Temi per a cunversazione cù un omu

L'omi, cum'è cù e donne, hè difficiuli di truvà una lingua cumuna a prima volta. Per truvà i temi pertinenti per a cunversazione cù un omu, ùn deveru micca scurdate di e règule principali di cumunicazione cù u sessu oppostu . Una donna cun una donna hè più faciule per truvà terrenu communiale, perchè e cose sò creati da una natura in compazione cun un omu.

Per principià, prima di capiscenu ciò chì parolle l'omu , avemu turnatu à l'cunsiglii principali di a psiculugia di a cumunicazione cù l'Adams:

  1. L'omu bisognu di menu cumunioni chì femine. A maiò parte di e donne ùn anu micca u so cumpagnu quandu sparte i so impresioni nantu à l'ultimi ghjorni. Quandu avete bisognu di vultà in u tempu ghjustu, finu à chì u vostru omu ùn hè micca da ellu stessu.
  2. Ùn si scurdanu di u scopu di a vostra cumunicazione. Di solitu, questu hè tipicu di l'omi. Ma, sè vo vulete sapè cumu parlerà cun un omu, crea l'aiutu di a vostra chjamata. Se a vostra conversazione hè "nunda di nunda," avvirtemu avanti immediatamente à u societale di a frivolità di a cunversazione, ùn deve micca circà a dumandà per e dumande, dumande o qualsiasi sustegnu.
  3. Spiecà i pezzi. Hè un fattu beni cunnisciutu chì un omu o pocu ricanusciu un capitu, o ùn si n'insegna micca in i vostri frasi in tuttu. Hè difficili per l'omi di i 25 cose chjubitanu in 30 minuti, leghje a 26a linea trà e linii. Per elli, ciò chì avete micca dichjaratu, apertamentu in cunversazione, ùn esiste micca. Ricurdativi chì per a megghiu cumunicazione cù u sessu oppostu, parlate direttamente nantu à i vostri brami, nantu à situazione di vita. Nun turmenta micca cù refusa verbali.
  4. Utilizà e tattuli di cunnessione diffusa. L'omi puderanu appricà una stratificazione in cumunicazione, chì in u vostru parè, vurria troppu aspra.

Chì duvete dì à un omu?

Cum'è a saviezza orientali dici: "Incluso i più belle paroli pò piace u pessimu serpente", per quessa, ùn serà mai più superflue per sapè chì parolle à dì à un omu.

  1. Un omu hè improbabile di appruvà di parlà di e cose cumpii, discu, diversi relazioni è ei funzioni di a casa. Truverete questi temi "nunda di nunda". Omi temeranu discutiri cose realistichi o quelli chì prestu prestu riunione, à u football, a pulitica, etc. Di sicuru, ogni donna ùn pò assicurà soporta l'intrattenimentu, ma invece chì pudete esse un listinu d'escegliu.
  2. Ricurdativi chì darrurà ogni successu omu hè una donna chì li piace. Parlà di u successu. Fegate in i vostri parole.
  3. Molte parechji prudutti sò disposti per discutiri i so piani in alta, chì ponu cunfundà u vostru parente. Omi cum'è questu ùn sò micca peculiar, pensanu à elli, ùn ne ùn piglià micca à u publicu, ma solu in alta voce a decisione adoptada. Omi ùn sò irritati micca da discussioni femminili deliberati.
  4. Probabilmente averebbe realizatu chì certi omi in cunversione tendinu à interrompu l'interlocutore, senza pensà chì l'ultimi pò esse assai offensiv. Se u vostru interlocutore hè inclinatu per intruducirle in mezu à a frase, appliice a so tacca. A cosa hè devenu per voi, da pudè esse bellu.
  5. U pesu di u male in a vostra attenza hè u primu 10 - 15 sicondi di a cumunicazione. À u primu sente u listinu. Ùn ùn principià micca una cunversione cù pronomi, vai direttamente à u puntu, affucatu à u tema di l'interlocutore.

Chì ùn pò dì à un omu?

  1. Ùn hè bisognu incù un omu per sparta a sorta di i so sentenzi annantu à qualcosa. Pensemu chì l'omi sò tutti sentenu i so sentimenti in u mo, di novu, si dicenu di forti solu u risultatu finali: "Vogliu - ùn vogliu", ecc.
  2. Ùn chjama micca à u vostru amanti ùn ci carissante parechji quandu site in un locu pùbblicu.
  3. Olvidie a frase "Intantu prumessu". Decide ciò chì vulete dì. Hè megliu parle direttamente chì ùn sete micca satisfied.
  4. Ùn offend his hobbies, mostrà rispett à ellu, prima di tuttu, cum'è una persona.

Cù ogni omu puderete truvà terrenu cumuni. A cosa principal hè di cumprendre a psiculugia di cumunicà cù l'omi.