Cultura high Zapatelli

Ogni annu, a moda di i scarpi cambiassi è cambiassi, chì offrenu mudelli mudificati di i scarpi chì avemu avutu l'amore. Sì avanti prima eranu cunsiderate bagnu qualchi bagnu nantu à un taccu biancu, chì oghje cuddure di u tendinu sò una platonni alta. Grazie à a piantana, ancu un altìttulu attestu ùn si sentenu micca, è a carica nantu à a spine è i so ghjuci hè ridutta di parechji volte.

Calzature nantu à una grandi cullabura in moda muderna

Ricertamenti, i diseggiani anu sviluppatu un modu per creà mudeli futuristici futuri, chì solu i maschi extravaganti ponu riesce pratiche. Allora, in i 90's Vivienne Westwood dimustrava i scarpi in una grandissima plataforma di 20 centimetri. Naomi Campbell, chì hà dimustratu stu mudellu, ùn puderebbe risistiri è si colapsò u dirittu à u podju, fallendu in questa mostra di moda.

Sò assai interessanti si trovani unchiaticu extravaganti nantu à una piattaforma assai alta è senza puncu. Cumenu u sensu chì a zitella puteva sopra a terra è ùn sia assicurata micca chjucu cumu si puderebbenu fugliallu nantu à i scarpi di u fulcrum. In fattu, u disignu di i scarpi hè designatu cusì una manera di trasfurmà u centru di gravità à u calcitoninu, perchè a crescita di un talamentu scorri. U fan più famosu di quelli piani era a famosa cantante americana Lady GaGa. Hè stata persunalizata da Stella McCartney, Junko Shimada e Iris van Herpen. U calzatu nantu à a pucchissa più altu di 30 centimètresi per a stella era creata da Alexander McQueen stessu.

Sapere calzetti più antichi nantu à una piattaforma di 5-7 cm sò rapprisentati da marchi Casadei, Semilla, Ruthie Davis, Joanne Stoker, Alejandro Ingelmo.

A classificazione di i scarpi in una piattaforma spissiva

Secondu u stilu, parechji tipi di scarpi sò distinti:

I stylistici sò cunsigliate per fà stu calzature per l'impresa in notte e di ùn pruvate cù vestiti d'uffizii.