Cumu dumandà u pirdunu di una persona estimata?

"I disputava cù u mo amatu, hà purtatu cum'è l'ultima donna histericiana, ma ùn pudia micca firmà, aghju ciò ch'è era chjamatu. Hè offrittu, è aghjustendu chì in una disputa pudia culpèvule, si sò è pensu chì cumu dumandà à un omu amatu per u perdonu. Hè a situazione familiale? Allora pensate nunda cumu per esse disculpiri à u vostru omu.

Cumu apprictamentu u pirdunu di un amatariu?

Cosa hè a megli manera di dumandà u pirdunu è di fà u sapè infurmazione di i psiculoghi. Hè quelli chì danu cunsiglieri à tutti quelli chì ùn disputanu micca a ghjunghje u ghjattu da a cuda, ma per run a disculuzioni à i so amori cume e so passioni sferenu. Quandu tù è a so cumpagnie anu aghjustatu, avete bisognu di ricuncilie. Hè faciu fà facili - vai è dumandate u pirdunu, cù l'obligatoriu "I love you". È u principale ùn hè micca di dì chì u vostru amatu chì era culpèvule o sbagliatu in qualcosa, cuminciendu à pustà, avete digià altatu nantu à a situazione è tutti l'anu pardunatu, perchè e accusatori accadèmuli ùn sò micca utili quì. Inoltre, assicuratevi di parlà tranquillamente, avè guidatu diretta à l'ochji.

Ma mi piace à perdulà pè i persone romantica in una manera originale, perchè un omu amatu, videndu cumu si pruvàvanu per ellu, pirdunà immediatamente tutti i peccati. Ci hè parechje manere di disculuzioni in questu modu, tutta di u vostru imaginazione è e pussibulità. Eccu alcuni scentifichi.

Quantu piace per dumandà u pirdunu di una persona estimata?

  1. Cumu dumandà u pirdunu? Per cunduce stu talentu à u poeta, se ellu hè, sicuru. Scrivite à i vostri amici una disculpa è una dichjarazione d'amore in una forma poetica. L 'omi Romànticu anche com'è altri, ma ùn sparte micca sempre cun manifestazione. È u vostru amori ùn diventeranu micca solu e cose e parolle chì vo scrivite, ma u fattu assai di u vostru travagliu; postu di tuttu, avete fattu, cullendu i parolle, rimanni, circate di ùn perdiri sensu. Ma s'ellu ci hè un talentu poetic, pudete scrive una bella lettera à u vostru amatu. E pudete darete una perdulugia cù un amicu, ùn pruvate micca di fà fighjà quellu chì vi vargogna o teme di dì tuttu ciò chì in persona. Pruvate tuttu bè è romantically.
  2. Cumu dumandà u perdonu bè? U primu pensamentu hè l'opzione cun una cena romantica. Tuttu hè questu quì tuttu di a situazione, è tù, è e vostre parolle. E ricorda di chì l'omi piace à manghjà diliziosu, è dopu à vede u mondu più favurevuli. Per quessa, vale a pena per pruvà à cocilu u mo amatente li piace megliu. Bonu, a vostra imaghjini ancu deve esse fatta in u stilu chì li piace.
  3. Puderete pede u pirdunu è praticali - per dà u vostru amatu chì u pocu chì hà longu u so ochji. Naturmente, u donu deve esse accumpagnatu da i vostri disculpi più sinceri è assicurati in l'avvene perchè ùn sò micca caputi.
  4. Vulete scolo per l'amare? Ordine un banner è fate in a vostra zona, perchè l'unicu hà bisognu di vista. Chì per scrive nantu à u bandiera, pensate per voi. Forsi si sera una trivia "Senteraghju, I love you" o una frase chì vede parechje sapete.
  5. Fate esse disculpi, micca solu cute, ma dinò divertente. Vestite, vende un arcu in i vostri mani, pigliate un grande mannatu di palloncini è vi dumandate u vostru pirdunamentu di casa à u vostru amatori. Nù a toutru puderebbe risistiri discrizzioni chiluri è ridiscenti.

Ma ùn importa micca quantu decide di ùn dumandà u vostru pardonu predilettu, a cume principal hè à sincerà in e vostre cunfessiotti è disonori. E quale fate ùn hè micca più impurtante, chiancennu, sipoltu in u so spalle, basgiando è assicurendu chì ellu hè u megliu è ùn avete mai messu annunziatu o stanu com'è una picciotta cù a testa, è dumandate in una voce di u perdonu. Hè impurtante chì si rializzeghja chì v'hè riittatu pèndite è amarà.