Crosani Mandarine - utilizate in casa

Tuttu tutti sapi u pruprietà curativi di frutti tangerine. In più di u gustu excelente, sò ancu a fonte di a parte di leone di a vitamina C, è ancu altri elementi utili. À u listessu tempu, questu citrusu hè diventatu un tipu d'attribuurariu indispensabile è un simbulu cumandante di i vacanze d'annu.

Dopu un cunsumu massivu di mandarin, ci hè sempre una gran quantitata di rìgida in a forma di crosta. È parechji ùn anu cuntu chì i stessi mandarin crescenu, seccu è frescu, pò esse usatu in cucina à a casa.

Ci hè avà dicu chì si pò esse preparatu da e crusts mandarine è cumu fà un bevande, tè è cunfettu di elli.

Bei di corti di mandarina

Ingredients:

Preparazione

A tagliata fresca di mandarina hè colata in u cane, filling it up to the top, è fremu l'acqua di ebbulenza caliata à fogera. Lasciate u cuntinuu à a temperatura di l'ambienti per vintisette quattru ettari.

Dopu u tempu hà sappiutu, sguassate u cuntenutu di u cane à l'olariu in l'olariu, posto l'infuzione nantu à u focu, cambiendu e crosce in u macinagghiu di a carne, o sfrùssenu in u cunfiltra di u blender. Pudemu a massa torci in u tarrenu, fate l'infuzione in foglia è feghja chì stallà un altru ghjornu. Avà ci filtrà a massa in u duminiu, aghjunghjevendu bè, staduva cù u zucchericu è l'acidu citrinu, mischjà finu à chì i cristalli sò disolviu, aghjunghjeva u fugliale finitu in una barracca o l'altri cunti adatti è ponu divèrtete.

Mandarina di Crust Tea - Ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per fà u tè aromaticu cù a crosta mandarina, rinfriscà l'arghjintinu pà l'acqua fèrura, poi poverete tè nìvulu o verdure è crosche mandarine machinate, fretce l'acqua furiosa, foglie a cullezione cù una tapa è falla a zucca for seven minutes. Prune te hè assaltatu à tastà cù u zuccheru è diventate.

Per a preparazione di tè, pudete aduprà prese a mandarina fresca è secca.

Ricetta per jam di mandarin crusts

Ingredients:

Preparazione

Aduprà a preparazione di marmellata da a crosta mandarina, avemu bisognu di l'amarezza in elli. Per fà questu, cortà a crosta in fette di u fogliu desitxutu, mette in un spedale o un vetru di u vetru è fate l'acqua da perchè cubriu completamente i cuntenuti. Perchè a crosta nantu à vintisette ora, periscenu perpendièle u licitu à un novu.

Dopu à u tempu, lavamu l'alchju di u tastu, fate mette in un putu cunfitturi, fate l'acqua pura è mette nantu à u focu. Dopu avutu fogghiu, pour u zuccaru granulatu, trasfurmà a massa finu à chì i cristalli di zuccaru dissolve è chinu d'ebbulgenti, bassa u focu à u minimu è coccia the jam duie ore. Dopu à quessa, rinfriscà i pratici da u focu, piacè falesi, è lascia nantu à u fondu pianu di a frigorifiera per sete à ottu ghjornu o à a sira.

Ora di novu avemu fattu a marmellata da e crosta nantu à u focu, falla ferra, trascendu è fraru a massa per altru half hour.

In questu tempu, sterilitassi u frasi neve è lasciarli, è fate ancu l'arghjentu per cinque minuti. A prus disponibilizà u fruttu aromàticu da a cugliera di mandarine nantu à i vasci sterile, capisce cù e tavuli furnuti è u cundimentu sottu à una manta fina finu à ch'ella hè stata rifiutu.