Cumu ti piace l'omi?

Tutte e donne volenu esse charming è chì "i campeddi cariu à i so pedi è stappiatu in pilastri". Ma cumu pudete apreghjunghje cum'è l'omi, andà à una boutique o invià à aiutà a psiculugia? E fighjemu à i punti chì ci necessariu per fà i omegne à l'omi è fate una figura ideale chì hè daveru per a maiuranza.

Cumu vistimentu per fà cagione di cumpagnie?

L'omu pòrtanu quandu i forme di a donna si sottusicate, quandu quì hè una sposta di sunnà qualcosa chì hè oculta da l'ochji. I sweatshirts chì aperti tuttu ciò chì pò è ponu micca, cintura di faldi è altri minipirsi, chjamati arcuni vistimenti, ùn sò micca include in a lista di e cose chì facenu una donna sexy. Hè megliu sceglie e cose chì bellissima impone una figura, salizzendu i corbevi di u corpu, i bluschi puderanu esse elettu cù inserti trasluziunidi. Tuttavia, ùn hè micca necessariu di certe cumplittamentu u casu da a robba, hè necessariu di aperta, ma solu una cosa. Per esempiu, un pruduttu scuzzulatu ùn deve esse cunnisciutu cù una mini-falda. E, sicuru, prestu una attenzioni particulari à u tecido - deve esse piacevule à u toccu, perchè ùn ci hè un desideriu di tuccallu novu. In quantu à u culore, i più sedentesi sò blu, ciliegia, nìvuru, biancu è russu.

Calziusi, di sicuru, preferanu femme - i scarpi è sandali, è si trovani ancu nantu à i ghjuvani sali, in u generale u limitu di i sogni. Eppuru, questu hè u casu si una dama pò caminari nantu à i so tacchi, se ùn pudete micca, questu tale utilità hè di vende cumprà.

I giovani sò stati cuntrullati è enfatizzati a feminità. Per esempiu, e catene fini, arazzi eleganti. I gioielli massivi, ghjuvelli è archetti enormi ùn piace micca tutti l'omi, è si vanu finu à not all ladies.

Chì ci vole à fà per fà un omu?

Cum'è sempre cum'è l'omi? Amparate à pitture, manicures è capelli. Tuttu chistu avissi adupirari cuntinuatu, micca grandi cù un mudellu stranicu di unghji, troppu diliziosi o unnaturally spiegati capelli. E assai più di l'omi dì chì ti piace quandu a donna ùn hè micca fatta. Ùn hè micca micca chì si trovani, ma à circà, facenu un pocu di l'anima - cosmetti superpositu, chì salizza l'ochji è l'labbra sensuale, ùn devi micca un omu indiferente. E quì da esse di pezziunate in tutti i culori di un arcubalenu, per cravate u cisne-fan è brillanti à culori rossi ùn hè micca necessariu. Ùn pensate micca chì l'omi sò primitivi è ùn capisce micca l'artificiale di tutti sti ornamenti? E quali deve un panchju? È sì, u gustu hè ancu esse piacevule. A strada, sapete quale sanu trova? Ùn un scumparu di 15 metri di perfume, ma un perfume suave, suttu, chì si sentenu solu quandu un omu si favore volte.

Cosa da fà per piacè un omu, cumu si cumporte quandu si riunite?

Hè chjaru chì un ughjettu ùn pò micca sotate da una bellezza. A issa ciencia di a psiculugia populari risponde à a question di cumu fà un piace à un omu in u so modu. Allora, i psiculugrafie sò sicuru chì l'omi sceglienu e donne chì anu piace, è micca "piccolo" à e belles bellezza universale. Hè esse, avemu bisognu à fà esse claru à l'omu chì ci hè interessanti per noi, è solu avarà da interessà à noi. Se ùn ci hè micca signalhe di a donna, l'omu perciarà micca solu com'è una bella stampa. Allora, urganisamenti apprendre a lingua di u corpu, sceglite u più vincenu per u mo muvimentu. Forsi si avete ricci ricci, dopu un truccu femminile anticu, quandu una donna hà ghjucatu cù curlla, fendu tistimunianza à un omu, per voi. E forsi ùn anu limitatu à a rotazione standard di i calcutti di i scarpi versu l'ughjettu. Pudete mette u to pede nantu à a perna.

Eppuru, a stessa psiculugia dice chì un omu chì piace un omu ùn pò micca esse una zitella chì s'assumiglia una stella di cinema, ma una donna cun u sensu di l'umuri, spessu risu di i so belli. Ancu cun una cumunicazione more vicinu, l'omu apprezzate in noi amori, l'honesty e l'emotionitati. True, benessità è honesty sò spessu risati, è i stati hysteria hè cundannati. Ma tutti l'omi volenu esse in u so lettu aspittendu un amante temperamental, è micca un "aringa" fridda per esse cunnisciutu da u travagliu ùn hè micca una ghjova per calculà, ma una donna cura. È di sicuru, nimu sarà chjappu quandu ellu sianu chiancennu.