Gudauta, Abkhazia

Ancu in l'era neolitica, un stabilimentu agriculu-pesqueri hè stituitu nantu à a sponda di Kistriki, è oghje a cità pitraca di Gudauta, a perla d'Abkhazia, hè situatu annantu à questu locu. Ci hè una leghje ligata attaccata cù i so fundazioni, affirmannu una coppia in amore. Hood è Uta amaru à l'altri, ma per l'ostaculi di parte di i parenti, dicideru di tombà e so vive per corse in u fiumu. Oghje, circa 15 mila persone di campà in a cità turistica di Gudauta, 40 km de Sukhumi. Uni pochi anni fà, a situazione pulitica è ecunumia in Gudauta ùn avia un restu, ma oghje a cità retorna a so stata cum'è resort, chì hè statu da u 1926. Sfortunatamente, u restu in Gudauta, è in tuttu di l'Abkhazia, ùn pò micca esse chjamatu cumminenu in u sensu sèculu di a parolla, perchè l'infrastruttura turistica fù distruduta. Ùn puderà micca truvà appartamenti di lussu, ma un clima unicu chì offre a rilassazione tuttu l'annu, è a populazione abitata ospitale distingue l'astratti.

Ritorna di ricerca in Gudauta

Comu chjaru esse citatinu, l'ospiti, pensioni è centres di i ghjocu in Gudauta sò assai pochi, ma hè per questa scunzione chì e platine in a cità è l'alive sò sempre liberi è sparse. Tutti sò liberi è relativamente limpi. I platti in Gudauta sò principarmenti rami, ma ancu sò sabbia è grava. A sabbia hè gialla, ùn ci hè nimu chì cerniglia. Ma cù l'alimentu di i vacanze ùn ci n'hè micca bisognu, cum'è a longa costa è in u circondu di a cità, ci sò numerosi cafeti è ristoranti, pronti per offre à i clienti deliciosu di a cucina nazionale è europea. Assicuratevi pruvà à i vini Abkhazian, famosu finu à u paese.

Patrimoniu culturale

Gudauta hè riccu in u so ambientu è immubiliare. Cusì, nantu à u territoriu di u paese di Lychny, chì hè solu quattru chilometri da u fiumu, u complexu architectural unicu hè statu cunservatu. Eccu avete vedutu l'anticu campanile torre, u tempiu è i ruins di u casteddu, custruiti in u Medievu. U pittura murale di u 14 ° seculu hè cunservatu in a chjesa.

Quì hè u casteddu di i prutezi abkhaziani di a dinastia Charba-Shervashidze, cù quale una legenda hè stata cunduta cù l'amuri wallati. A ligenda ci conta chì i corpi di dui amanti prutiggianu a furtizza di i nemici, facenu micca unassailable. Nuddu pò dì chì chjamate a fiction o a verità, ma u fattu resta chì nimu, salvu l'elementi di natura è u tempu, puderanu dannà i furtizzi. Oghje, i mura di u castellu pintu sò cuparti da pastiche, chì dà a custruzzione un apellu misticatu.

A furtizza di Hasanath-Abaa, a quale a attacchezza Bzybskaya hè attaccatu, hè ancu cunservatu. I scienzi crirennu chì l'edifizii ùn sò micca menu di 1200 anni. Hè inturniatu di un murale potente, in a parti di quale ci sò tracce di i freschi antichi. L'aria vicinu à a fortizza hè di grandus valueu per i scientisti, postu chì in i so prufundità ci sò unicu fundale.

Ma u tempiu Mussersky, custruitu in i seculi X-XI, era menu furtunatu. Avà, pudete vede parechji picculi sparguglii. L'esprissionitati di a facciata di u cuntenutu di l'attrici, hè chjucu. Malgradu à a rudezza di u tempu, hè faciule d'imagine quantu era stu tempiu. Hè situatu nantu à u territoriu di a reserva naturale di Muriece, per questu l'excursione à u travagliu passa per u boscu cù spezie rari di arburi è arbusti.

Cù l'urganizazione di l'excursioni ùn esiste micca prublemi. Ci hè assai prufessiunale in a cità, perchè pò esse u gruppu è l'excursion individuale.

U tempu passatu in Gudauta per sempre quede in a vostra memoria, per a l'uriginale è u culore di sti loca spettaculari.