licenziale. Sittendu senza firmà à mischjianu, fremenu gradualmenti a farina tamanta in a pasta. A basa fatta per u vertuot deve esse finta è peghjola. Partiremos a pasta in quartieri è aghjunghje nantu à a superficia oleosa, dà un pocu di riposu, circa 15-20 minuti, è poi passà à u moltu.

A pasta pò essa ligeramente roscata cù un pappu ruttante, è poi accumincia lentamenti trede da u centru à i canteri. In u risultatu, hè ottinutu un colpu traslutivu di pasta in un lignu, quale hè necessariu di pudè spiegà u nostru pezzu d'arricchimentu.

Ora pudete darà giruttu a ghiacciola, chì pocu annantu à u capu d'arnesu cù diversi fiure di massa. Avemu u rollu cù a punta, scorciata cù l'uvaghja di u foglie è fate per cocchi cu 40-45 minuti à 180 °.

Vertuta cun quagliu cottage è manzanas

U vertex veni hè pensatu per panevule, o micca dumani viventi senza sapè, perchè hè digià addistatu da un pasteleria ready-made. Sicura chì puderete reemplazarà a pasta cun un clàssicu à u vostru discrettu, è abbandunà solu u riposu.

Ingredients:

Preparazione

E pomi sò sbuchjati nantu à a pelle è e sali è fegate nantu à un grossneru gruzzo. U zucchero extra da u sprugliu di frutta è di savori cù canella è u zuccheru. U furmagliu cuddaru à pezziunatu per un pezzu, per fà più prudente è homogeneiu, è mischju cù manzana rascada.

A pasta hè inolata in un capu finu nantu à una superficie dusted dusted. À una pezza pianica casi trasparenti da a cima di u largu largu seguitemu una fascia di ricchezza di casgiu. Fate a pasta in un rotulu, è avemu digià strappatu u roulet finitu cù una spirale. Lubricate u spirale cun un ovu diluitu, o oliu vegetale è mandi à u fornu à affaccià à 180 ° durante uns 45-50 minutes. Pudemu i posti findi cù u zucchero in pezu è u serve à a tavula.

Prupu cù e pumati nantu à a crema agria

Ingredients:

Preparazione

I meli appiattu, sbuchjute è sguassate u core. Finitura di frutta cut in cubi chjuchi, mischera cù 3 cucchi liquidu è cinnamonu.

Per preparà a pasta, piglià a mantra o a margarina è fretta in u bagnu di l'acqua, aghjunghjene a crema agria, un ovu è a farina in oliu caliu, intricciate bè è fate cura di parechji minuti in a fria. Sta tecnica prubbinarà u glutena in a prova è cun ellu vi sarà più faciule cun travaglinu.

A pratica dilujata hà trasfurmata in un capu finamente case traslutivu. In u largu sguardu di a massa, stallendu a manufata di u mazzu è avereti gradualmenti, trasfurmendu a pasta in un rotulu. U rollu pò esse situatu nantu à una baking panificata è furnite à 180 gradi per 30-35 minuti.