Femminile è masculinu

In tuttu l'esistenza di l'umanità, e persone di modi diffirenti illustrà a fusion d'origine masculine è femminile, affirmannu l'interazzione è a cunvivenza armoniosa. Ogni nazione hà a so idea di quale hè un omu è chì in questu munnu hè una donna. In ogni casu, tutti accunsenu chì un pudere micca esse senza l'altru.

Semu circondati da quì in ogni locu da i signori d'origine masculine è femminile, sese "Yin" è "Yang" o a specia di Mart è u speculu di Venere. Ma ùn tutti ùn sanu a ragiò di sta stampa assai di l'unità di sti dui "mondi" assolutament differenti. Cusì avà ti dettu qualcosa chì l'imagine hè u quale era a implicazione di i nostri babbi in elli.

Simboli di origine masculine è femminile

Hè statu longu deve cunnisciutu chì in u nostru munnu una forte mità di l'umanità sempre vai da cundottu cù un omu dèbuli. Hè per quessa tutti i signaghji chì avemu cunsideratu oghje cum'è simbuli di l'iniziu maschile è femminili indicanu indispensendu sta interaczazione di duie energii, duie elementi diffirenti, duie mondi distinti, chì interaccèranu in armunia cù l'altri.

Sicondu i filòsufi orientali antichi, u signu di u "Yin" è "Yang" masculino è feminicu implica un sviluppu propiu di i dui principiu in direzzione diffirenti. In questu casu, ogni ghjornu hà una partícula di l'altru. Eccu, l'amichi tendenu à avè un pocu nùmeru di carattaru femminile, è e donne - maschile. Allora in l'omu ci hè una armonizazione di l'iniziu maschile è femine. U male - male, earner, cazador, sughjettu à l'elementi di u focu, hè u patrone di una energia più forte, "Yan". Hè assai più impurtante per elli à avè una spiegazione lòggica per tuttu ciò chì succede è per chjaramente capisce per quessa hè cusì, è micca altrimenti. Ma cù tuttu questu, pò esse sustegnu, amatori, micca aggressivu, certi voti cunnazziunati, indecisivu è timidiusa. Ma tutta a lege hè a vulintà di a natura, è a persona ùn hè micca culpèvule.

A seconda mità di u simbulu di u principiu di l'omi è femini - "Yin" - hè l'identificazione di i rappresentanti di a bella meza l 'umanità, chì in a vita passanu nantu à a so intuizione è l'emozioni. I patroni di più energie "Yin" actenu cum'è guardianu di a famiglia di a famiglia è di u genitori, chì dà u fede mundiale. Hanu bisognu di a prutezzione è aiutà furnitu da u "Yan" sòlidiu è attivu. Hè per quessa chì e dui alte sò cusì cunghjunati in armuniosi è sempre stenderni à l'altri.

In l'imaghjini di a femmina è a fugliale, tutti i cunniscenzi accumulati annantu à l'annu da i filòsufi, i psiculoghi, sàzii è psichi è spressu. Cusì, per esempiu, u signu di u specchiu di Venus simbolizza a bellezza, a feminità. A spea è u scudu di Mars hè un signu rumanu, è in cumbinazioni cù un "mirror", nconimenti amori trà i dui sessi.