Michel Mercier è Robber Hossein

Una di e coppiu cchiù talentu, carisamili è memorable in u cinema munumentu hè ricunnisciutu da Robert Hossein è l'attrice Michel Mercier. Malgradu u fattu chì u tempu di u so apughjatu hà longatu in u passatu, cuntinuamu a ammirazioni di i filmi cù a so participazione. E assai pensanu modu involuntàvule à a relazione trà Michelle Mercier è Robert Hossein.

Hè interessante chì ancu i so anniversarii sò vicinu: in u trentanu di dicembre era marcatu da Oshein, è ghjucà u seguitu, u primu di ghjennaghju, Michel ricivutu parenti.

Role in u cinema

A fini di l'annata sittanta di u seculu XIX, i scambi cinematografici mundiale cunquistonu a film, filmata di Bernard Bordery, un direttore francese. Era una storia annantu à l'avventura di a bella Angelica, chì era ghjucata da una attore famosa in questu tempu. U cumpagnu brillanti Michel Mercier in u film era Robert Hossein. Tandu l'onore di ghjucà u conte, chjamatu Jofrei de Peyrac. E dopu a premiere di u film, l'attore, pocu cunnisciutu prima di quellu, diventò famosu.

U pareghje Robert Hossein è Michelle Mercier piacè maiò i fugliali cù a so apitzu nantu à e schermu sette volte. Quattru da elli pudemu vede l'aventuri di i so eredi in l'"Angélica". Allora si sò scuntentu trè volte durante u filamentu.

Unu di li films era "A Siconda Verità", induve Oshein tocava à Pierre Montan, cunnannatu di murder, Michelle hà u rolu d'un studiente di Natalie, in quale era in stu modu. Ci era una altra film cù u nomu "Rope è Colt". Hà avutu tutte e trappelli di un occidintali, in u quandu u principiu è a fini fù tràggica, è ci era ancu una cità ghastu fosca. Anu novu, i televidenti pudavanu cuntemplà a so cumpagnia predilette quandu i scrini anu fora "U celu di Thunder".

Ristaminate trà l'attori

À quell'èbbenu quandu filmavanu film nantu à Angélica, sò incredibbilamenti pupulari, è tutti avianu intesu interessu à a relazione trà Robert Osseyn è Michelle Mercier, chì avianu in e so vita. In vista di e pantaloni, pare chì l'incredibbili unichi di amuri è passioni passione ùn finisci micca quandu a camera si ferma.

Ma, à a gran cunsulazione di l'audienza, l'atturziu hè denegatu questu in a so entrevista. Trà Robert Osseyn è Michel Mercier, a novela ùn hè micca mai statu esiste. L'attori eranu amuri, ma solu solu in u situ induve hè filmata a film. Ancu Osseyin, di sicuru, ammau chì parechji omi sunnaru di stà cù una bella donna, in Francia è in l'esteru. Questu hè dichjaratu da numerosi crowds of admirers and courtship of fanatics ricchi è influenti.

Leghje ancu

È à u mumentu chì u filmatu passava, Michelle Mercier era maritatu è di quelli novi ùn parlava micca in principiu. L'attrore mai hà datu ancu una prumetta ch'ella puderia esse permessa di piglià liberta cù ella.