Sintuggìa di Influenza in i zitelli

Quasi tutti i femei ghjovani, prima affruntà a malatia di u zitellu, ùn sanu micca ciò chì facenu, è cumu si cumportanu. Ma hè assai impurtante per sapè è da pudè stabilisce i signali di l'influenza, chì in i zitelli hè pocu cumuni.

Cumu ricunnosce a gripe in un zitellu?

Sta malatie fa riferimentu à infezioni virali. Chistu spiega u fattu chì a maladie si sviluppa moltu rápidamente, in u sughjettu di benessiri. Allora, in a mattina, u zitellu pò esse assai attivu, è u so cumpurtamentu ùn pruvucarà micca a sospizzioni di a mamma, è à a sera, u zitellu pò "falla" di i so pedi. Allora l'omi è pensanu chì signali li dettu chì u zitellu hà a gripe.

I figlioli maiò cumincianu à lamentà un sentimentu di friddu, di malatia, di a debulezza, di u dulore in u corpu, letargge à l'iniziu di una malatia virali. Dopu, literalment 1-3 ore, a temperatura di u risu à 38-39 gradi. Questi primi signali di influenza, cullendu nantu à i mariti di a mamma è ùn sò micca sapè chì fà. In quessi casi, hè necessariu di furnisce u reste di suli, bè di bevande è chjamate un duttore in casa.

Cumu identificà a gripe in i zitelli?

Hè moltu più difficiuli di determinà i primi sintomi di influenza in un lactante. Comu regula, cù l'avventu di i primi sintomi, u zitellu hè prestu brusgiamente inquietate. À u listessu tempu, spessu ella cumencia à rinunzià u so casatu, è dopu l'alimenta - regurgita. In certi casi, i babys, aghjustati da un friddu, sò stati constantemente durmi, mentri àutri, in cuntrariu, ùn pò micca dorme per un bellu pezzu.

Hè assai impurtante in tali situazioni per vigilà a quantità di liquidu borrattu da u zitellu, perchè perchè generalmente a pèrdita cù l'alimentazione, per una diminuzione o mancanza d'appetite. Se u picciottu rifieghjanu à manghjà, è ùn ùn mancanu fluidi - avete bisognu per andà in u duttore, perchè u risicu di risidenza di a deshidratazione , chì in turne pò diri à u sviluppu di l'emergenza.