L'Isula di Prisione


À pocu di Zanzibar hè una isula petite chjamatu Changuu Private Island Paradise, o simpliciamente Chang Island. Cusì era chjamatu da i Arabi, chì anu utilizatu l'isula com'è postu di trasmissioni. Ma hè più cunnisciutu sottu u nome "ufficiale" - Prisione. Traduttu da l'inglesi, sta parolla significa "prisione", è in veramente, u nomu "dotore" à questu custruitu da u pruner generale in inglese, in quale, incidentale, ùn era mai un solu prigiunieru. U nome, invece, hà attitatu, è oghje, i più turistiche chì visitanu a Tanzania sapemu pricisamenti sottu stu nomu.

Cosa da vede nantu à l'isula?

Invece u tagliu chjucu (in u perimetru di l'isula pò esse camminati intornu à quaranta minuti), a Prisione uffre da i so visitanti assai interessante. Prima, ci ghjrivanu tanzuli giantini virdi - ùn pò micca solu di guardà, ma ancu alimentate da a manu è pigliate ritratti. In modu, anche u fattu chì u grandu di i turtlini hè impussibule è remichjò ricordati à u cartoon annunziendu u cucciu di lione è a cugliera, ùn lascianu micca pusà nantu à i so zitelli: i organi internu di i castagni pò esse danatu. U bigliettu di u bigliettu à u "parapente di turtle" custa di circa $ 5. Nota: nantu à e cunchiglia di qualche di elle sò numri scritti. Avete l'età di u "purtatura di a cunchiglia".

Siconda - in l 'isula una bella spiaggia cù a rina bianca, in quale puderanu troppu spessu una starfish. Inoltre, perchè l'isula hè coralline, hè un mondu stradale sottuportu assai riccu, chì pudete amparà per allughjà l'equipo in unu di i clubs di scuba. Inoltre, l'isula prupone a pesca di u mari; in l'acque a costa acquistanu tuna, barracuda è altri pisci. E puderebbe sguassate oghje nantu à i coralli - se trova nantu à i sapori impermeali.

U terzu, u caminu nantu à l'isula stessu hè assai cumbugliu. Quì pudete vedete un gran numaru di una varietà di pianti è animali, cumprese i macchi vermont endemichi di Zanzibar.

E, sicuru, i turisti sò attrati da l'uppurtunità di vedà a prisenza chì ghjera mai utilizzata per u so destinazione. In ogni casu, ci hè una versione chì ancu un pocu tempu cuntene i prigiuneri (è in malu terminale) è mette l'esperimenti medichi nantu à elli. Oghje hè un hotel è parechji cafesi in a custruzzioni di a prisión. Cusì pudete facilmente, dopu avè passatu a mità di ghjornu nantu à u turismu di l'isula, cumu manciatu è rilassate.

Cumu à l'isula?

Da u terraplante in Stone Town - a capitale di Zanzibar - i barche sò mandati à l'isula di Prisione. A strada vi hà costu circa 15 dòbarni americane (avete definitamente bargain!) È piglià circa 15-20 minuti. Pagau cura: hè megliu esse elettu una barca cù una tenda, cum'è u sole hè assai caldi è "cuts" l'ochji ancu in a mattina. Ci hè una altra manera di ghjunghje à l'isula: vene nantu à pedi à marea bassa. U viaghju hà pigliatu più di duie ore, anche si avete abbastanza veloce, è un passaghju per via di l'autru ùn pò micca chjamatu piacè.