Orientazione di Lei Seydou

Discussioni di l'orientazione di Leah Saidu ùn anu micca cessatu di u libru di u dramma di u famosu direttore francese Abdelatif Keshish "Life Adele". In questa film, a zitella aduprò u rolu d'un stranieri misteriosu chjamatu Emma, ​​chì hà avutu un affari appassiunatu cù u principale principale Adele. Di sicuru, i sceni erotici in a film fù realizatu da Leia Seydou è u so cumpagnu assai crescente. Ma hè qualcosa di parechje ragione per crede chì Leah Seydou è Adel Exarcopoulos sò attempu in a vita verita? - Scopre.

Adele Excarcupoulos è Leah Seydou in "Life d'Adele"

Untura brillanti, u talentu è u talentu di u direttore è una intriga pocu - chì, hè sempre necessariu, chì a stampa abbandunò a lista di i capulavvi di a lucazione è riceve prestiti premiati. Ma, hè cusì accade chì cù intrigue è critica in questu casu, claramente prediletti. In più di l'attacche di i sindicati, chì dichjaronu chì a film hè filmata da e vie di u travagliu, è critichi da l'autore di a novella grafica "u celu hè u culuri più caliente", in u quale a stampa hè stata presa, più di scopi eròtichi espliziu, l'heterosexualità orientazione Lei Seydou è Adel Excarcupoulos. Comu averna, u direttore "Life Adele" hè una figura di l'amore, cù tutte e so vicissitudes è e prublemi. À u stessu tempu, Keshish ùn pruvate à spencerà i relazioni lesbianas, u so ghjustu hè di revelà a multidetrazzioni di stu sentimentu. Forsi, per quessa, i sceni erotici, realizatu da l'attrici, si vanu da esse sensu è francu.

Dopu à l'adattazione cinematografica di u ritrattu, i rumori diventonu chì Leah Seydou è Adel Exarcopoulos sò à scontra. Ma, sicondu i picciotti, dopu avè avè travagliatu nantu à u settore, sò veramente unificati da cale, ma solu relazioni amiche. Dunque, affirmazioni cum'è "Lea Seydu lesbica" pò esse attribuiti sicuru à u rumore è di fofu.

Leghje ancu

Inoltre, essendu secreziu spéciale, Lea anu admittatu ancu à i fannii ch'ella era interessata in l'omu attrattiva, è in u so avvene sighjenu di principià una famiglia è di avè un ziteddu.