Mobili di a vigna

A tradizione di u mobili tessili di a vigna hè vinuta da noi da a Roma antica è, anche a so storia di cent'anni, ùn perde micca a rilevanza in i nostri ghjorni. I costeri artighjanali sò sempre assai spermentati cù i diseggiani, sopramente si stu elementu di l'internu hà ancu una applijitu pratica. U vientu di l'mucigliu cun u solitu ùn soli ùn accunsente l'abitazione, ma hè ancu u centru di l'internu - una bella sedge di canne di una forma bizarre, purtata da i paesi esotica, pò purtà à l'idea di dicurillà una casa à l'estilu di un safari, un grandu saccheghju da una vanda di saliciu pò esse u primu passu a decorazione camere in u classicu di l'inglese, è u bedu uriginale sò l'elementu principalu di u cambra in u stile di paese. È raramente senza mubile di vigna è rattan ekostil, chì hè statu assai populari di l'ultimi anni. In spessu i prudutti tessuti sò assuciati cù una casa di paese, ma disinfettori mudernisimi usanu stu stereotipu. Ora i mudelli urigginali di u mobili da i vigniti sò più crescente in i chjassi è l'appartamenti urbani.

In tissutu hè ancu una excelente opción per i persone chì gusten à fà e cose per elli cù i so propria manu. Appena cresce capisce di piglià ghjunghje da a vigna, perchè a tecnulugia hè simplicissima.

Tipi di materia prima per tecece mobili

Per a fabbricazioni di u mobili di a vigna per a casa utilizate sfarenti tipi di legnu, cusì avemu una scelta larga è l'uppurtunità di ripiglià una cosa adattata per ogni internu. I materiali più cumuni per a tissuti sò salicule è rattan. A popularità di u mobili da u vignetu di salumeria hè facilmente spiegatu da a fine è a disponibilità di materia prima, chì questa spezia di legnu hè cumuni in latitudini tremendi. Inoltre, u materiali stessu hè parechji pruprietà utili - a leghjela hè un culore chjucu, hè luminu è elasticu, chì simplificà assai u prucessu di fà u mobili. A Parra di salse cù i piacenti chì vanu a sperimentà è facenu un pezzu di mobili di a vigna stanu, chì u materiale di prezzu ùn hè micca a pallenza di utilizà à insignà à l'arti di tissuti.

Materia più affidàbbili è durable per i techi mobili hè un sufettu, chì hè impurtatu da l'isuli Pacificu è l'Asia. U materiale hè distinatu da una tessitura nògliu è una larga scatula di culori - da u canu sugnu giallu à a nera scura. Rattan hè spessu cumu cù u pelu naturali, tela è bambù.

Attribuzioni di cura di u mobili da a vigna

Per mantenite un attrazzu tipu di mobili è pruteghje a so vita, hè abbastanza per seguità un pocu di regule simplicete:

  1. Quandu a vigna si secca, u mubile di ghjuvellu accumenza di creà. Per evitari un mumentu displegiatu, almenu una volta di u mescu, cogliu cù un pappu umitu per a notte. U legnu ripiglià l'umidità, perchè l'mobili pò stà in forma più longa.
  2. Sè avete accidutu à una sedia di vinu o un sufettu in a pioggia, avete da asciugà cun piacè. Quandu secondu aduprendu l'aria calda, u mobiliu pò diventà fermamenti distortu, perciò hè megliu di fà un tempu in un locu seccu.
  3. Per caccià u polu è di a terra, hè megliu aduprà una aspirattiva, una sponża brutta è un sbagliu chì aiutanu à ghjunghje à i lugares più inaccessibili.
  4. Rattan furniture hè preferitu lavatu una volta à l'annu usando detergenti. L'articuli rinfriscanti di mobili seranu cunvenutu cun una maneca. Aduprà l'uttellu postu questu prucessu pò solu dopu un asseccu chjappu per esse micca deformazione.
  5. I mobles di giardino di u ratanu deve esse cuparti da una scheda in i periodi chì ùn sò micca usatu per prutezzione di l'esposizione à u sole.
yar