Vacanze in Cambogia

Cambogia hè cèlebre micca solu per a costa oceana più bassa è di e cundine boni, a junglia intassivata o vede unicu di valuru storicu. Quelli chì anu interessatu in a cultura è i tradizioni di u regnu orientale sinceramente si sera attiratu da l'uppurtunità durante u viaghju per visità una di e vacanze in Cambogia è capisce più infurmazioni a vita di u paese. À u primu sguardu, ùn sò micca tanti cume di lumini in u calendariu di i cambogiani, ma avendu visitatu i festivals populi in u so onore, certezze riceviate una experiencia memorable è brillanti.

Per programà a data di u viaghju, prima di piglià i tituli di u viaghju, verificate cù a lista di e date più significativu in Cambogia. Tra d'elli, l'istatu è i festivi religiosi, urigginati in l'inzertatu di i seculi.

I vacanze statale di u Regnu di Cambogia

I ghjorni publicani in Cambogia sò generalmente cilibrati nantu à scala più pezzu più religiosa, ma ancu sò ghjorni off è sò accumpagnati da e festi di massa. I più impurtanti sò:

  1. Annu novu. Hè cilibratu u 1 di jinnaru è marca l'iniziu di u novu annu secondu u calendariu gregorianu. I località ùn a cilibraru micca cù un solenni especialu: questu annu hè solu un simbulu di l'indimuniata di Cambogia in a cultura mundiale. In ogni casu, Khmers anu rientutu ancu à l'altri rigali, solu prima o duranti a festa stessu, è micca a mane dopu. I fachadas di i casi è di e strati sò decorati cù rampi d'abetioni è fiori invece di ghjucate. Ùn hè micca pruibitu di fassi u chjappu è diventisce, è ancu per aduprà prudutti caliani.
  2. U ghjornu di a Vittoria nantu à u genociutu. Hè cilibratu u 7 di ghjennaghju. In quellu ghjornu in u 1979, Phnom Penh hè statu captu da l'armata vietnamita. In Cambodia, ci hè ancu un museu di genocidiu Tuol Sleng , chì a so prupietà contà di u regnu di Pol Pot.
  3. U Dia di a donna internaziunale. Comu in altri paesi, hè celebrata u 8 di marzu. In parechje cità di u paese ci sò esibizzioni, fieri, dramatichi, barca. In Phnom Penh, una fera di i prudutti di a donna cambogiana estrena (in particulare bufali è bage di sita). In questu ancu i paisani dimustranu i so propiu è ecologichi puri vuri è frutti cultivate da elli. Nò parte pocu da u Complexe di Tombu di Angkor Wat hè una manifestazione, induve e donne possu diverse slogan è piani.
  4. U ghjornu di u travu. A vacanze hè stabilitu in u 1 di maiu in onurà di i travagliadori è di e maiori ecunomichi è suciali in a so vita. I dimostrazzioni, chì anu assistivatu assai pirsuni - una parte integra di e celebrazione in questu ghjornu.
  5. Auguri di u Re. 13-15 de maju hè un tributu à i Cambogghieri un amori di u Rè Norodom Sihamoni, chì hè natu u 14 di maiu, 1953. U ghjornu oghje, tutti l'uffiziu, l'istituzione è a maiò parte di i mercati ùn sò micca travagliati.
  6. Auguri di a mamma di u rè di Cambogia. Hè cilibratu u 18 di ghjugnu (a data di u nascita di a Regina di Cambogia).
  7. Jurnali Custituzione di Cambogia. Si celebrà u 24 di sittemmiru - u ghjornu di a prima Custituzione di u Paese.
  8. Jurnu di coronazione. Cilibratu u 29 d'uttrovi, u ghjornu chì u rè di Cambogia hà cullatu à u tronu.
  9. Auguri di u babbu di u Rè di Cambogia. Cambogghiani rispettanu a famiglia di u so monaru chì a data di u 31 d'uttore, quandu u pare di Norodom Sihamoni figghia, hè ancu cunzidiratu un vacanze. In questu ghjornu sò celebrazioni particulari è brillanti cù pirotecnia, è parechji spazii di u Palazzu Ducale ùn sò micca accessibuli in visu in accessuali.
  10. Independence Day. I celebrazioni in questa occasion sò stati u 9 di nuvembre, u ghjornu chì Cambogia in u 1953 hè diventatu indipindentu di a Francia.
  11. U ghjornu di i dritti. Si celebrà u 10 di dicembre. Sta data hè significativa, perchè quellu ghjornu, a Declina di i diritti umani aduprendu. In l'aveni principali è e autostrade di u paese pusendu grande pannelli, di quale tutti pòrtanu più nantu à i dritti di i diritti umani. In u centru di a pruvincia di Battambang, l'avvene festivi sò organizzati, organizati da l'uffiziu regiunale di l'Uffiziu di l'Altru Comissionariu di Nazzioni Uniti per i dritti di l'omu. Inoltre, l'uffiziu di a Naziunale di u Naziunale, incù l'Ambaimbria di Francia, abra un festival di cultura cambogiana in Phnom Penh in u Teatru Chaktomuk, induve si pò sapè più nantu à a musica folklore è l'arti di ballu.

Etniche Vacanze in Cambogia

I celebrazioni religiosi in u paese sempri passendu culurente è cù grandi scopre, perchè dunque à visita à u mulinu unu di elli è acquistà cù a cultura cambogiana hè vale. Ancu abbiate quì soprattuttu:

  1. Magha Puja . I celebrazioni in questu rispettu sò stati in u feraghju. A data precisa depende di a data di luna piena. Questa festa hà significatu riligiosu: i monumenti s'accolghjenu nantu à questu ghjornu per sente i sermoni di u Budditu. Avà i clàglie è iiani diventanu ghjunghjenu i saluti ceremoniali è lighjite sutras, narrà nantu à a vita di u Budda. Questu hè sicuru d'esse cudificatu per tutti quelli chì avemu prisentatu in l'oltre di vita, è se pudete eseguite u testu tutale di i sutras (cuntene 1000 versi), invece i vostri bramardici deve esse cumpletu. Hè assai impurtante di fà i boni servitori in questu ghjornu, perchè e persone locale trattanu i monaci è allativi i pezzi è i pesci à a libertà.
  2. Vesak . Hè cilibratu in April o May. In questu ghjornu, secondu a legenda, Gautama Buddha hè natu, è in quellu ghjornu, u so billezza è a morte hè ghjuntu. Oghje, à u principiu di sta data, Khmers portanu rigali cumparenu à i monjos per i monjos. Siccomu u calendariu di a chiesa hè assuciatu cù u calendariu lunare, Vesak hè celebrata annu annantu à parechji ghjorni. In questa festa i munzelli ponenu una prucissioni solenni cù vela. In i tempii realice u ritu di dance di Cham è leghje i sutreri. Siccome chì l'Illuminismu di Boudiau hà fattu l'ombra di u Badjan, stu arbre deve esse abbastanza assai. I Tempi apparinendu solennementi, è i cambogiani mani ogni altra cartulare, chì fate i mumenti più impurtanti da l'esse terzu di u Budda. À a sera, i candele è i lanterni sò illuminati in tutta a campagna.
  3. A Cerimoniu Rialto . Sta data hè a cunferenze dopu chì pudete avè principiatu a simminzioni. Cilibreghje in maghju, è una funzione especialità di u festival hè una prucissioni solenni, cumannata da un paru di bulesi, decorati cù fiori è arnesi à l'aratu.
  4. Pchum Ben (U ghjornu di i Ancestori) . Cambogiani si ricorda di i so ancestri in settembre o uttrovi. Per a maiò parte di elli, hè una data assai significativa. Hè cresce chì, in un certu ghjornu, u regnu di u regnu di u Pino mortu allora l'ànime di i morti à a terra. I spiritosi seguitamenti andà à i pagodas induve e so famìglie vivi, è s'ellu ùn sò micca offri in a forma di risu, pò curse i so parenti.
  5. Bon Om Tuk (Festival Aquàticu) . I competizioni di ardi sò tenuti in u Novembre, quandu i fiumi cambiani a direzzione di a so currente. Si sò accade in Phnom Penh nantu à i banche di i fiumi Mekong è Tonle Sap. Questu hè un spettaculu veramente colorituu, in quali 21 (sicondu u nùmmuru di e provinces di u paese) pussibule bè spedinu di caccia finu à 20 m in longu participeghja.

Annu cambogianu

Veni à a casa di tutti i residenti lucali in u 13-15 aprile o 14-16 aprile è hè cunzidiratu unu di e festioni più impurtanti di Cambogia, simbulizante tradiziunali naziunali. I locali detti critici chì in questu ghjornu, u spiritu di Diu rimette nantu à a terra. In a lingua lucali, u nomu di l'annu novu cum'è Chaul Chnam. Celebrazioni in sta occasion duranu trè ghjorni.

U primu ghjornu - Moxa Sangkran - i cambogghiani ccu pulizziunmente e cunsacreghjanu i so abitanti, postu chì quandu quandu i angeli scendi à u locu, è si devenu esse scritta bè. L'ídolo di Buda hè colpi nantu à u locu più onorevoli in a casa - l'altare. Hè deve esse decorata cù fiori, candele, mette e manciari, è fume cù culleri aromatique. Per i monaci è i sacrificadori, e manciari speciale sò disposti per quellu ghjornu, chì sò trattati da a liberazione.

U secondu ghjornu di u festivale hè chjamatu Vanabot. S'ellu si in questu ghjornu site in Cambogia , seguite l'esempiu di e persone lucale è fà rigali à i carchi, è dà donu generoso à quelli in bisognu. Certi cambogiani in Abrilu anche anch'elli à i so bonus monetarii subordinati.

U terzu ghjornu di u Novu annu hè chjamatu Leung Sakk. Allora si pò esse lavurate l'ìduli di u Bouddha cù l'acqua sante per chì l'annu nantu à averà una bona vindia è esse abundante in i chiovi. Sta funzioni hè chjamata Pithi Srang Preah. Hè abitudine à vedà a profezia profonda à l'anziani: cum'è un simbolu di l'ubbidenza, i membri più ghjovani di a famiglia basta sò pede nantu à l'acqua sante, ricevenu in cambiu una benedizzione parentale.

Ci hè nantu à l'annu Camboyeranu chì a tempesta di munzone principia, è a cugliera hè rializata. Tradizionalmente, tutti i criaturi lucali andà in u tempiu, induve sò benedetti da i clergeri. In ghjiniralmente in u tèmpiu in questa data un colonna di isula hè custruita, decorata cù 5 bandieri religiosi. Sò simbulizendu i quattru discepuli favoriti di u Bouddha. A tradizione di spruchendu l'acqua sante hà e so peculiarità propria: u soffiu a faccia in a mattina, u pettu, à a sera, è à i pedi sò spressi in a sera. L'acqua hè ancu spessu pintava in pare parechi: rosa, gialla, blu. Questu hè fattu per attraversà a furtuna è a prusperità in u prublema annu. À a cunclusioni di e cerimoniu riliggiusi, diversioni è diversi ghjovani di ghjovacciu attivu ùn sò micca pruibitu.