Turchia cù l'aranciu in u fornu

U turcu hè induv'ellu unu di i prudutti di prutezione più preziosa, è ùn hè micca un segretu. Ma hà duie scumparsa: u so arriccellu peculiar è a sequità di a carne. Eccu cumprà i sicreti di a cucina, cù quale scurdate di sti disadvantaggi è diventanu u gustu in tuttu.

Turcu turchinu cù aranci in u fornu

Carne di turchinu hè unu di i più dietetichi; cuntene pocu grassu, ma hè per quessa chì si si secca dopu a coccia. In sta ricetta, avemu da eliminà sti deficienti cù l'aiutu di una marina astuta.

Ingredients:

Preparazione

Prima di vultà a scinata in u fornu, avemu lavatu ancu sottu à l'acqua corrente, seccenu è marinaru. A basa di a marina in sta rica hè u oliu, t. hè in spezii d'oliu chì megliu revelanu u so gustu è l'aroma. Hè bisogna be very soft. E ùn anu micca peghju di qualchì furmagliu cunciadore un turchinu per a ghjustificazione dietetica. Durante a cucina, tuttu u pitroliu flutterarà, ma in u stessu tempu aiuta à mantene tutti i zucche in a carne. L'agliu hè limpiutu è sfruttatu, se micca truvatu frescheva è rosemary, pò piglià i pratiche secche, ma anu da esse struciati in un morteiro cun sal, bè, o in casu estremu, sfrissimu cù un cutiddu cù una schwallata larga. Tutte l'aromi sò mischiati cù a mantra è pusonu, perch'elli ciotevanu è dà u so aroma à u massimu di 15 minuti. U marinade hà bisognu à rubbà a pelosa sottu a so pelle, se hè spargugliatu, pudete attraversà a filetta cun un cuteddu, è ancu cù un cutiddu facemu un attraversu in u mità è parechji picculi puncini nantu à u sole. Allora u marinatu vippu a carni assai megghiu. Allora pigliamu a pelle è avemu ancu cupèrnu cù spices. Ci hè cunsigliu per u paese di turchese almenu una ora.

Mentre ch'è avemu lavatu è tagliate in lettuci di cubi, 1/3 d'elli cù una forchetta è a prima polimnem nostra shin just before cooking. U restu hè spargugliatu, poi chjappà u pani cun forti, è si mette in u fornu à 210 gradi per 50 minuti, sguassate u pezzu, fate nantu à u calchinu resultante è fremisce cù 10 minuti à ruboru.

Turchese, filet, con, mele, oranges, stufa in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Torcu turchinu di Turcu, seremu un pezzu tutale. Puderemu lavoratu bè, a siccaremu è a frecbarà cun una mistura di l'oliu, l'agliu è a pepite, da aduprà molte di salsa di soia è l'abbandunò durante una ora. I frutti sò puliti è tagliate in fette. Quandu a carne hè silenziu, l'aghjunghje in a manica per fugliale, aghjunghje frutti, fate l'apparenza è l'aghjunghjeghja in ligna. Bake 45 minuti à 195 gradi. Apri a manica da quì sopra, pour cun un vetru di zucchero, è poi posa u meli è di altre 10 minuti per a crosta di caramelle.