Carni in u georgianu

A cuisine giapponese disposti assai ricchi interessanti chì anu diventatu famusu è amatu in tuttu u mondu. I Georgiini cunnosci di parechje manere di fà platti diliziosi di carne. E ora in a coccia di a Georgia muderna ùn ci hè micca prevalenza di un specje di carne, sò capaci di coccu bè deliciosu è carne, carne di porcu, anchieru è pollulu.

Hè cresce chì tutti l'omi amate a carne, è più spessu vi sarà nantu à a table, u megliu. Sì e vostre famiglia accunsenu cù stu puntu di vista, cunsigliemu à diversificà a menu cù i platti georgiani da a carne. Sò cumu cusì. È dinò, in turnu, vi diceraghju cumu cugliera di carne in georgiano.

Carni in galizianu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Tagliate a carne in pezzi, ùn deve micca micca troppu piccolo. Poverà i greens, aghjustate a quantità à voi stessu. Georgiani pusonu assai greens, aghjunghje, basatu nantu à e vostre preferenze. Se ùn avete micca piace qualcosa di verdura, pudete micca mette. Inoltre, si qualchissia verdura ùn hè micca fresca, pudete piglià un seccu o cunfruitu.

Cusì, mischjà a carne cù l'arbe, aghjunghje salate, pepite, pudete ancu aghjunghje aghjustimenti. Avà pozzate u meli, preferibbilamenti u lìquidu è di u limonu. Emu mezclate tuttu bè è fate mette in a refrigerator durante almenu 2 ore. Quandu a carne hè sbagliata, a pigliammi è aghjunghje a crema agria, torna à mezchemu bè è fate mette in un forru precale. Appretzu in una ora, avete una carne fragrancesca è dispusiva. A servitore à a tavola cun legumi freschi.

Carni in galizianu cù ligumi, sicchi in un pezzu

In più di a carne, i Georgiana spessu cunsume vegetale, è sò assuciatu bè cù pratiche di carne.

Ingredients:

Preparazione

Carni salute in pezzi chjuchi di medium size, salinu è pimentu à u gustu. Allora l'abbandunà in a farina è fretce in una padedda cù oli vegetale finu à u marrone. A cudi cumminciò a mità ani è aghjunghje a carne, frittura finu à chì e cipudine sò trasparenti. Avà pozzu tuttu in un tavulinu, aghjunghjite l'arbeji tritughjiti, castagni è aromi. Pigliate ogni specia per a carne (grandi lignati-suneli, cilantro). Emu mezcolateu tuttu bè.

Avemu duverebbe imparu in ligumi: pigliate a buccia di i pumati, dopu avè l'arricchianu cù l'acqua di fogghiu, è tagliate in molti di cubi, è l'alloghju, tagliate u pezzu in tresse. Allora, à u fondu di u pignattu (una raffu hè creatu per 2 cote), piglia a foglia di loureccia, uni pochi chivatele di pepite, pusau u pumadoru, u pebbullu, da un capu di carne è quì sopra i blocchi. E poi pintendu è pumati. Avà u vinu hè mischieratu cù l'acqua è spedinu in ugualmente in ogni pezzu, i cuparti cù tagliolini è pusonu in u fornu. Apri appezzamenti a meza ora, ci cocineru à una temperatura di circa 200 gradi, è da aducinu à 160-180 gradi è da pudemu languide nant'à 30-40 minuti. Dopu questu, u fornu pò esse offrittu, ma ùn avete bisognu di piglià li cignotti, lasciemu quì stà per quasi 20 minuti. D'alcuni sta ricetta, avete u guisu più delicatu in georgiano, chì hà un gustu spiritu, piccanti è aroma brillanti.

Carne di nocera in georgiano

Ingredients:

Preparazione

Trimate a carne à andà in pezzi, è stufa, sàppiate una picca cunta d'acqua. Per 20 minuti prima di coccia, aghjunghje l'oliu. Quandu a carne hè pronta, fate u salinu, u lupu-suneli, u frutte sfat. Sempre un pocu sfupe è fora. Stu platu hè ideale per esse fatta cù salsa, cusì è sicuru d'esse prufundiu acqua durante u prucessu di coccia. Se vulete, pudete aghjunghje a farina appena prima di a fine di a cucina per quessa chì a salsa si sparna. Prima di serve, pudete sculaccià a carne cù l'aromi piccati.