Dress kimono

Kimono hè apparevutu in Giappone prima di u principiu di a nostra era è per un perchidu ghjornu appartene solu à l'abitanti di u paese di u santi mare. Ma avà e donne di a moda di tutte e mondu pudete pruvate nant'à stu vestitu bonitariu è inghjustu.

E vistiti in u stilò di kimono: chì face u costume nazionale s'assumiglia di l'oghje?

Un kimono tradiziunale fattu di sita fina, decorata cù pittura o ricami hè una cosa carissima. Pudete di furnisce uni pochi, perchè u prezzu di tali robba suprà menura a mità di un milionu rublu. Ma i diseggiani prupone una variazioni di e donne nantu à u tema di un vistimentu di kimono.

Lu kimono mudernu hà e so propri carateristiċi:

Questa ind'edda hè grande in parechje figura, ma u vistimentu di i kimono hè particulari adattatu per i femidili grassa: chjusa l'armani ponu, a bocca, i malati massivi, dà a figura una figura femminile è raffinata.

Dove induve calzini japonesi?

Questa robba hè bona per a casa, è per andà in lu lume - tutta di u teatru, stile, decoru. Un kimono di sita femeninu longu, per esempiu, pò esse disprezzatu à un avvenimentu solenni. Solu necessariu di dà preferenza à i coloranti nobili, di scelta di i sapori eleganti, per fà un capelli in u stile japonesa. Per via, ùn hè micca solu un vestitu d'udite; Cumpagnia di kimono cun una manica, fatta di veldu o di lana, vi darà i voddu in a bellezza di l'Est à ogni mumentu di l'annu.

I Kimonii per i femini sò unificati micca solu cù i barche di coghju , u cunfettu, ma ancu cun un piacevule predilettu. U vistimentu cù i scarpi in un altu uore stivali, cù stivali è sapori ùn anu micca bè. L'accessori ùn devenu micca firmatu, ma ponu esse prisenti in forma di eternu eleganti, una bracciala originale, belli braccieti o pettini nantu à a testa.