Cumu capisce chì ti piace u zitellu?

Questa domanda, di sicuru, hè interessante è, induve, assai cumbattiva per voi. Quandu e femine sò cunnisciutu d'amare cù i so ochji, è per via di questu amori di u so propiu, assai spessu flattere è chjaru senzillu accetta per l'espressione di sentimenti.

Ma cumu capisce per voi sicuru chì ti piace un omu? Cusì, naturalmente, u modu più assicuratu di dumandà da ellu. Sì, sì, cumu hè scrittu. Andate per dumandà una domanda à a frunti. Dopu tuttu, solu per ellu stessu, nimu u 100% pò dì chì sì o micca. Ma u prublema hè micca, ùn tutti i chjami sò pronte per accettà i so sentimenti. E qualchissia, è in generale, da questa quistione pò esse a vargogna è dicenu bunna diffirentamente di ciò chì sentenu.

Cumu pudendu capisce chì ti piace?

È dinò avemu venutu induve avemu principiatu. A persona hà un rigalu di parolle, ma micca menu significante è significante hè a lingua di gestiti. Hè quellu chì vi aiutà à truvà ciò chì vergulemosimu o teme l'usu di a lingua.

Prima, attentu à i so gestiti. À u niveddu cuntinuu, u zitellu hà da aspittà. Pruvate à diventà propiu, quandu dicerete qualcosa, ligeramente apicultore, per avè megliu sèntelu ciò chì dicenu. Ùn ùn turnarà più a volta in ellu. E, più interessante, serà cum'è copie u vostru gestu. Sì pittate e so mani in i vostri malfattenti o li diaperti davanti à voi, in pocu tempu fate cusì. Ùn sìssenu offesi, ùn ùn riimpitech intenzioni. Tuttu u fattu hè stata annantu à un nivellu subconsciousu.

Cumu possu fà capisce chì ti piace u zitellu? À l 'ochji. Puderia in vista. Dopu tuttu, cum'è sapete, l'ochji sò u specchiu di l'ànima. Eccu ciò chì u zitellu fighjemu, issa, cum'è e altri ghjente. Avete avete bisognu? Hè solu. Per via di u so piacimentu, i carusi sempri attentativi in ​​modu specialu. Pruvate di circà à l'ochji. Se ellu ci vuliti, ellu viaghja rapidamente l'ochji, o cuntrariu à tene à i vostri ochji.

Per capiscerà se ti piaci à un omu, analizà cusì cose stanu cun u toccu. Un ghjovanu chì simpatica cun voi micca micca missu l'uppurtunità di tuccallu è si retirarà a so manu in casu d'un tuccu accidintali.

Pruvate di parlà micca cun ellu, in certi temi ginirali. A maiò parte di noi avemu un sensu di restraint e rivolta. Allora, quandu si parla cù l'ughjettu di i vostri sospirsi, u vargottu aumenta. Se un omu perdi un filu di discussione è troppa, ci hè una probabilita alta chì ùn sò micca esse indifferenti. U percentuale di probabilitati sviluppa significativamente se prima alcuni amici hà pensatu chì era abbastanti capace di sustegnu a cunversazione.

Spessu ancu e nichi picciriddi dumannà una pregunta à i so omi: "Cumu si capisci chì voi piace un carusu?". A quali cose cun risposta di fiducia: "Se ci tira à voi per coleta, è tira bola di bola in silenziu, allura li piace!" E sò perfetti dirittu. I rapprisentanti di i masci prupone l'attinzioni à ogni modu pussibuli. Solu in individhii maturu si manifisteghja, Grazie à Diu, un pocu diversu. E annunziate di si sò stati tipi di (e fabula), o pruvate à dimustrà ogni realizimentu.

Ci hè una altra manera di capisce chì ti piace, hè da prestu attinente, se ellu hà cuminciatu per esse purtatu da ciò chì interessa. Qualchidunu anu puru u ballu di ballu cù i so amori. Or, un turnip aficionat àvigiu accede à sente a musica populari. Sì accussì, questu hè un signu sicuru chì tutti i so pinsamenti sò occupati da voi.

È u signu più affidatu è pruvatu per anni - sente à u vostru core. Eccu a vostra megliu clue nantu à a quistione: "Cumu si capisci ancu s'ellu piace un omu?". È u core ùn hà micca cusì appena.