Black Conversions

Elegant shoes, fabricatu da u 1917 da a Società Converse, sò longu u classicu in u mondu di a moda urbana. Inicialmente pensatu à i pezzi masculi di basca, cunversione negra dopu uni pochi di dicennii movedu à u vestitori di a donna. È per circà a risposta à sta quistione ùn hè micca durante longa. Ci hè un calzariu universale è praticu cum'è e cunversione di u pelle di donna, un cumplementu perfettu per un arcu di sport o prupone in l'stile di u kazhual?

Practicality, stile, universalità

I primi dialittali nuvelli bianchi sò nantu à i pezzi di e donne centu anni fà, quandu l'onda di subcultura hippy swept the world. U desire per una libertà senza libertà è a forza di u spiritu pudianu micca influene a ropa è i scarpi di u ghjovanu. E ragghi, ùn anu micca bisognu à pensà à ciò chì dà piglià cunversione negra, perchè eranu boni cun ghiacci fussini, cù cunfochi stritti è shorts. Qualchi studienti di ghjuvani pudessinu bè cù e cunghjunsione ancu cù fieri è vestiti.

Oghje, e cunversione negra ùn sò micca menu populari da i mudelli altisane fatti da i 2000. Ma l'ultimi si cunsidareghjani più universali, cumu si pò spazzate micca solu per quelli chì preferanu un stilu sportiu. Inoltre, tali mudelli ponu esse decorati cù pedi, strisce, rivets è stampi, chì porta à e rigalu di glamour. Sicura chì l'imaghjina cù sportivi è i jeans, shorts, leggings, tuggini è ghjira ristritti vede sicuru, ma micca sempre uriginali. Sì pruspettate cumu cun l'esperimentu mudernu, pruvate una cunglista di cunversione negra o vinile cun vestiti sportivi è faldidi, tunici, suéteri longi. Hè sorpresa, arilli basati nantu à a robba è u calzate in un stil sportiu pò dà l'imàglia ancu più romantica chì i scarpe classic cù tacchi è vestiti.