Comu si vantava un omu?

Mi piaceru sè stessu chì avete esse formulatu a vostra dumanda nantu à Internet per questa manera, ma ùn hà micca scrittu, per esempiu "Cumu pendu à un omu d'un amicu?" Perchè? Perchè m'hà dettu questu: hà digià bastatu una persona maturita è perfetta à a verità chì seguite: i carusi in a vostra vita pò esse un centu una duzina, è un omu dedicatu, sincere è veramente un rigalu da u celu. È rigali da quì, cum'è sapete, sò spressi nantu à noi assai, raramenti. In ogni casu, nantu à l'agenda, avemu un tema diferenutu, à dì, cumu si vantava di u zitellu à l'altru.

Pensu chì sta dumanda tormenta per una ragione. Probabilmente avà era un tempu quandu, per via di questu altru, avete sentitu cusì trituzzatu è anu distruttu chì avete solu vulete affucà à a finestra è scumpara - avendu sfapenatu questu altru, cum'è pate d'oca, in u muru più vicinu.

Forsi, a decisione "Vulendu scuraggiri u so sposu!" Ha sviluppatu in a vostra testa in modu di manera imprevisible per voi. O - chì ci pò ancu esse! - Simu veramente, piace veramente stu picciu particulari. Nun mia! Avemu duvemu parlà cumu si puderebbe batellu, è micca per què ellu decidiu per sbattinu.

Allura, ci sò qualchi modi per vene un omu? Ùn a chjamarà micca da i metudi, ma di una linea di cunducta pensata.

Pi cunziguenza, tenite in mente chì a vostra aspettazione in a "Scola a batta" un misgiu hè ghjucatu. Cusì, i pinsamenti cum'è "Pigliaraghju da questu criatura feughja in dui cunta!" Ùn ùn ùn sia micca in u vostru embrioniu. Comu, veramente, altri - "Cumu possu cuntalli cù una bellezza ..." Questu hè u primu postulatu basu chì duvete apprendre.

A secunna regula basa hè a Regola di Presenza Permanente. Chì significassi? Fighjendu a quistione di per battellà un tipu da l'altru, hè sensu solu in l'eventu chì avete qualcunu ubbligatu in cuntattu cù stu zitellu.

Pruvà scambià numeri di telefuni cun ellu - è ùn cuddà à chjamà prima. Chjamate ellu stessu - per parigghià annantu à u vostru anniversariu o di vacanze, solu per sapè cumu queste sò. Ma assicuratevi chì sti cunversazioni da a vostra parte ùn si ponu più ritornu, è foru inizialamenti assai curtu - cum'è un sistema nervoso fastidiu, irritante, una iniezione.

Ch'elli si usanu solu per ellu stessu. À u tempu, in più di a so vulintà, i vostri chjamati saranu familiarizati è necessarii à un nivellu subconsciousu. Diciaraghju - aghju aspettu assai! Sì, hè. Hè improbitu chì vi puderete piglià in una simana o un mesi. Ma pensu chì erani intesu interessate cumu pudete suldà u zoppu per un bellu pezzu, è micca manera di sbattione un omu per una sera?

Quandu avete vede chì ellu cumminciò a sustegnu à e vostre chjama, dumandate e dumande è interessate in i vostri affari, impedisce à chjamà è d'aspittà. Sì ùn avete micca esse chjamatu da ellu, avete da esse accuminciate di novu. Se ellu chjama per sapè se qualcosa cosa hè successu à voi, avete camminatu à mità sopra a rotonda spinusa cù u puntero «Comu si fate u zoppu fora di l'altru», è pudete fà passà.

U muvimentu avanzatu assume chì avà avete bisognu à prestu, ma persistante hà aduprà a radiche in a retrocheia - questu, in a so raportu cù l'altru. Cumplò cun parechje dumaneci dumanni nantu à ella. Assicuratevi scummate i so risposte - ancu in u so tonu puderete capisce cumu si tratta è quantu hè attaccatu à ella.

Nun critichi e nun li dicenu qualcosa di tuttu. À u cuntrariu, dile chì cumu si sò fitte eddu è quantu hè piacevule à vede da elli. Questa hè a terza regula fundamentale di a cumpitenza "Cumu cunquistà un tipu", è aghju chjamatu a Regola di Retribuzioni Positiva.

Tuttavia, tenite in mente chì ogni coppiu in qualche tempu si disputa. Cusì, sia pacienza è aspittà, quandu u momentu hè venutu. Diciaraghju micca di a so disputa - per suprattuttu, basta chì avete successore in i stages previ di a maratona "Cumu pendu à un omu di un rival".

Se ellu vi dici nantu à u telefunu, dumandule si ellu vulete mette à parlà in un alloghju più rilassatu. Quandu dicu "meet", quandu dì chì questa reunione, cun ideale, ùn deve micca succorsu nantu à u dumiclinu in u to patiu, ma in casa, in quale è ellu puderebbenu esse micca solu.

Tenete in mente u seguitu. A vista da ellu in risposta à a parolla "sì", pudete benesseghjani chì ellu intesu da a frasa "Questu a conversazione per esse in u lettu". Ma ùn avete bisognu di fà questu errore. Ùn vede micca u beddu. U lettu era urigginariu u nostru ultimu, final trump card in u ghjocu "Cumu pèndite di un omu".

Ciò ch'è vulete dì hè, ùn permettenu micca quissa a conversazione sò stati in u lettu. Fate qualcà di parlà, in ogni locu - in a cucina, in u corridor, in u barcuni. Sì solu s'ellu ùn hè micca in u locu duvere site chì và cliccà cù u colpu finali.

Un altru dettu assai impurtante - ùn tocanu senza ellu perchè mentre u lamentu d'un altru. U vostru toccu annantu à u nivellu subkonzirvatu sarà assuciatu cù ellu è l'altru. Avete bisognu di sta? Vulete scuntrarà u zitellu à l'altru, è ùn u primu per ellu.

Ma quandu u so pezzu, prilaskay-priboglub, cum'è dicenu. Lentamente è casualmente tocanu - o, cum'è in un modu amicu, abbraccia à livellu. Fate à mè, ti purtaranu à u lettu ...

Eppo vi aspetta chì a pecuri cose assai, è chì in cunseguvore ùn avete micca dumannà sè stessu è pensativamente: "Eppuri, perchè chì fazzu?"

Fighjani - l'uggettu, chjamatu "Cumu si sbatte l'omu" ùn hè micca cumpletu, è l'ultimi passi, com'è solitu, pò esse u più difficiule. Leghjite assai ciò chì vogliu per scrive.

Assicuratevi di sorte di u lettu prima. A megghiu raggiuni per questa hè di prupone per darà un cigarette o quarchi cosa di vìviri. Ùn avete pruvatu à cammarà davanti à ellu nuvellu, ùn hà impurtate quant hè cusitu in u vostru fisicu. E ùn fate micca l'sbagghiu di dumandà ch'ellu si puderebbe spiegà a so cammisa - i nostri modi per repelle u zitellu ùn avvisanu micca qualcosa cosa.

Sapemu chì si sarà assai, assai disprezzante per avè cunnosce i seguenti - ma, cunvinsi, vi cuntaraghju quì. U primu è unicu pensatu chì fece turnà in a so ghjustu secondu "dopu" hè u pensamentu di a so, per quessa, di l'altru. È u chjappi forti in questu momentu ellu serà u scopu di sparisce u più prestu pussibule - se a reunione foru accadutu à a vostra casa, o quandu prontu pudete ridientà di voi - se metu in u so appartamentu.

Allura ponu arriniscendu, vestite (ùn pudere micca minzogna cun ellu novu oghje), portanu un cigarette o un vetru cù qualcosa sapurìa, è pusendu nantu à u lettu di u lettu. Prima di tutti, dumandate ch'ellu ùn dicia micca nunda - perchè ùn voi micca vulete fà dalli. Cridilu ch'ellu sia u dirittu. Sè sicuru da ellu. Dientale chì se vulete esse u vostru amicu, vi cuntene assai felice.

In altre parolle - fate cunnosce chì l'attu di dormitu ùn importa micca à voi. Hè rinviatu à voi - è vi retorna in modu di novu appartenire cù voi in u lettu, è per ùn discussà i so difficultà cù un altru.

Chistu significa chì i passi appuntamentu quì anu aiutà à sparisce in u cuncorsu "Cumu pendu à un omu di l'altru"? Guasi certamenti - sì. Perchè "quasi"? Avà vistu, chì ghjè a materia. Dopu tuttu, in più di a tecnica "Cumu pendu à un omu", ci hè un reversu - "Cumu si mantene l'omu". E se u vostru avversariu hà maestru assai megliu chì voi - u so ... Ma dinò hè una altra conversazione è un altru tema.