Limonu

Tart - hè una excelente postre, u sustituzione originale di torti ricchi è pastiscos sugary. U solitu ci hè cunsistenti di una pasta fina è cruciosa è di rimore, chì hè fatta di una varietà di frutti. L'arba di limonu francese hè a postrea più cumuni è assai amata. U so untudu gustu àutu è dolci è stupidu è si captivanu da u primu morda. Di sicuru, per una gràzia di piacè, hè necessariu di sudari un pocu, ma, crede à mè, u risultatu hè vale. Vi parvaraghju di cumu pruponenu tartufu di limonu è sorpresa di tutti cù pasticcii inuditori.


Fragola di limonu cù merengue

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per merengue:

Preparazione

Allora, prima, preparanu a pasta di l'arbalète. Per fà questu, mischjianu a farina, a mantega fredda, u salinu è u zuccaru in u blender bowl. U rapidu movimenti si mischianu a masse, diluting gradually with cold water. A pani vole à esse finta è assai dulce. Allora wrap it in a film è rinfriscà i minuti per 20 in a fria. Perdu u tempu di perdita, vultemu à a preparazione d'un cumpilante di limonu per un pezzu, chì hè chjamatu Kurd. Cumparammu a limba di limone nantu à u più bassa ralternariu, fate mette in una pienza, cogliu cù u zuccherinu è l'olegi smash. Da i limone limpiate aghjustassi u zucchino, curpite per un filtru è vintu nantu à una puchina cù un scantu. Emu mezclate tuttu cù un battiu finu à uniforme è ponite i piatti nantu à un focu petite. Ùn impedite à mutu, portanu a crema à grigninu, è poi posite u manteddu è u calore finu à chì sia dissoluzza sana. Oghje u guvernu prestu in un colpu profughtu, aghjustatu cù una filma per quessa tocca a crema, è mandi à u frettu.

In seguitu, piglià a pasta trocita preparata previa, trasaltemu nantu à una tavola, spizzata cù farina, in un capu di 3 mm di grossa. Allora l'aghjunghjevenu in un pane di furmagliu, cattendu i lati sicuramente. Pigliemu pijanti nantu à a cima è fremenu un pastu in un forno, caldoccu à 200 ° C, à un corru ruddy. Questa ora mentre fa cù mè u merengue: in un cunghjettu pruduce i proteini cù u zucchulu granulatu è posanu u bagnu di l'acqua. Stir until the cristals dissolve completamente, è poi di batterà a massa cun un mezcladoru finu à ottene una crema densità è brillanti. Allora hè questu, ora pudemu passà in assembleur l'arbalète. U pane nantu à u pasticcellu, si stende ancu in u farfantarulu di limonu, dopu copre cù una cuppa di merengue, distribuziunea nantu à a superficia di u pastellu è u metti sottu à a parrilla di 3-4 minuti, perchè u cima di u merengue hè brusgiatu. Prestu per mandà u pastellu à a fria, è raghjunghjite stu bè trattatu cun una tazza di tè fragranza.

A ricetta per limace

Ingredients:

Preparazione

Pigliate una tazza d'aceddi inoxiciliu, rumpia i lamenti à questu, aghjunghje u zuccheru, aghjunghje u mandu di limonu è oghje una pignatta d'acqua fogera. Bichetà a massa finu à chì a mistura accumente di ghjustu è diventa palla. Puderete sguassà u catu da u focu è filtrà immediatamente a crema cù un filtru finitu. Fate a mantega è fraccia in una mezana caleta di limone. Venite apposta cun un mezcladoru, finu à chì hè dissolutu cumplessu, tromba a scorcia rillata di limonu è copre a tazza cun una film plastica. Quandu u mistu s'hè rinfriscata, purga cù una crosta di cocia per una tartera, decorate u pasticcellu cù cìrculi di u pezzu di limonu è di zucchero. Dopu quì, rinfriscà a farra cù a crema di limone in a frigorifera per frenu, è poi furmatu in pezzi è serve.